شاهین غفاری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کمکم کن گرفتار شده‌ام (6 روش اثبات شده برای تغییر ذهنیت از خودتخریبی به خودبه‌سازی)
هر آن‌چه فکر می‌کنی باور نکن (چرا فکر کردن آغاز و پایان رنج است)
برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
ذهن‌آگاهی (پیوند با خود واقعی)
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
آرزو پردازی (سفری بیست و یک روزه برای رسیدن به آرزوها)
فرکانس خلقت (تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی 1زندگی رویایی)
امکان‌های بی‌پایان (هنر زندگی در رویا‌هایتان)
نشخوار ذهنی (چه زمانی صدای درونی تبدیل به نشخوار ذهنی می‌شود و چگونه می‌توان آن را کنترل کرد؟)
تغییر الگوواره تغییر زندگی (همین حالا دکمه را بزن)
جادوی تجلی (15 تکنیک پیشرفته برای جذب بهترین زندگی ممکن حتی اگر به نظر امکان‌پذیر نباشد)

ساعت شادتر (چگونه بر حواس‌پرتی چیره شویم زمان خود را گسترش دهیم و روی مهم‌ترین چیزها تمرکز کنیم)

  • 125,000 تومان

وقتی عروسی من بهم خورد،‌ دوباره برخواستم و به حال عادی برگشتم. از آن اتفاق درس مهمی آموختم که موجب شد حتی بیش از گذشته اعتمادبه‌نفس پیدا کنم و به شادکامی خود مطمئن‌تر شوم. من حق انتخاب دارم. شادکامی ما به‌شدت تحت تاثیر افکار و اعمالی است که خودمان به‌صورت هدفمند انتخاب می‌کنیم. هر چه‌قدر در زندگی شانس یا بدشانسی بیاوریم، می‌توانیم زمان خود را به صورت هدفمندانه و به شیوه‌هایی صرف کنیم که موجب افزایش شادکامی و رضایت‌مان از زندگی شود. ما تا حدی این کنترل را داریم. هنرورزی با زمان برخلاف دیگر راهکارهای مدیریت زمان، به دنبال افزایش بهره‌وری به هر قیمتی نیست بلکه در پی خلق تجربه شاد در حین انجام کاری است که برای‌تان اهمیت دارد.

کمکم کن گرفتار شده‌ام (6 روش اثبات شده برای تغییر ذهنیت از خودتخریبی به خودبه‌سازی)

  • 49,000 تومان

گرفتار شدن، نتیجه مستقیم واگذاری قدرت به کسی یا چیزی جز خودتان است. بسیاری از مردم به زندگی (یا شرایط خاصی در زندگی) اجازه می‌دهند تا نسبت‌ به آنها قدرت پیدا کند؛ قدرتی که خودشان باعث به وجود آمدنش می‌شوند. نادیده گرفتن هیجانات درونی، کار سالمی نیست. این می‌تواند منجر به بروز رفتارهای منفی در افراد شود که به ضرر خود و عزیزانشان است؛ رفتارهایی مثل مصرف الکل، پرخوری، کار کردن بیش از حد، قماربازی، یا دیگر عادت‌های بد. برعکس، تصدیق کردن و به رسمیت شناختن هیجانات منفی (برای مثال عصبانیت) مفید است که باید آن را پردازش کنیم، به این معنا که از خود بپرسیم چرا عصبانی هستیم و سپس قدم به قدم در جهت خنثی کردن آن حرکت کنیم. فقط در آن زمان است که دیگر از چیزهایی مثل پرخوری، الکل، پرکاری یا چیزهای دیگر برای از کار انداختن هیجانات خود استفاده نخواهیم کرد. این اولین قدم برای آزاد شدن است. وقتی آزاد شویم، درک خواهیم کرد که این، هیجانات نیستند که موجب آزارمان می‌شوند بلکه اعمال برگرفته از آن هیجانات هستند. جریان مداوم منفی‌گرایی، به مرور زمان تبدیل به خودانتقادی می‌شود و تمام عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس شما را از بین می‌برد. این بدترین نوع خودتخریبی است و مانع رهایی شما از گرفتاری می‌شود.

