صبا ایمانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بخش دی
  • 239,000 تومان
  • با تخفیف: 239,000 تومان
هیچ‌وقت دروغ نگو
  • 225,000 تومان
  • با تخفیف: 225,000 تومان
تازه‌وارد (مجموعه داستان)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
وینک پاپی میدنایت
  • 24,500 تومان
  • با تخفیف: 24,500 تومان
تولد دوباره (مجموعه تغییر یافته 3)
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
زنان توی دیوار
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
نسیان (مجموعه تغییر یافته 1)
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان

بخش دی

  • 239,000 تومان

ایمی برنر، دانشجوی سال سوم پزشکی، قرار است شب را در بخش روان‌پزشکی بیمارستان سپری کند، بخشی که ورود و خروج به آن ممنوع است. ایمی از شیفت شبانه‌اش در بخش دی، که بخش بیماری‌های روانی بیمارستان است، وحشت دارد. به‌دلایلی، اصلا دلش نمی‌خواهد در آن بخش شیفت شبانه داشته باشد، دلایلی که هیچ‌کس نباید بفهمد. با گذشت ساعت‌ها، ایمی بیشتر متقاعد می‌شود که اتفاق وحشتناکی میان آن دیوار‌های شدیدا امنیتی در حال وقوع است. وقتی بیمارها و کارکنان بخش یکی‌یکی بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند، مشخص می‌شود که جان تمام افراد حاضر در آن بخش در خطر است. بدترین کابوس ایمی گذراندن یک شب در بخش دی است. و حالا ممکن است هیچ‌وقت نتواند از آن بخش فرار کند. «فریدا مک‌فادن»، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، آمازون، یو‌اس‌ای تودی، وال‌استریت ژورنال و پابلیشرز ویکلی، پزشک متخصص آسیب مغزی است. آثار او بارها در فهرست بهترین کتاب‌های ویراستاران آمازون قرار گرفته و برنده جایزه بین‌المللی نویسندگان ژانر تریلر برای بهترین کتاب شده‌اند. «بخش دی» تازه‌ترین اثر «فریدا مک‌فادن» در سال 2023 است که در زمانی کوتاه با استقبال زیادی رو‌به‌رو شده است.

هیچ‌وقت دروغ نگو

  • 225,000 تومان

تریشیا و ایتن، زوج تازه ازدواج کرده دنبال خانه رویاهایشان می‌گردند. ولی وقتی به عمارتی متروکه می‌رسند که زمانی متعلق به دکتر ادرین هیل بود _ روان‌پزشک مشهوری که چهار سال پیش بدون هیچ ردی ناپدید شده بود _ طوفانی شدید آنها را در خانه گیر می‌اندازد. تریشیا در جستجوی کتابی که تا پایان بارش برف سرگرمش کند، اتاقی مخفی را پیدا می‌کند که رونوشت صوتی مصاحبه‌های دکتر هیل با تک تک بیمارانش در آن است. تریشیا با گوش کردن به نوارها، متوجه زنجیره‌ای مخوف از حوادثی می‌شود که منجر به ناپدید شدن مرموز دکتر هیل شده‌اند. تریشیا آخرشب نوارها را یکی‌یکی گوش می‌دهد. با هر نوار، یک قطعه شوکه‌کننده دیگر از پازل سر جایش قرار می‌گیرد و دروغ‌های دکتر هیل کم کم برملا می‌شوند؛ وقتی تریشیا به نوار آخر می‌رسد، نواری که تمام حقیقت وحشتناک را فاش می‌کند... فریدا مک‌فادن، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، آمازون، یو‌اس‌ای تودی، وال استریت ژورنال و پابلیشرز ویکلی، پزشک متخصص آسیب مغزی است. آثار او بارها به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های ویراستاران آمازون انتخاب و برنده جایزه بین‌المللی نویسندگان ژانر تریلر برای بهترین کتاب شده‌اند. هیچ‌وقت دروغ نگو تازه‌ترین اثر فریدا مک‌فادن است که در مدتی کوتاه با استقبال زیادی روبرو شده است.

تازه‌وارد (مجموعه داستان)

  • 48,000 تومان

«شخصیت اصلی کتاب هیگاشینو که کمی شبیه شرلوک هولمز است و کمی شبیه هری بوش، قهرمان بزرگی است که می‌توان رویش حساب کرد.» کیگو هیگاشینو، نویسنده معروف بین‌المللی، با تازه‌وارد بازگشته است: پرونده قتلی مروز به کیوچیرو کاگا،‌ کارآگاه پلیس انتقالی از توکیو، محول می‌شود. جنازه زنی که به تازگی طلاق گرفته، در خانه‌اش در منطقه نیهونباشی شهر توکیو پیدا می‌شود. قتل این زن تازه‌وارد به خاطر زندگی آرام، گذشته معمولی و این که هیچ دشمنی نداشت، مرموز و دور از انتظار به نظر می‌رسد. کارآگاه کیوچیرو کاگا از اداره پلیس توکیو یک تازه‌وارد است که به تازگی به بخش نیهونباشی منتقل شده است. کاگا برای تحقیق در مورد پرونده قتل مامور می‌شود و از اهالی محل که به نوعی با قربانی در ارتباط بودند، بازجویی می‌کند، ولی هر چه بیشتر در مورد زندگی ساده زن تحقیق می‌کند، تعداد مظنون‌های احتمالی بیشتر می‌شود. جایی در زندگی ظاهرا ساده زن - گذشته‌اش، دوستانش، خانواده‌اش و آخرین روزهای عمرش - سرنخی نهفته است که کاگا را به سمت قاتل هدایت می‌کند.

