عباس نتاج


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کنترل احساسات زندگی بهتر (میان زندگی و کار خود توازن برقرار کنید)
سلام دنیا (انسان بودن در عصر ماشین درایت و تیزهوشی در عصر شبکه‌های اجتماعی و الگوریتم‌ها)
کم‌تر بحث کنید بیش‌تر عشق بورزید
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
ساده زیستی (هنر خوب زندگی کردن)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

کنترل احساسات زندگی بهتر (میان زندگی و کار خود توازن برقرار کنید)

  • 52,000 تومان

آیا حس رضایت خاطر از زندگی شخصی و شغلی خود ندارید؟ آیا اهدافی را برای زندگی‌تان تعیین می‌کنید اما به آن ها نمی‌رسید؟ اگر پاسخ‌تان به این پرسش ها مثبت است. با خواندن کتاب «کنترل احساسات، زندگی بهتر» می‌توانید شخصیت خود را بهتر بشناسید و زندگی شادتر و سالم‌تری برای خود بسازید. مارگاریت مور، ادوارد فیلیپس و جان هنک در این کتاب به 9 عنصر از شخصیت شما اشاره می‌کنند که انگیزه ها، ارزش‌ها، توانایی و نیازهایتان را بررسی می‌کند. - احساسات خود را رمزگشایی و منظم کنید - توانایی‌های ناشناخته خود را کشف کنید - در زمینه خود کنترلی استاد شوید کمک ویژه این کتاب به شما این است که اهدافی نظیر کاهش وزن، وضعیت شغلی مناسب‌‌تر، سرپرستی بهتر از فرزندان، بهبود روابط فردی و اجتماعی را محقق کنید و به شما می‌آموزد چگونه احساسات و هیجانات خود را بشناسید و آن‌ها را کنترل کنید تا بتوانید رفتارتان را اصلاح نمایید.

سلام دنیا (انسان بودن در عصر ماشین درایت و تیزهوشی در عصر شبکه‌های اجتماعی و الگوریتم‌ها)

  • 65,000 تومان

هانا فرای، استاد دانشگاه لندن، در کتاب سلام دنیا به مزایا و معضلات احتمالی الگوریتم‌ها در زندگی کنونی و آینده انسان‌ها می‌پردازد. وقتی بحث درباره الگوریتم مطرح می‌شود، معمولا یا بسیار خوشبین هستیم و بر این باوریم که الگوریتم‌ها می‌توانند زندگی ما را به مدینه فاضله تبدیل کنند و یا فکر می‌کنیم، موجب انقراض نوع بشر خواهند شد. خواندن کتاب سلام دنیا این توانایی را در اختیار ما می‌گذارد که بتوانیم با دید باز اهمیت و کارآیی الگوریتم‌ها را در بخش‌های مختلفی نظیر بهداشت و درمان، حمل و نقل، جرم و عدالت، قدرت، اطلاعات و هنر درک کنیم و به‌طور همزمان از تکیه کردن بیش از حد به الگوریتم‌ها و اعتماد بیجا خودداری نماییم.

کم‌تر بحث کنید بیش‌تر عشق بورزید

  • 80,000 تومان

کتاب «کم‌تر بحث کنید، بیشتر عشق بورزید» راهکارهای عملی در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهد تا به جای تمرکز بر نقطه ضعف‌های یکدیگر از طریق مکالمات 5 دقیقه‌ای به تفاهم و عشق پایدار دست پیدا کنند؛ چرا که بنابر نظر نویسنده‌ی این کتاب، ادامه‌ی رابطه‌ی عاشقانه و محبت‌آمیز میان همسران به تلاش و مداومت نیاز دارد. این کتاب، نگرش جدیدی به خوانندگان معرفی می‌کند تا از طریق آن بتوانند رابطه و گفت وگو با طرف مقابل خود را زیر ذره‌بین بگذارند و به وضوح ببینند که چگونه عادات کلامی نامناسب به رابطه‌ی آن‌ها آسیب می‌رساند. خوانندگان می‌توانند ابزار لازم برای بازسازی مکالمات خود به دست آورند و عشق و علاقه‌ی دوطرفه را بازسازی کنند. بنابراین، می‌توانند به فرد جدیدی تبدیل شوند و الگوی بهتری برای فرزندان‌شان باشند. شما خوانندگان این کتاب امیدوار باشید که بهترین روزهای زندگی مشترک‌تان درست پیش رویتان قرار دارد.

ساده زیستی (هنر خوب زندگی کردن)

  • 95,000 تومان

اگر تمثیل غار افلاطون را به درستی یاد بگیریم، بهترین روش را برای یادگیری طرز فکر ساده‌زیستی به کار خواهیم برد.تمثیل غار افلاطون که در بازه زمانی میان 380 تا 360 قبل از میلاد مسیح نوشته شد، زندانیانی را به تصویر می‌کشد که از زمان تولد در حبس به سر می‌بردند و در یک صف غل و زنجیر شده بودند. به طوری که حتی نمی‌توانستند به خودشان و به یکدیگر نگاه کنند. این زندانیان می‌توانستند با یکدیگر صحبت کنند، اما نمی‌توانستند مسیر نگاه خود را تغییر دهند. هر کدام از این افراد در روبروی خود دیوار مشابهی می‌دیدند که با آتش درون غار روشن می‌شد. هر یک از این زندانیان، سایه‌های افراد درون گروه متصل به خود را روی دیوار می‌دیدند.از آنجا که زندانیان این غار مجبور بودند فقط به مسیر مقابل خود نگاه کنند، فکر می‌کردند، هم خودشان و هم جهان از همان سایه‌ها و صداهایی که می‌شنیدند، تشکیل می‌شد. با گذر زمان، ارزش اجتماعی هر زندانی بر مبنای معیارهای فرهنگی قراردادی تعیین می‌شد...

صفحه‌ی 1