عظیم فضلی پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برندسازی در فضای تجارت جهانی
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
برندسازی حلال (خلق کسب و کار اسلامی جهانی)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
برندسازی ملی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
برندهای بزرگ چه می‌کنند
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
برندسازی رادیویی
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
برندسازی مدرن
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
راهبرد برند (100 ایده برتر برندسازی)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
استراتژی رسانه‌ای برند
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
برندسازی کسب و کارهای کوچک (اصول نام تجاری برای کسب و کار)
برندسازی هتل
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
برندسازی شبکه‌های اجتماعی
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
ریسک برند
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

برندسازی در فضای تجارت جهانی

  • 23,000 تومان

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول در این‌باره بحث می‌کند که چگونه مدل‌های متداول ارزش ویژه برند می‌تواند برای شناسایی ابعاد فرهنگی دانش برند، یعنی دانش برندی که از لحاظ فرهنگی مرتبط باشد، استفاده شود و نیز برای درک اینکه چگونه و چرا برندها از معانی فرهنگی نمادین اشباع شده‌اند و ارزش ویژه فرهنگی کسب می‌کنند. در ادامه و در بخش دوم درباره واکنش‌های پیچیده مصرف‌کننده‌ها به معانی فرهنگی نهفته در برندها و محصولات بحث می‌شود. سرانجام بخش سوم چارچوبی ارائه می‌دهد برای اشباع برندها از معانی نمادین فرهنگی، یعنی ایجاد ارزش ویژه برند، که بتواند پیوندهای روانشناسی عمیقی با مصرف‌کنندگان چندفرهنگی ایجاد کند و راهنماهایی برای ارتقا و محافظت از ارزش ویژه فرهنگی فراهم کرد که در برندهای نمادین ساخته شده است...

برندسازی حلال (خلق کسب و کار اسلامی جهانی)

  • 35,000 تومان

درباره چگونگی بازاریابی و برندسازی اسلامی یا «بازاریابی برای مسلمانان» و تفاوت یا شباهت آن به بازایابی و برندسازی سنتی که براساس توسعه شرکت غربی است، مطالب بسیار کمی نوشته شده است. نبود آموزه‌هایی در این زمینه، با توجه به میزان جمعیت مسلمانان در جهان و برجستگی اسلام، شگفت‌آور است. این شکاف در آگاهی و دانش ما باعث ایجاد پروژه تحصیلی پژوهشی دانشگاه آکسفورد و با مدیریت من انجام گرفته است. خلاصه این پروژه در پیوست اول ارائه شده است. بیشتر یافته‌های این پژوهش، در متن این کتاب گنجانده شده است.

برندسازی ملی

  • 35,000 تومان

منظور از نوشتن این کتاب، داشتن سهمی در منابع نوشتاری کوچک، اما به سرعت درحال رشد برندسازی ملی بوده است. این کتاب طراحی شده است که نه تنها نشان‌دهنده روش‌هایی باشد که به وسیله آن‌ها تکنیک‌های مدیریت برند مرسوم برای ملیت‌ها کاربرد دارد، بلکه فراهم‌کننده عمق دورنما در زمینه و طبیعت برندسازی ملی باشد. بنابراین، مفاد کتاب مسائل گسترده‌تری در رابطه با هویت ملی، توسعه پایدار، آگاهی‌های سیاسی و موضوعات برندسازی آشناتر درباره هویت بند، تصویر برند، جایگاه‌سازی برند، حق صاحب سهام برند و... را در بر می‌گیرد. این رویکرد قصد دارد اطمینان یابد نظریه و تمرنی برندسازی ملی، به روشی چند بعدی و غنی پوشش داده شده است.

برندهای بزرگ چه می‌کنند

  • 28,000 تومان

این کتاب برندهایی را به تصویر می‌کشد که کارهای خارق‌العاده می‌کنند. این سازمان‌ها، چه شرکت‌های بزرگ باشند چه تجارت‌های کوچک، مؤسسات یا غیرانتفاعی‌ها، شرکت‌های تجارت به تجارت باشند یا تجارت به مصرف‌کننده، تازه تأسیس باشند یا یک قرن سن داشته باشند، سازمان‌هایی هستند که برندهایشان را اجرایی کرده‌اند، نه این‌که فقط آن‌ها را اظهار یا بازاریابی کرده باشند و با انجام این کار، برندهای بزرگی ساخته‌اند.

