شهناز کمیلی زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هر چه کمتر بهتر (دستیابی به زندگی مطلوب به کمک هر آن‌چه دارید)
ترک عادت‌های کهنه
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
آناتومی روح (7 مرحله قدرت و شفا)
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
هنر عشق ورزیدن
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
آناتومی تنهایی (چگونه راه بازگشت به ارتباط را پیدا کنید)
بله خواهش می‌کنم (هر چه می‌خواهی بگو هر کاری می‌خواهی بکن هر چیزی هستی باش)
مغز در آتش (1 ماه جنون من)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
هم‌وابستگی (چگونه از کنترل دیگران دست برداریم)

هر چه کمتر بهتر (دستیابی به زندگی مطلوب به کمک هر آن‌چه دارید)

  • 155,000 تومان

مینیمالیسم در ابتدا جنبشی میان هنرمندان بوده است که از آمریکا آغاز شد. هنرمندان مینیمالیست آثاری خلق می‌کردند که بسیار ساده شده بودند؛ مثلا یک خط سیاه روی یک بوم سفید. این سبک بعدها به سایر هنرها هم راه یافت. فراتر از هنر، اگر در فرهنگ لغات به دنبال معنای این کلمه بگردیم به چنین تعاریفی خواهیم رسید: مینیمالیست فردی است که ساده‌ترین حالت یا حداقل میزان یا درجه از هر چیزی را ترجیح می‌دهد. مینیمالیسم ابزاری است که ما را از شر چیزهای اضافی رها می‌کند و جا را برای چیزهایی باز می‌کند که واقعا مهم هستند و برای دستیابی به شادی، حس خوشبختی و رهایی واقعی به آن‌ها نیاز داریم...

ترک عادت‌های کهنه

  • 245,000 تومان

آنچه عمیقاً و به طور مثبت زندگی من و زندگی خیلی‌ها را تغییر داده است، درک این واقعیت است که تغییر ذهنیت و به موجب آن، به دست آوردن تجربه‌ها و بینش جدید، به‌سادگی مسئلۀ ترک عادت «خود بودن» است. هنگامی که بر حواس خود غلبه کنید، هنگامی که درک کنید به زنجیرهای گذشته خود متصل نیستید، هنگامی که زندگی فراتر از جسم، محیط و زمان را تجربه کنید، همه چیز ممکن می‌شود. هوش جهانی که به همه‌چیز جان می‌دهد، مایه شگفتی و مسرتتان می‌شود و چیزی نمی‌خواهد جز اینکه امکان دسترسی به تمام خواسته‌هایتان را به شما بدهد. خلاصه اینکه وقتی ذهن خود را تغییر دهید، زندگیتان را تغییر خواهید داد.

آناتومی روح (7 مرحله قدرت و شفا)

  • 260,000 تومان

شما در این کتاب اطلاعات مشروحی در مورد هفت مرکز قدرت در بدن خود به دست خواهید آورد. این مرکزها تنظیم کننده‌های حیاتی جریان انرژی حیات به شمار می‌آیند. آن‌ها باتری‌های اصلی زیستی تاریخچه عاطفی شما را نشان می‌دهند. «سرگذشت عاطفی شما به علم الحیات شما تبدیل می‌گردد، حتی در صورتی که از این کار هیچ چیزی یاد نگیرید، این واقعیت به تنهایی برایتان سودمند خواهد بود. به علاوه خواهید آموخت چگونه توسط وابستگی‌های خود، یا انرژی منفی دیگران فرسوده یا له و لورده نشوید، یاد خواهید گرفت که چگونه حس تشخیص «خود» و آبرو و افتخار خود را محفوظ بدارید تا اساس قدرت فردی‌تان با نمادهای دروغین قدرت نظیر پول، سکس و اقتدار خارج از وجودتان خدشه‌دار نشود و چگونه توانایی درون‌بینی و شهود خود را افزایش دهید.

