علی اکبر ارجمند راد زهرا یمینی فر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
علم سرنوشت (چرا آینده‌تان از آنچه فکر می‌کنید پیش‌بینی‌پذیرتر است)
هیجان (درآمدی خیلی کوتاه)
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان
درآمدی بر علوم اعصاب شناختی
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان

علم سرنوشت (چرا آینده‌تان از آنچه فکر می‌کنید پیش‌بینی‌پذیرتر است)

  • 170,000 تومان

آیا ما گرفتار سرنوشتی هستیم که ساختار ژنتیکی به ارث رسیده‌ و اتصالات عصبی مغزمان برای ما تعیین می‌کنند؟ نقش تصمیم‌گیری و اراده آزاد ما در تعیین سرنوشتمان چقدر است؟ علم سرنوشت با رویکرد علوم اعصاب به بررسی ساختار اتصالات مغز و ژنتیک و نقش آن در انتخاب‌های ما می‌پردازد و در ادامه، راهکارهایی برای خروج از اسارت تحمیلی ساختار زیستی‌مان به ما می‌دهد. دکتر هانا کریچلو همکار علمی کالج مگدالن دانشگاه کمبریج است که برای پژوهش در رابطه با ارتباطات علمی، از سوی شورای علوم به عنوان یکی از صد دانشمند برتر بریتانیا معرفی شده است. نام او در فهرست «زنان الهام‌بخش و موفق علمی» دانشگاه کمبریج قرار دارد و به طور مرتب در رادیو و تلویزیون و جشنواره‌ها حضور پیدا می‌کند و به بحث درباره مغز و بررسی آن می‌پردازد.

هیجان (درآمدی خیلی کوتاه)

  • 96,000 تومان

آیا عشق ابداع شاعران اروپایی قرون وسطی است یا جزئی از طبیعت انسان؟ آیا برنده شدن در قرعه‌کشی واقعا باعث خوشحالی شما می‌شود؟ آیا می‌توان روبات‌هایی ساخت که دارای احساسات باشند؟ هیجان: درآمدی خیلی کوتاه با تکیه بر طیف گسترده‌ای از پژوهش‌های علمی، از انسان‌شناسی و روان‌شناسی گرفته تا علوم اعصاب و هوش مصنوعی، جدیدترین یافته‌های مربوط به هیجان را بررسی می‌کند. این کتاب به موضوعاتی از قبیل تکامل هیجانات و مبنای زیست‌شناختی آنها، علم شادکامی و نقش هیجان در حافظه و تصمیم‌گیری پرداخته، به درک بهتر ما از هیجانات کمک می‌کند.

درآمدی بر علوم اعصاب شناختی

  • 100,000 تومان

در کتاب درآمدی بر علوم اعصاب شناختی برای پرسش‌هایی از این دست، پاسخی می‌یابیم. مطالب این کتاب به گونه‌ای نگاشته شده است که برای عموم خوانندگان علاقه‌مند به افزایش آگاهی در این زمینه فهمیدنی باشد و به دانش تخصصی در این زمینه نیازی نیست. علوم اعصاب شناختی پلی است بین روان‌شناسی شناختی و علوم اعصاب. این علم با ظهور روش‌های پیشرفته مطالعه فعالیت مغز هنگام انجام اعمال حرکتی و ذهنی پدیدار شده است؛ روش‌هایی مانند توموگرافی با نشر پوزیترون، مگنتوآنسفالوگرافی، تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی مغز و تصویربرداری انتشار وزنی. نویسنده این کتاب، ریچارد پسینگهام، محقق انگلیسی علوم اعصاب و دارنده جایزه انجمن همکاران سلطنتی انگلستان است. او متخصص بین‌المللی سازوکارهای لوب فرونتال در تصمیم‌گیری و کنترل اجرایی است

صفحه‌ی 1