شهره میرعمادی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روزنوشت سال طاعونی
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
مدرسه زیبایی کابل
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
ساحر کاسه را دزدید (قصه‌هایی کوتاه از نویسندگان معاصر عرب) مجموعه داستان
کتاب شادی (شادمانی استوار در دنیای ناپایدار)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان

روزنوشت سال طاعونی

  • 150,000 تومان

دنیل دفو، خالق رابینسون کروزو، با نگاه تیزبین و نقادش وقایع لندن در زمان شیوع طاعون را روایت کرده است؛ دورانی که در آن هول و هراس و حضور بی وقفه مرگ، باعث رونق گرفتن خرافات، بی رحمی‌ها، وضع قوانین عجیب و… شده بود. دفو جزئیاتی را روایت می‌کند که در هیچ کتاب تاریخی نمی‌توان یافت و با دقت عقاید مذهبی و روحیات و احساسات مردم را واکاوی می‌کند و چنین است که این اثر را می‌توان پس از چند قرن نیز خواند و وقایعش را لمس کرد.

مدرسه زیبایی کابل

  • 60,000 تومان

آن هنگام که «انسان غربی» در دل جامعه‌ای شرقی سکنا می‌گزیند، جهان شرق در ذهنش چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ نویسنده مدرسه زیبایی کابل زنی است آرایشگر که ضمن آرایش و آموزش زنان افغان، از نحوه زیست و خوشی و ناخوشی‌های ما شرقی‌ها سخن می‌گوید. گرچه نویسنده‌ای که از قلب فرهنگی متفاوت پا به افغانستان گذاشته، هرگز نمی‌تواند از درون به فرهنگ میزبان نگاه کند، ولی شرح او از مصائب و سختی‌های جامعه افغانستان، دریچه‌ای است از بیرون که می‌تواند ما را به نحوه نگرش و جهان‌بینی «آن‌ها» آشنا سازد.

ساحر کاسه را دزدید (قصه‌هایی کوتاه از نویسندگان معاصر عرب) مجموعه داستان

  • 16,500 تومان

خواندن ادبیات روز و داستان‌های هر ملت از بهترین راه‌های دست یافتن به شناختی عمیق‌تر و واقعی‌تر از ملت‌هایی است که آن‌ها را بیشتر از طریق اخبار و اعمال حکومت‌هایشان شناخته‌ایم. در کتاب ساحر کاسه را دزدید، داستان هایی از نویسندگان سرشناس معاصر عرب، از مصر، سوریه، لبنان و امارات ارائه شده است. داستان‌های هر ملت،‌ به دور از مصلحت‌های زمانه،‌ ساده و پیراسته،‌رنج‌ها و شادی‌های آن مردم را بیان می‌کنند. کاری با فاصله‌های فرهنگی و سیاسی که ملت‌ها را از هم دور می‌کند و چهره‌ای غیرقابل درک و غریب از آنان برای یکدیگر تصویر می‌کند ندارند. از دل برمی‌آیند و بر دل می‌نشینند.

کتاب شادی (شادمانی استوار در دنیای ناپایدار)

  • 115,000 تومان

روایت گفت و گوهایی که در این کتاب آمده است از جنس معمول و خسته‌کننده رهبران سیاسی نیست که هر روز شاهد آن هستیم. ارتباط و وابستگی عاطفی عمیق دالایی لاما به عنوان رهبر بوداییان تبت با اسقف دزموند توتو از رهبران جنبش ضد آپارتاید آفریقای جنوبی، ریشه در باورهای آنان دارد. شادی و پرهیز از درد و رنج که هر دو آن‌را هدف اصلی زندگی می‌دانند و البته پاسخ به این پرسش بنیادین که منشاء درد و رنج انسان در چیست؟ و آیا می‌توان به اعتبار شاد زیستن از مصائب بشری بی‌اعتنا عبور کرد؟ گفت و گوهای صمیمانه، شوخی‌ها و کنایه‌های اسقف و دالایی لاما، این فرصت را به ما یادآوری می‌کند که اختلاف آیین‌ها در عمل، مانعی نیست و باور به نیک‌بختی بشریت به عنوان یک مجموعه واحد تنها مسیری است که رضایت و شادی درونی را فراتر از هر دین و آیینی در وجود ما استوار نگاه می‌دارد.

صفحه‌ی 1