صالح واحدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
16 قانون ارتباطات (این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید)
سخن‌هایی که جهان را تغییر داد
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
مورد خطرناک دونالد ترامپ
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان

16 قانون ارتباطات (این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید)

  • 225,000 تومان

همه راه‌های نرفته‌ای که طی می‌شود، همه چشم‌اندازهای جدیدی که گشوده می‌شود، همه پیشرفت‌هایی که جهان امروز شاهد آن است، همه تکنولوژی‌های نویی که ساخته و پرداخته می‌شود، و همه قواعد جدیدی که کشف می‌شود، باید به دست انسان بیفتد و به دست انسان‌ها در راستای رفاه و سعادت بشریت به کار بسته شود. این انسان‌ها هستند که یاد می‌گیرند و به یکدیگر می‌آموزند که چگونه همه امکانات و ظرفیت‌های طبیعی و نوساخته باید به کار گرفته شود تا روز و روزگاری خوش‌تر برای همگان رقم بخورد... و این آموختن‌ها و آموزش دادن‌ها و به کاربستن‌ها میسر نمی‌شود مگر با شکل‌گیری و ارتقای مداوم روابط و ارتباطات انسانی.

سخن‌هایی که جهان را تغییر داد

  • 155,000 تومان

هشت قرن قبل حکیم یگانه‌ی دوران، مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از تأثیر و نفوذ کلام در تغییر سرنوشت آدمیان و دنیای آنها گفت: عالمی را یک سخن ویران کند روبهان مرده را شیران کند و تاریخ سرنوشت بشر مملو از نشانه‌هایی پی در پی و آشکاری است که حکیمان و حاکمان به لطف قدرت و نفوذ کلام، جوامع بزرگ بشری را در پی خویش به مسیرهای رشد و پیشرفت رهنمون شده‌اند و یا با این قدرت جادویی، انسان‌ها و جوامع بزرگ و کوچکی را به مسیر انحطاط و سقوط کشانده‌اند. « سخن‌هایی که جهان را تغییر داد» نمونه‌هایی بارز از سخنانی است که از دریچه‌ی کلام چهره‌های تاریخ‌ساز و به ویژه تأثیرگذار در شکل‌دهی به وقایع قرن بیستم نشان می‌دهد که آنان چه در سر می‌پرورانده‌اند و چگونه جهانی را از شکلی به شکلی دیگر درآورده‌اند. کتاب «سخن‌هایی که جهان را تغییر داد» حاصل گزینش‌های جذابی است که مثبت و منفی‌های جهان قرن بیستم و اثرات به جامانده از کلام و رفتار نقش‌آفرینان بزرگ آن را از زبان خود ایشان به خواننده عرضه می‌نماید.

مورد خطرناک دونالد ترامپ

  • 26,000 تومان

در دنیای پر از آشوب امروزی به همان اندازه که لازم است از خودمان، از توانایی‌هایمان و از نقاط ضعف و شکست‌هایمان بدانیم و بیاموزیم، ضرورت دارد که تا می‌توانیم از دیگر بازی‌گردانان بازی‌های بزرگ جهانی نیز بدانیم. به ویژه وقتی بازی‌گردانانی هستند که بازی‌هایشان با رشد ما، پیشرفت ما و آینده ما ارتباط پیدا می‌کند، ضرورت شناخت نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدی که برای ما ایجاد می‌کند اهمیتی صد چندان دارد. کتاب «مورد خطرناک؛ دونالد ترامپ» یکی از ده‌ها و صدها سند مکتوب پیرامون شخصیت روانی چهره‌ای سیاسی است که قدرت بزرگ‌ترین اقتصاد و ارتش جهان را در اختیار دارد. کتاب حاضر توسط چهره‌های علمی آمریکا به نگارش درآمده و عموما به قضاوت‌های منفی و هشداردهنده‌ای منتج شده است. مطالعه این کتاب برای خواننده ایرانی، کسانی که گرایشی به تفسیر و تحلیل وقایع و مناسبات دارند و همچنین آنانی که به مصادره تصمیم‌گیری‌های کلان نزدیک‌اند، کمک می‌کند با شناخت و آگاهی دقیق‌تری به وقایع بنگرند، تهدیدها را بشناسند و فرصت‌ها را بسازند.

صفحه‌ی 1