صدرا صمدی دزفولی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کج‌باوری (چرا آدم‌های معقول حرف‌های نامعقول را باور می‌کنند)
16 قانون موثر ارتباط (تاثیر پیامتان را به حداکثر برسانید)
میلیونر تنبل
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
تیم ارزش است (مانیفستی برای تیم‌ها و رهبران)
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
در میان ما (فرهنگ‌ها چگونه احساسات را شکل می‌دهند)

کج‌باوری (چرا آدم‌های معقول حرف‌های نامعقول را باور می‌کنند)

  • 210,000 تومان

چرا اطلاعات غلط را باور می‌کنیم و فعالانه به اشاعه آنها می‌پردازیم؟ فردی ظاهرا منطقی چگونه باورهای غیرمنطقی را می‌پذیرد، از آنها دفاع و به ترویج آنها کمک می‌کند؟ چرا روز‌به‌روز تعداد طرفداران تئوری توطئه، به‌خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا، بیشتر می‌شود؟ در این کتاب برای بررسی مسائل مذکور، با اشاره به تحقیقات مختلف و بهره‌گیری از یافته‌های علوم اجتماعی، روان‌شناسی و انسان‌شناسی، پدیده‌ای موسوم به «کج‌باوری» را مد نظر قرار داده‌ام. کج‌باوری عینکی تحریف‌کننده است که از پشت آن دنیا را به نظاره می‌نشینیم و درباره‌اش می‌اندیشیم. از دیگرسو، همچون گردابی افراد را در خود غرق می‌کند. می‌توانیم صرفا دیگران را کج‌باور بدانیم و خود را مصون از آن در نظر بگیریم اما کج‌باوری در هر لحظه زندگی ما را تهدید می‌کند. امیدوارم نکات و راهکارهایی که در این کتاب آورده‌ام به رهایی از دام کج‌رباوری و اطلاعات نادرستی که گفتمان عمومی و خصوصی را می‌آلایند، کمک کند.

16 قانون موثر ارتباط (تاثیر پیامتان را به حداکثر برسانید)

  • 189,000 تومان

گفته شده که سخنرانی در جمع اولین ترس مردم است و مرگ در رتبه دوم قرار دارد. جری ساینفلد طنزپرداز در این باره می‌گوید: «اکثر آدم‌ها اگر بخواهند در یک مراسم تدفین حضور داشته باشند، ترجیح می‌دهند توی قبر خوابیده باشند تا اینکه به یاد متوفی سخنرانی کنند!» به‌عنوان یک سخنران چطور می‌توانید بر ترس یا ناکارآمدی غلبه کنید؟ قوانین ارتباط را بیاموزید! جان سی. مکسول بیش از پنجاه سال سخنران عمومی و معلم انگیزشی بوده و یکی از هشت نفری است که جایزه سخنران برتر را دریافت کرده و به تالار مشاهیر انجمن ملی سخنرانان راه یافته است. در این کتاب او همه چیزهایی را که از یک عمر ارتباط آموخته، با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که چطور از روی اعتقاد و خلوص صحبت کنید، نقاط قوت شخصی خود را بیابید و از آنها در ارتباطات استفاده کنید، روی مخاطبان خود تمرکز کنید،‌ داستان‌های بهتری بگویید، در مخاطبان اشتیاق و انتظار ایجاد کنید، الهام‌بخش عمل باشید و دیگر هیچ‌وقت از صحبت کردن در جمع نترسید!