هنر عشق ورزیدن

  • 65,000 تومان

مطالعه این کتاب برای کسی که انتظار دارد به دستورالعمل ساده‌ای در راستای هنر عشق ورزیدن دست یابدء تجربه ناامید کننده‌ای خواهد بود. به عکسء در این کتاب نشان داده خواهد شد که عشقء احساسی نیست که هر کس - فارغ از میزان بلوغ و پختگی خود - به سادگی به آن دست یابد. هدف این است که خواننده با مطالعه این کتاب متقاعد شود در صورتی که جهت تکامل تمامی ابعاد شخصیتی خود با جدیت تلاش نکند و خود را به سطح و موقعیت سازنده‌ای نرساندء همه تلاش‌هایش برای دستیابی به عشق محکوم به شکست خواهد بود.

آناتومی تنهایی (چگونه راه بازگشت به ارتباط را پیدا کنید)

  • 135,000 تومان

در وجد و خلسه ارتباط، آرامش وسکون عمیق هستی موج می‌زند. انگیزه جنبش و حرکت ما در زندگی، ناشی از احساس وحشت و نگرانی برای دستیابی به آنچه نداریم نیست. در عوض، جنبش و حرکت صرفا نشانه‌ای طبیعی از طبیعی‌ترین حس ما یعنی هستی و بودن ماست. آنچه ممکن است سبب بر هم خوردن هستی ما شود، به تباهی کشیده شدن احساس ارتباط است.

بله خواهش می‌کنم (هر چه می‌خواهی بگو هر کاری می‌خواهی بکن هر چیزی هستی باش)

  • 37,000 تومان

«بله خواهش می‌کنم» در گروه کتاب‌های روانشناسی خودیاری قرار می‌گیرد. این قبیل کتاب‌ها سعی دارند شیوه‌های مناسب‌تری از مواجهه با زندگی را به ما بیاموزند. این کتاب از 3 بخش با نام‌های «هر چه می‌خواهی بگو»، «هر کاری می‌خواهی بکن» و «هر چیزی هستی باش» تشکیل شده است. در هر بخش، پوهلر با طنزی جذاب، از خلال تجربیات شخصی‌اش در طول سال‌ها فعالیت در عرصه تئاتر و سینما، توصیه‌های ساده‌ای ارائه می‌کند که می‌توانند برای هر کسی به ویژه خانم‌های جوان بسیار مفید باشند. این توصیه‌ها تقریبا همه وجوه زندگی زنان را شامل می‌شوند؛ از مسایل چالش‌برانگیزی مثل جراحی‌های پلاستیک گرفته تا شکل ارتباط با والدین، از مشکلات دوست‌یابی تا ترس‌هایی که نمی‌گذارند خودمان باشیم. پوهلر به ما یادآوری می‌کند که بهتر است به جای مبارزه‌ای دایمی با خود و دیگران، خودمان باشیم و در مواجهه با پرسش‌های بی‌شمار زندگی، بیش از اینکه بگوییم «نه»، پاسخ‌مان این باشد: «بله، خواهش می‌کنم.»

مغز در آتش (1 ماه جنون من)

  • 35,000 تومان

«مغز در آتش» داستان واقعی دختر جوانی است که پس از ابتلا به یک بیماری مرموز، به سرعت به سمت جنون می‌رود، اما در نهایت و بعد از مبارزه‌ای سخت، بیماری‌اش را شکست می‌دهد. داستان مبارزه او برای بازیابی هویت از دست رفته‌اش، حیرت‌انگیز و بسیار تاثیرگذار است. تا جایی که این کتاب را یکی از کتاب‌هایی می‌دانند که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. ماجرا از این‌جا آغاز می‌شود که «سوزانا کاهالان» بیست و چهار ساله، تک و تنها روی تخت بیمارستان چشم باز می‌کند، در حالی که به تخت بسته شده است، نمی‌تواند حرکت کند، نمی‌تواند چیزی بگوید و حتی نمی‌داند چه‌طور به این‌جا آمده است.

هم‌وابستگی (چگونه از کنترل دیگران دست برداریم)

  • 45,000 تومان

‌آیا مشکلات دیگران تبدیل به مشکلات شما می‌شود؟ ‌آیا زندگی دیگران زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ اگر پاسخ شما مثبت است شاید یک "هم‌وابسته " باشید. مطالعه این کتاب شما را با مفهوم هم‌وابستگی در قالب داستان‌های ‌آموزنده، تمرین‌های متفاوت و خود‌‌آزمایی ‌آشنا می‌کند.

صفحه‌ی 1