عزیزالله تاجیک اسمعیلی پرستو حسن زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی محیط
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
روانشناسی اجتماعی در عمل
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
روانشناسی اجتماعی کاربردی (درک و مدیریت مسایل اجتماعی)

روانشناسی محیط

  • 280,000 تومان

هدف این کتاب ارائه مقدمه‌ای بر روانشناسی محیط است. ما روانشناسی محیط را علم مطالعه متقابل بین افراد با محیط‌های طبیعی و مصنوعی تعریف می‌کنیم، به این معنی که روانشناسی محیط به بررسی تاثیر محیط بر تجربه‌ها، رفتار و بهزیستی افراد و نیز تاثیر افراد بر محیط، یعنی عوامل موثر بر رفتار محیطی و راه‌های ترویج رفتارهای حامی محیط می‌پردازد. ویراست دوم این کتاب به بازبینی دقیق نظریه‌ها و پژوهش‌های مربوط به هر یک از این موضوعات می‌پردازد.

روانشناسی اجتماعی در عمل

  • 120,000 تومان

در این کتاب از دانشمندان برجسته در حوزه روانشناسی اجتماعی نام برده‌ایم تا نشان دهیم که گونه نظریه‌ها و مفاهیم کلیدی می‌توانند برای حل مسائل اجتماعی و عملی به کار روند. ما برای نشان دادن اینکه چگونه نظریه‌های اصلی و مفاهیم زمینه‌ساز آن‌ها به پیش‌بینی و تبیین رفتار کمک می‌کنند به ادبیات روانشناسی اجتماعی پرداخته‌ایم و بر نظریه‌ها و مدل‌های اساسی تمرکز کرده‌ایم که در موقعیت‌های گوناگون (از مداخلات در کلاس در ستا رفتار سلامت و از تصمیم‌گیری مالی تا کاهش پیش‌داوری و رفتار تبعیض‌آمیز) با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

روانشناسی اجتماعی کاربردی (درک و مدیریت مسایل اجتماعی)

  • 250,000 تومان

روانشناسی اجتماعی کاربردی تلفیق علم روانشناسی اجتماعی با کاربرد عملی حل مسایل اجتماعی موجود در دنیای واقعی است. این کتاب درسی جذاب شرح مفصل نحوه کمک روانشناسان اجتماعی به درک و مدیریت مسایل اجتماعی گوناگون است. حضور گروهی از افراد معروف و معتبر از سرتاسر اروپا و ایالات متحده در نگارش این کتاب نشان می‌دهد که نظریه‌ها، روش‌های پژوهش و فنون مداخله روان‌شناختی - اجتماعی چگونه می‌توانند در محل مسایل اجتماعی مرتبط با حوزه‌های سلامت جسمانی و روانی، مباحث هم‌بستگی و مهاجرت، مباحث جنسیتی و سازمانی، رفتار اقتصادی، رفتار سیاسی، رفتار محیطی و آموزش به طور موفقیت‌آمیزی به کار گرفته شوند.

صفحه‌ی 1