هر آن‌چه فکر می‌کنی باور نکن (چرا فکر کردن آغاز و پایان رنج است)

  • 95,000 تومان

چرا فکر کردن، آغاز و پایان رنج است؟ کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن اثری کارآمد در ژانر خودسازی‌ست. جوزف انگوین در این کتاب به شما کمک می‌کند افکارتان را کنترل کنید، از اضطراب و استرس خود بکاهید و به ناشناخته‌ها ایمان داشته باشید. این شما و این راهنمای دستیابی به عشق، آرامش و شادمانی.

برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم

  • 72,000 تومان

رسیدن به آزادی هزینه گزافی دارد. زندگی به شیوه‌ای که دوست دارید، یعنی دردسر خودخواسته، رنجیدگی اطرافیان، انجام کارهای سخت و حتی طرد شدن. اما در پس این سختی‌ها، آزادی منتظر شما است. کسانی که برای آزادی ارزش قائل باشند هرگز از شما انتظار ندارند کسی غیر از خودتان باشید. وقتی رابطه خود را با کسی که ارزش‌های متفاوتی با ما دارد حفظ می‌کنیم یعنی از روبرو شدن با حقیقت می‌ترسیم، یعنی هنوز از دروغ گفتن به خود و دیگران رها نشده‌ایم. هنوز نمی‌توانیم بی‌ثباتی زندگی را به عنوان یک واقعیت بپذیریم. می‌خواهیم همچنان دروغ بگوییم تا آسایش خود را از دست ندهیم. این یعنی هنوز آزاد نیستیم.‌ دیگران سعی می‌کنند شما را متقاعد کنند که باورهای خودشان بهترین باورها هستند. آنها می‌خواهند شما را تبدیل به چیزی کنند که نیستید. هرگز تسلیم نشوید. با این کار آزادی خود را می‌کشید. همیشه خودتان باشید. این تنها راه افتخارآمیز برای ادامه زندگی است. هرگز یک زندگی غیر آزاد را نپذیرید. آزادی قیمتی دارد. آیا حاضر به پرداخت بهایش هستید؟

ذهن‌آگاهی (پیوند با خود واقعی)

  • 69,000 تومان

لحظه‌ای که به نادرست بودن یک باور پی می‌بریم، لحظه‌ای است که دنیا در نظرمان دگرگون می‌شود، مثل کودکی که برای اولین بار می‌فهمد پاپانوئل واقعی نیست. ذهن‌آگاهی یعنی بیاموزیم که باورهای سفت و سخت را به چالش بکشیم. ذهن‌آگاهی یک سفر است و نه یک مقصد؛ سفری که در هر لحظه آن چیزی می‌آموزید تا دوچرخه زندگی را متعادل نگهدارید. اگر تصور کنید که به مقصد رسیده‌اید، یادگیری شما متوقف خواهد شد و این همان لحظه‌ای است که با دوچرخه زندگی به زمین خواهید خورد. ذهن‌آگاهی چیزی فراتر از تمرین و تکنیک است و نیاز به برخورداری از روح کنجکاوی و جستجوگری دارد. ذهن‌آگاهی کاری نیست که یک یا دو نوبت در روز انجامش دهید. هوشیاری باید در تمام طول روز همراه شما باشد، این یک فرایند مداوم، همانند رژیم غذایی است. شاید بتوانیم از اسپایدرمن چیزی بیاموزیم. او برای اینکه بتواند بین ساختمان‌ها حرکت کند باید تار خود را به دیواری متصل کند و تار قبلی را رها کند. اگر او تار پشت سرش را رها نکند، نمی‌تواند رو به جلو حرکت کند و در میان تارهای خودش گرفتار می‌شود. آیا ما هم می‌توانیم از تارهای پیوندهای قبلی رها شویم؟ ارزش امتحان کردنش را دارد. وینی دابولکار در این کتاب با بیان چند مثال از فیلم‌هایی همچون ماتریکس، یک ذهن زیبا، اشک‌ها و لبخندها، دوازده مرد خشن، نمایش ترومن، شعله و کتاب‌هایی از جمله مرگ ایوان ایلیچ، مزرعه حیوانات، کلیت و نظم دربرگیرنده و تفکر به عنوان یک سیستم، مفاهیم بعضا پیچیده ذهن‌آگاهی و موانع موجود برای رسیدن به ذهن‌آگاهی را به شکلی گیرا توضیح می‌دهد.

