صدیقه جوکار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شجاعت خلاق بودن (چگونه به خود رویاها تصورات و مسیر خلاقانه شغلی‌تان باور داشته باشید)
کلید بقای قانون جذب
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
کاستن از بار رنج
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

شجاعت خلاق بودن (چگونه به خود رویاها تصورات و مسیر خلاقانه شغلی‌تان باور داشته باشید)

  • 100,000 تومان

دورین ویرچو در این کتاب به شما می‌آموزد: با درونی‌ترین احساسات خود روبه‌رو شوید، چرا که آن ها الهاماتی هستند برای خلاقیت شما. آسیب پذیرترین احساساتتان را علنی کنید. اطلاعات واقعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، هر چند باعث خجالت شما باشد. تحمل انتقاد و تمسخر را از طرف کسانی که با کار شما موافق نیستند داشته باشید.

کلید بقای قانون جذب

  • 70,000 تومان

سفر شما از همین‌جا و همین حالا شروع می‌شود. با استفاده از این کلید، قفل را بگشایید، خودتان را تقویت کنید و راه ساده‌ای را که به شما پیشنهاد می‌کنم، پیش‌رو بگیرید. در هر قدم از این راه، راهنمایی‌تان خواهم کرد. قانون جذب با روشی آگاهانه و عامدانه شیوه زندگی شما را تغییر خواهد داد. می‌توانید طرز فکرتان را عوض کنید و زندگی‌ای را از سر بگیرید که برای آن ساخته شده‌اید. شما به دلیلی اینجا هستید و جهان به چیزی که پیش‌کش می‌کنید، نیاز دارد.

کاستن از بار رنج

  • 40,000 تومان

دکتر دورین ویرچو در این کتاب تلاش دارد تا ارتباط ویرانگر درد عاطفی و پرخوری را برای شما روشن کند. دورین ویرچو با تکیه بر سال‌ها کار درمانی بر روی بیماران نشان می‌دهد که چگونه سوءاستفاده فیزیکی و روانی از بیمارانش منجر به پرخوری برای مقابله با درد روحی و حتی تنبیه شخصی توسط خود بیمار می‌شود و بیمار می‌باید نخست از نظر عاطفی و روحی درمان شود و بعد از نظر جسمی. دکتر دورین ویرچو متخصص روانشناسی، روان درمانی و نویسنده کتاب‌های مطرحی نظیر راهنمایی روزانه از فرشتگان برای شما و پیام‌هایی از فرشتگان رفاه و برکت است که همگی توسط انتشارات جویا به چاپ رسیده‌اند.

صفحه‌ی 1