برندسازی رادیویی

  • 23,000 تومان

امروز چالش فعلی رسیدگی به رادیو اینترنتی، رادیو ماهواره‌ای، رادیو HD و اپلیکیشن‌های تلفن است. گری بگین با تجربه 30 ساله‌اش در زمینه برنامه‌سازی و مشاوره، با هدف کمک به دانشجویان و نقشه رادیو برای آینده، دستی در تمام این حیطه‌ها داشته است. او در کتاب «برندسازی رادیویی ـ راهنمای اصلی پادکست‌سازی و برنامه‌سازی رادیویی»، به پخش‌کنندگان برنامه‌ها نشان می‌دهد چگونه محتوای جذب‌کننده خلق‌ کنند و نوعی پایگاه شنوندگان بسازند.

برندسازی مدرن

  • 30,000 تومان

هدف این کتاب فراهم آوردن درک بزرگ‌تری از این عرصه پیچیده، برای عده‌ای احساسی است. این اثر که آن را متخصصان و تحلیلگران پیشرو نوشته‌اند، برندها و برندسازی را در زمینه تاریخی‌شان قرار می‌دهد، اندیشه فعلی و بهترین شیوه را تعریف می‌کند، الگوهای به سرعت در حال تغییر برندها را در آسیا و خود برندها را در دنیای دیجیتال تحت بازبینی قرار می‌دهد و برخی اندیشه‌ها دوباره آینده را به چالش می‌کشد.

راهبرد برند (100 ایده برتر برندسازی)

  • 25,000 تومان

اگر مدیر شرکتی چند ملیتی باشید یا صاحب بنگاهی اقتصادی اجتماعی یا خیریه یا گروهی که در امور خاصی فعالیت می‌کنند و حتی اگر یک‌نفره به کار خاصی می‌پردازید، صاحب برند هستید. برندسازی این است که تصمیم بگیرید در کجای کار باشید و چه چیزی شما را از دیگران متمایز سازد تا موفق شوید با نشان دادن تفاوت‌ها، به روشن‌ترین شکل ممکن، برند خود را چشم‌گیر کنید. ماهیت هر برند و کارهایی که انجام می‌دهد، بخشی از هویت آن را شکل می‌دهد. بنابراین، تا زمانی که کارتان را درست انجام می‌دهید، ساختن هویت برند، آن را بیش‌تر مشخص و آشنا و اطمینان‌بخش می‌سازد. اگر همه کارها خوب پیش برود، امکان این‌که مردم برند شما را انتخاب و از آن استفاده کنند و درباره آن با دوستانشان صحبت کنند، بیش‌تر است.

استراتژی رسانه‌ای برند

  • 30,000 تومان

در دهه اول هزاره جدید، انقلابی دیجیتالی در ستاد مرکز شهر رسانه‌ای نیویورک رخ داد و ناگهان همه قوانین طلایی را شکست. با واژگون کردن مدل‌های تجاری و نقش رسانه‌های گروهی، آن انقلاب خیابان مدیسون را نیز فراگرفت. این هیاهوی مداوم با خود شور و حالی احیاکننده، پر از ایده‌های جدید و انگیزه و نوآوری در بازاریابی و محبوب‌سازی برند به همراه آورد. استراتژی رسانه‌ای برند کتابی است که به هدایت خواننده در دنیایی که قوانین کمی باقی مانده‌اند، کمک می‌کند. این کتاب به مدیران بازاریابی و تبلیغات کمک می‌کند از رسانه‌ها بهره‌برداری کرده و به تقویت و محبوب‌سازی برندهایشان کمک کنند. این کتاب استراتژی‌هایی را نشان می‌دهد که عصر ارتباطات رسانه‌ی دیجیتال و در حال تغییرات را هدف قرار داده‌اند.

برندسازی کسب و کارهای کوچک (اصول نام تجاری برای کسب و کار)

  • 27,000 تومان

چرا صاحبان تجارت‌های کوچک و کارآفرینان و غیرانتفاعی‌ها به این کتاب نیاز دارند؟ در هر روز از زندگی‌مان مجبوریم بازاریابی بد را تحمل کنیم. به طور رگباری، عکس‌ها و پیام‌هایی از شرکت‌ها را ایجاد و هضم می‌کنیم که یک قرن پیش، چیزی درباره‌شان شنیده نمی‌شد وقتی شرکت‌ها می‌جنگند پیش‌تر از باقی جمعیت بایستند، این صدا بلندتر می‌شود. لحظه‌ای که آن‌ها راه جدیدی برای انجام این کار بیابند، از تاکتیک، سواستفاده می‌شود تا از هم بپاشند و چیز جدید بعدی جایش را بگیرد. من به قدر کافی چنین ماجرایی را تجربه کرده‌ام. می‌خواهم انقلاب برند را شروع کنم. هدف من از نگارش چنین کتابی این است که به تجارت‌های کوچک و کسب و کارهای نوپا و حتی سازمان‌های غیرانتفاعی کمک کنم برندهای معناداری بسازند که با مخاطبان‌شان ارتباط برقرار کند؛ برندهایی که وقتی حرفی درباره مشتریان و شرکایشان می گویند، به آسانی به سایر محصولات و خدمات گسترش می‌یابد و مشتریان و شرکا را به مبلغان برند تبدیل می‌کند. آن‌ها می‌توانند با سرمشق قرار دادن شرکت‌های بزرگ و موفق و نیز تجارت‌هایی که درست در حاشیه قرار داشتند، این درس‌ها را یاد بگیرند.

