علی رضا ارجاع


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
1 سال با نظم (365 ایده آگاه کننده برای کنترل نفس انعطاف‌پذیری ذهن و موفقیت)
انسان در جستجوی معنا
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
6 ماه برای رسیدن به 6 رقم
  • 19,500 تومان
  • با تخفیف: 19,500 تومان
پیش از آنکه مال تو باشیم
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان

1 سال با نظم (365 ایده آگاه کننده برای کنترل نفس انعطاف‌پذیری ذهن و موفقیت)

  • 150,000 تومان

مارتین میدوز نام مستعار نویسنده‌ای است که زندگی‌اش را وقف رشد شخصیتی خود کرده است. او به طور مداوم با ایجاد سختی‌های متفاوت و برگزیدن چالش‌های بزرگ سعی می‌کند جنبه‌های مختلفی از شخصیت خود را نمایان کند. در طول سال‌ها تلاش او توانسته 40 ساعت بدون آب و غذا دوام بیاوردء دو زبان خارجی را خودش به تنهایی یاد بگیردء در طول 12 هفته بیش از 13 کیلوگرم وزن کم کندء چندین کسب و کار موفق راه بیندازدء حمام یخ بگیردء چندین ماه در یک جزیره‌ی دورافتاده زندگی کند و در طول یک ماه کتاب داستانی 400 صفحه‌ای بنویسد. اما هدف او شکنجه دادن خود نیست. مارتین علاقه‌ی شدیدی به عبور از مرزها و کشف نهایت وجود درونی خود دارد. یافته‌هایشء چه آن‌هایی که خودش به شخصه تجربه کرده و چه آنهایی که مطالب علمی هستندء کمک زیادی به بهبود کیفیت زندگی او کرده‌اند. اگر شما هم عللاقه دارید محدودیت‌ها را کنار بزنید و به بهترین حالت خود تبدیل شویدء‌ قطعا از این کتاب لذت خواهید برد.

انسان در جستجوی معنا

  • 120,000 تومان

اندیشه‌ای در ذهنم نیست، برای اولین بار در زندگی حقیقتی را دریافتم که شاعران بسیاری آن را به شعر درآورده‌اند و اندیشمندان بسیار آن را غایت فرزانگی نامیده‌اند. آن حقیقت این است که عشق والاترین هدفی است که انسان در جستجوی آن است؛ آنجا بود که معنای بزرگ‌ترین رازی که اشعار، افکار، و اعتقادات بشری سعی بر آشکار ساختن آن دارند را متوجه شدم: رستگاری بشر در راه عشق و در خود عشق است. درک کردم چطور می‌شود انسانی که دیگر هیچ چیزی در دنیا برایش باقی نمانده هنوز هم به خوش بیندیشید و حتی برای یک لحظه هم که شده در اندیشه معشوقش غرق شود. «فرشته‌ها در اندیشه ابدی یک کوه بی‌پایان غرق‌اند.»

6 ماه برای رسیدن به 6 رقم

  • 19,500 تومان

همه چیز تغییر کرده است اصول و قوانینی که در گذشته یاد گرفته اید دیگر جوابگو نیستند اگر یک کارآفرین بازاریاب و یا یک فروشنده ی حرفه ای هستید که برای بدست آوردن موفقیت و درآمد بیشتر مصمم است این کتاب تنها نسخه ایست که به آن احتیاج دارید . یک کلمه برای تعریف این کتاب کافی است فوق العاده این کتاب مملو از استراتژی ها و تکنیک هایی است که منجر به دستاورد های عظیم می شوداگر می خواهید در شش ماه آینده درآمد میلیونی داشته باشید این اولین کتابی می تواند باشد که به شما کمک می کند .

پیش از آنکه مال تو باشیم

  • 38,000 تومان

... داستان دیگری شورع شد. حماسه‌ای از نوزاد دختری با موهای طلایی، که همان‌طور که سابقه کثیف جورجیا تنا نشان می‌دهد او را پس از تولد فورا از مادرش جدا کرده بود. مدارک جعلی امضا می‌شوند و یا خیلی ساده به مادر خسته گفته می‌شد که نوزادش مرده است. نوزاد در دستان جورجیا قرار دارد و به طور مخفیانه به خانواده‌ای داده می‌شود که ادعا می‌کنند فرزند آن‌هاست و رازشان را همان‌جا دفن می‌کنند. دختر کوچولو به جودی میرزاستافورد تبدیل می‌شود.

صفحه‌ی 1