علی رضا کوشک جلالی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
متد (سیستم گرون‌هلم) نمایش‌نامه
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
پستچی پابلو نرودا (با صبر آتشین) نمایش‌نامه
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن بر اساس رمانی به همین نام
خدای کشتار (نمایش‌نامه)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

متد (سیستم گرون‌هلم) نمایش‌نامه

  • 33,000 تومان

ما به دنبال یه آدم خوب نمی‌گردیم که از دید مردم شارلاتان و عوضی باشه. آن چه که ما به دنبالش‌ایم، یه شرلاتان عوضیه که از دید مردم آدم خوبیه. ترکیبی از درام و کمدی که با نقدی روان‌کاوانه زندگی روزمره افراد را بررسی می‌کند. «سیستم گرون‌هلم» نمایش‌نامه‌ای غنی و پراهمیت است که به واکاوی انسان می‌پردازد و مخاطب از هر سنی که باشد، با دیدن این نمایش می‌تواند لذت ببرد. زیرا حرف‌اش را راحت بیان می‌کند و مخاطب را در رویدادهای گنگ و مسلسل‌وار سرگردان نمی‌کند...

پستچی پابلو نرودا (با صبر آتشین) نمایش‌نامه

  • 15,000 تومان

در این نمایش‌نامه ما شاهد تاثیر عمیق او بر توده‌ها هستیم. او آموزگار عشق است. ماریوی پستچی در اثر ارتباط با شاعر بزرگ به رمز و راز عشق پی می‌برد و مثل یک بیمار مسری، عشق را در سراسر شیلی شایع می‌کند، نسلی را عاشق می‌کند. عاشقانی که بعد از کودتای 1973 ناجوانمردانه قلع و قمع شدند. پابلو نرودا درست دوازده روز پس از مرگ دوستش سالوادور آلنده، دق‌مرگ شد.

موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن بر اساس رمانی به همین نام

  • 24,000 تومان

موسیو ابراهیم: قله اون کوهو ببین! چه برفی! مومو: هزاران کیلومتر از سر تا سر جنوب اروپا گذشتیم. همیشه هم پنجره ماشین پایین بود. موسیو ابراهیم: قوقولی قوقو! مومو: وقتی آدم با موسیو به مسافرت می‌ره... موسیو ابراهیم: چه جنگلی! مومو: دنیا براش زیباتر میشه و کشف این مسئله برای من بی‌نهایت جالب بود. موسیو ابراهیم: چه خری! مومو: من پشت فرمون بودم و تمام توجهم به جاده بود...

هنر خوب و قشنگه اما خیلی درد داره (مجموعه‌ای از 47 قطعه نمایشی از کارل فالنتین و 11 قطعه نمایشی از لوریو) نمایش‌نامه

  • 280,000 تومان

کارل فالنتین، دلقک هوشیار و منتقد مردمی بود. او با زیرکی، آینه‌ای به دست می‌گرفت تا حماقت خود و انسان‌های پیرامونش را نشان دهد. او چه در نمایش‌نامه‌هایش، چه روی صحنه و چه در زندگی، پیوسته منتقد سخت‌گیر و تیزبین واقعیت، اجتماعی، بوروکراسی و هم‌وطنانش بود و کمدی‌هایش آمیزه‌ای بودند از بدبینی، تراژدی و مسخرگی. نوشته‌های فالنتین رنگی از مالیخولیای فلسفی دارد که وقتی با بدبینی عمیق و طنز دیوانه‌وارش می‌آمیزد، تبدیل می‌شود به رقصی جهنمی که همواره بین عقل و جنون در نوسان است.

خدای کشتار (نمایش‌نامه)

  • 90,000 تومان

متن یک درام پارادوکسیکال کمیک اجتماعی و هم‌زمان تلخ‌مایه است که مایه‌های ابزورد هم به هم‌راه داد که صرفا اجتماعی است و ارتباطی به وجوه فلسفی ندارد. این نمایش نهایتا و در کل در قالب کمدی رفتار ارائه شده و در آن یاسمینا رضا به عنوان نویسنده، دعوای بچه‌ها را به دعوای والدین تبدیل کرده است. او از طریق تحلیل موقعیت و رخدادهای مورد نظر و نهایتا با کنار زدن حایل‌های ظاهری و آشکار کردن شخصیت‌های درونی و پنهان والدین، همه چیز را آسیب‌شناسی می‌کند، طوری که در پایان، مخاطب به این نتیجه می‌رسد که بچه‌های بزرگ‌سال (والدین) مسبب اصلی دعوای بچه‌های خردسال (بچه‌هایشان) هستند.

صفحه‌ی 1