میلیونر تنبل

  • 129,000 تومان

دو جزء اصلی زندگی بیشتر از هر چیز در عمر ما زمان می‌گیرند: اولی خواب و دومی کار. این دو یک وجه مشترک دارند: اجتناب‌ناپذیرند، یا دست‌کم این‌طور به نظر ‌می‌رسند. اگر روزی هشت ساعت بخوابیم، با فرض اینکه هفتاد و دو سال زندگی کنیم، بیست و چهار سال از عمر خود را در خواب می‌گذرانیم. و کار هم که روزانه نه ساعت زمان به آن اختصاص می‌دهیم. اما در واقعیت معمولا طولانی‌تر است. چون اغلب ما کار و نگرانی‌های مربوط به آن را به خانه می‌آوریم و به همکاران خود اجازه می‌دهیم عصرها و آخر هفته‌ها در موارد اضطراری با ما تماس بگیرند؛ و بعد می‌رسیم به اینترنت، تلفن همراه و تبلت که همگی‌شان ما را به سگ‌هایی با قلاده‌های نامرئی تبدیل می‌کنند؛ ما در هر نقطه از دنیا، بیست و چهار ساعته در دسترس دیگران هستیم. چه افتخاری! در واقع این نه ساعتی که برای تامین هزینه‌های زندگی سپری می‌شود، اژدهای سیری‌ناپذیری است که شما را در هزارتوی زندگی می‌بلعد. این نه ساعت بیش از یک چهارم عمرتان است... اما آیا زندگی واقعا باید همین‌طور باشد؟

تیم ارزش است (مانیفستی برای تیم‌ها و رهبران)

  • 105,000 تومان

در مدرسه گاهی برای اطاعت صرف به ما پاداش می‌دادند. مثلا در ازای بی‌سروصدا ایستادن روی نقطه قرمز در صف جایزه می‌گرفتیم. این یکی از راه‌های تلقین اطاعت و مصرف است که به کمک سیستم آموزشی به افراد القا می‌شود؛ دقیقا همان چیزی که صنعت‌گرایی به دنبال آن است. امروزه شرکت‌‌ها دریافته‌اند که با امتیازدهی و بازی‌وارسازی رفتارها می‌توان به سود کلان رسید. این بازی‌وارسازی، که در واقع قرار است به ما این احساس را بدهد که داریم کار مهمی انجام می‌دهیم، باعث می‌شود توسط اربابان اعطای امتیاز اداره شویم. این راه میان‌بری برای کسب سود، سلطه، و مهم‌تر از همه، اجتناب از شکل‌‌گیری ارتباطات انسانی واقعی است، آن هم با اعطای جوایزی کوچک در ازای رفتارهایی که به شرکت‌ها خوراک می‌دهند، نه به روح ما. تعداد دنبال‌کننده‌ها در شبکه‌های اجتماعی، همرنگ جماعت بودن و مواردی از این دست همان نقطه قرمز سر صف هستند... روی آن بایستید و جایزه بگیرید! ست گودین در «تیم ارزش است» به اهمین مهیا کردن شرایط بهترین شغل ممکن و افزایش انگیزه، همدلی، تیم‌سازی و از همه مهم‌تر، ارزش نیروی انسانی، تاکید می‌کند.

در میان ما (فرهنگ‌ها چگونه احساسات را شکل می‌دهند)

  • 119,000 تومان

همه ما انسان‌ها همان‌طور که دماغ یا دست داریم، احساس نیز داریم. درست است که مثلا شکل بینی هر شخص با دیگری فرق می‌کند، اما همگی یک کار را انجام می‌دهند: دم و بازدم. احساسات ما نیز همین‌گونه است. هر فرهنگ برای بیان یک مفهوم از طریق احساسات شیوه مقبول خود را دارد. افراد در فرهنگ‌های مختلف مثل هم عصبانی، خوشحال یا وحشت‌زده نمی‌شوند؛ تفاوت‌های فرهنگی باعث تفاوت در نوع ابراز احساسات می‌شود. دانستن این موضوع سبب می‌شود متوجه شویم چرا در جوامع بزرگ ممکن است احساسات مانعی برای تعامل بین افراد باشند. در این کتاب با این طرز فکر متفاوت درباره احساسات آشنا می‌شوید؛ طرز فکری که احساسات را به جایگاه ما در دنیا، روابطمان با دیگران و بسترهای اجتماعی-فرهنگی پیوند می‌زند.

صفحه‌ی 1