عبدالمحمد دلخواه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
در جستجوی انسان ناب (نگاهی تطبیقی به متافیزیک و روش گروتفسکی و کریشنامورتی)
تروریسم عاشقانه
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
هیچ چیز جدی نیست (7 نمایش‌نامه طنز کوتاه)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان

در جستجوی انسان ناب (نگاهی تطبیقی به متافیزیک و روش گروتفسکی و کریشنامورتی)

  • 58,000 تومان

«حالات ناشناخته ذهن» موضوعی است که هم از نظر گروتفسکی و هم کریشنامورتی «سرچشمه و منشا خلاقیت ناب است» و هر دو بر این باورند که درک کامل «ناشناخته‌های ذهن» همان رسیدن به «سرزمین بکر اصیل» یعنی رسیدن به «سرچشمه وجود» (همان نیستان مولانا) است که نهایتا «انسان ناب و کامل» از آن زاده می‌شود.

تروریسم عاشقانه

  • 29,000 تومان

کتاب حاضر روایت تاریخی سرگذشت تلخ زنانی است که قربانی خشونت‌های روانی و فیزیکی همسر و یا شریک زندگی رمانتیک خود می‌شوند و دادخواهی‌ها و فریادهای آن‌ها راه به جایی نمی‌برد؛ محاکم و نهادهای اجتماعی و حتی دوستان و خویشان به جای التیام بخشیدن به زخم‌هایشان با انداختن تقصیرها و گناهان به گردن آنان رنج دیگری بر رنج‌هایشان می‌افزایند. نویسندگان، دو بانوی روان‌کاو و استاد دانشگاه هستند که خود تجربه تلخ خشونت موصوف را از سر گذرانده و قربانی عشق دروغین بوده‌اند. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «اما دولت‌ها هیچ‌گاه در برابر اقدامات تروریستی مستمر و بی‌وقفه‌ای که علیه زنان به‌دست همسران یا همسران و دوست‌داران احساساتی و شیدای گذشته‌شان انجام می‌شود واکنشی چنین قاطع نشان نداده‌اند، هر چند تعداد این قربانیان به‌مراتب از شمار قربانیان ترورهای سیاسی بیش‌تر است. در واقع، تروریسم همسران صمیمی و یار غار زنان، در مقایسه با خطرات ترورهای سیاسی افراط‌گرایان مذهبی و آسیب‌های ناشی از عملیات آنان، تهدید و خطری کم‌اهمیت‌تر و مقوله‌ای مربوط به بافت اجتماعی جوامع مدرن قلمداد شده است، نه خطری جدی...»...

هیچ چیز جدی نیست (7 نمایش‌نامه طنز کوتاه)

  • 18,000 تومان

اورلاف با نوشتن 10 نمایش‌نامه و بیش از 50 نمایش‌نامه کوتاه، به‌عنوان یکی از پرکارترین نمایش‌نامه نویسان مردم پسند که اغلب آثار برنده ده‌ها جایزه ملی شده است، امروز از بهترین طنزنویسان خلاق در تئاتر مدرن به حساب می‌آید. «هیچ‌چیز جدی نیست» مجموعه‌ای است از رچ اورلاف که به چالش‌ها و مسائل امروز تئاتر می‌پردازد. اورلاف در تمام نمایش‌نامه‌های طنز خود، دنیایی تئاتریکال و سرشار از تخیل و طنز اجتماعی می‌آفریند که با تماشاگر امروز رابطه‌ای همه‌جانبه برقرار می‌کند. ایجاد این رابطه با تماشاگر به ویژه آن‌جا که به مسائل زناشویی و رابطه انسان ها با هم می‌پردازد، به اوج خود می‌رسد به گونه‌ای که مخاطب ضمن از خنده رودبر شدن، متن اورلاف را آینه تمام‌نمای جامعه در برابر خود می داند.

صفحه‌ی 1