وینک پاپی میدنایت

  • 24,500 تومان

وینک دختری عجیب و مرموز، با موهای سرکش قرمز و صورتی کک مکی است. پاپی قلدر مو طلایی و ملکه زیبا و فریبکار مدرسه است. میدنایت پسری دوست‌داشتنی و بلاتکلیف است که بین این دو دختر گیر افتاده. وینک. پاپی. میدنایت. دو دختر. یک پسر. سه صدا که با فصل‌هایی کوتاه، دقیق و فریبنده در صفحات کتاب می‌نشینند و به سرعت و بی‌وقفه به سمت چیزی هولناک و بغرنج و مهیب حرکت می‌کنند. واقعا چه اتفاقی افتاده؟ کسی چیزی می‌داند. کسی دروغ می‌گوید.

تولد دوباره (مجموعه تغییر یافته 3)

  • 24,000 تومان

برنچ به قهقرا رفته است ولی آنا، سم، کاس و نیک نمی‌توانند آرام بگیرند. بازماندگان سازمان در کمین آن‌ها هستند و خاطرات زندگی گذشته‌شان روز به روز قوی‌تر می‌شود... به خصوص خاطرات نیک. نیک با دنبال کردن خاطرات پراکنده و سرنخ‌های پرونده‌اش در برنچ، به تنهایی به جستجوی پاسخ سوالاتش می‌رود و دنبال دختری می‌گردد که خواب‌هایش را به تسخیر خود درآورده است. ولی شهر متروکه‌ای که آن دختر در آن زندگی می‌کند، پر از اسرار است و خیلی زود نیک متوجه می‌شود که آشکار کردن گذشته مشترک‌شان ممکن است پیامدهای مرگباری داشته باشد.

زنان توی دیوار

  • 26,000 تومان

لوسی آکوستا وقتی سه ساله بود، مادرش را از دست داد. او در عمارتی ویکتوریایی وسط جنگلی همراه با پدر سرد و گوشه‌گیرش زندگی می‌کند و همراه با دخترخاله‌اش مارگارت در راهروهای تاریک عمارت پرسه می‌زند. لوسی و مارگارت جدایی‌ناپذیر هستند... درست مثل یک خانواده. وقتی خاله‌اش پنه‌لوپه، تنها کسی که به عنوان مادر می‌شناسد، هنگام قدم زدن در جنگل اطراف خانه به طرز دردناکی ناپدید می‌شود، لوسی احساس ناراحتی و تنهایی می‌کند. مارگارت بیشتر وقتش را در اتاق زیر شیروانی می‌گذراند. او ادعا می‌کند که می‌تواند صدای مادر مرده‌اش را از درون دیوارهای عمارت بشنود. لوسی که پدرش احساساتش را نادیده گرفته است، با ناامیدی دخترخاله‌اش را تماشا می‌کند که کم‌کم سلامت روانی‌اش را از دست می‌دهد. ولی وقتی خودش هم صداهایی را از توی دیوارها می‌شنود، متوجه می‌شود که با میراثی باستانی و مرگبار روبرو است که نسل‌هاست زنان خانواده‌اش را زیر نظر دارد.

نسیان (مجموعه تغییر یافته 1)

  • 85,000 تومان

وقتی به خودت اعتماد نمی‌کنی، چگونه می‌توانی حرف بقیه را باور کنی؟ همه چیز در مورد زندگی آنا یک راز است. پدرش برای برنچ کار می‌کند. او آخرین پروژه‌ی این سازمان را رهبری می‌کند: اجرای آزمایش روی چهار پسر که از نظر ژنتیکی تغییر کرده‌اند و زیر خانه روستایی آنها زندگی می‌کنند. نیک، کاس، ترو... و سم، کسی که قلب آنا را ربوده است. وقتی برنچ به این نتیجه می‌رسد وقت آن رسیده است که پسرها را ببرد، سم فرار می‌کند و مامورانی را که برای بردن آنها فرستاده شده‌اند، به قتل می‌رساند. آنا بر سر دوراهی قرار می‌گیرد، دنبال سم برود یا همان‌جا بماندو به زندگی روزمره‌اش ادامه بدهد ولی پدرش مصرانه از او می‌خواهد که فرار کند و از سم می‌خواهد قول بدهد که آنا را از برنچ دور نگه می‌دارد. فقط مشکلی وجود دارد: سم و پسرها، از زندگی‌شان قبل از آزمایشگاه، چیزی به یاد نمی‌آورند... حتی هویت واقعی‌شان را. آنا موقع فرار متوجه می‌شود او و سم بیش از آنکه انتظارش را داشتند، با هم ارتباط دارند و اگر می‌خواهند زنده بمانند، باید سرنخ‌هایی از زندگی گذشته‌شان را کنار هم قرار دهند، پیش از آنکه برنچ‌ها آنها را گیر بیندازد و سرنخ‌ها را از آنها برباید.

صفحه‌ی 1