برندسازی هتل

  • 25,000 تومان

امروز محققان و رهبران صنایع، برندسازی را در قالب نور جدیدی نشان می‌دهند. نظر به این‌که استراتژی تجاری هتل‌داری با بازاریابی شروع شد و برندسازی را به عنوان یکی از عناصرش ادغام کرد، این استراتژی حالا با برندسازی شروع می‌شود و بازاریابی را در کسب و کار بزرگ‌تر ادغام می‌کند. برند نه‌تنها ابزار اصلی جذب مشتریان شده؛ بلکه به طور گسترده‌تر به اصل اساسی سازمان‌دهی برای بیش‌تر سازمان‌های مهمان‌داری تبدیل شده است. طی دو دهه گذشته، بررسی‌کنندگان این صنعت و دیگران، شاهد انفجار برند‌ها در هر بخش از بازار و در هر قسمتی بوده‌اند؛ از هتل‌ها و رستوران‌ها گرفته تا تفرج‌گاه‌ها و خطوط کشتی‌رانی تفریحی. در نتیجه مشتری می‌تواند به آسانی، مغلوب دریای همانندی شود که در آن بسیار دشوار است برندی را از برند دیگر و یک روش جایگاه‌سازی را از روشی دیگر و یک کمپین چشم‌گیر رسانه‌ای را از کمپینی دیگر تشخیص داد. برندها بی‌وقفه به دنبال جدیدترین تله‌های بازاریابی هستند و خود را عرضه می‌کنند تا چشم و کیف پول مصرف‌کننده را تسخیر کنند.

برندسازی شبکه‌های اجتماعی

  • 30,000 تومان

طی دهه اخیر، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به ابزاری بسیار کاربردی در انبار مهمات برندها و همه نوع تجارت‌ها‏ تبدیل شده است، به ‌همراه فرصت‌ها‏یی برای ساخت روابط و مشارکت با مشتریان و افزایش فروش بی‌سابقه. موفقیت در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از ساخت روابط قوی و بلندمدت با مشتریان و حرفه‌ای‌های مرتبط و به ‌اشتراک‌گذاری آن نوع محتوا و تخصصی ناشی می‌شود که آن‌ها می‌خواهند با دوستان و فامیل و همکاران به‌اشتراک بگذارند. امیدواریم توصیه‌هایی که در این کتاب آمده است، برایتان مفید باشد، چه اینکه در زمینه رسانه‌های اجتماعی مبتدی باشید، چه فرد زیرکی باشید که به‌دنبال راهکارهای تخصصی بیشتر برای هدایت تجارتش به‌سوی افق‌های بلند‌تر و بهتر است. برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب: 1. چرا کسب‌وکارتان به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نیاز دارد؟ 2. راهکارهایی برای فیس‌بوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام و... 3. گلچین بهترین محتواها برای پُست‌کردن در شبکه‌های اجتماعی 4. مسیرتان به‌سوی کمال بازاریابی را ایمن کنید 5. رسانه‌های اجتماعيِ خودنابودگر و... .

ریسک برند

  • 28,000 تومان

شرکت‌های قرن بیست و یکم یاد می‌گیرند در بازاری که تغییر بی‌وقفه و بی‌نظمی در حال رشد آن را گل‌آلود کرده است، موثرترین مانع برای رقابت، سرمایه نیست، بلکه برندسازی است. برند که من آن را در عصر جدید، احساس درونی مشتری به محصول یا خدمت یا شرکت تعریف می‌کنم، راهی هوشمندانه برای عقب نگهداشتن رقبا از قلمروتان است. با تجهیز جایگاهی مطلوب در ذهن مشتری‌ها، می‌توانید الهام‌بخش آن‌ها باشید تا از شما در برابر پیشرفت‌های رقبا دفاع کنند. برخی از موضوعات مطرح‌شده در این کتاب: 1. چرا برند شما در معرض ریسک قرار می‌گیرد؟ 2. برندهای ارزشمند و برندهای شکننده 3. بازاریابی به‌عنوان برند 4. هفت گام برای مدیریت ریسک برند و احیا و... .

1  صفحه‌ی 1