آرزو پردازی (سفری بیست و یک روزه برای رسیدن به آرزوها)

  • 38,000 تومان

برای اینکه به درستی آرزو کنید ابتدا باید ببینید که چه احساسی دارید، یعنی به خلقیات، هیجانات و نگرش خود نسبت به دنیا توجه و تعمق کنید. اگر احساس قدردانی و شکرگزاری داشته باشید، همه جا را سرشار از فراوانی خواهید دید. اگر احساس عصبانیت کنید، همه انسان ها را در تقابل باخود در نظر خواهید گرفت. شما انتخاب می کنید که چه احساسی نسبت به هر موقعیت داشته باشید. آیا انتخاب می کنید که احساس خوش بینی، اشتیاق و امیدواری داشته باشید؟ احساسات شما تعیین کننده اعمال شما و تعیین کننده نتایجی هستند که به دست خواهید آورد. آرزو پردازی کلمه ای است که من خودم ابداع کرده ام و به معنای کار و تلاش مورد نیاز برای به واقعیت تبدیل کردن یک آرزو است. بسته به اینکه چه آرزویی دارید، آرزوپردازی می تواند شامل گام های عملی (مانند راه اندازی یک وبسایت یا خرید یک بلیط هواپیما) و یا گام های معنوی و احساسی (مانند تغییر راهکار در مورد یک موقعیت) و یا هر دو باشد!

فرکانس خلقت (تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی 1زندگی رویایی)

  • 120,000 تومان

فرو رفتن در نقش قربانی، یک دام واقعی است. قدرت خود را پس بگیرید! شما این قدرت را دارید که فارغ از شرایط موجود، مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید. اما مسئولیت چیست؟ مسئولیت یعنی توانایی شما برای واکنش مناسب. اینکه چرا و چگونه به وضعیت کنونی رسیده‌اید مهم نیست. مهم این است که مسئولیت واکنش به آن را بر عهده بگیرید. انتخاب با شماست که قربانی باشید یا قهرمان. برای خلق یک زندگی متفاوت، نمی‌توانید صرفا با تغییر افکار خودآگاه در سطح ذهن خود، کاری از پیش ببرید. باید راهی پیدا کنید تا به ذهن ناخودآگاه خود دست پیدا کنید و آن را دوباره برنامه‌ریزی کنید. اگر می‌خواهید تجلی خواسته‌های قلبی خود را ببینید، اول باید به آنها باور داشته باشید. برای این کار، نیاز به این دارید که بعضی از باورهای ذهن ناخودآگاه خود که سد راه شما شده‌اند را از ریشه بیرون آورید. اگر زندگی خود را پربار و رضایت‌بخش نمی‌یابید، راه حلش این است که فرکانس شخصی خود را طوری تنظیم کنید که با خواسته‌ها و نیت‌های شما و کائنات سازگار باشد. من این فرکانس عالی و بی‌نقص را فرکانس خلقت می‌نامم.

امکان‌های بی‌پایان (هنر زندگی در رویا‌هایتان)

  • 240,000 تومان

تجلی افکار در واقعیت، چیز جدیدی نیست اما آنچه به آن قدرت می‌دهد، جرأت رویا داشتن است. به این معنا که شجاعت لازم برای داشتن افکار جدید را پیدا کنید. اهدافی فراتر از اهداف پیش پا افتاده برای خود در نظر بگیرید و جسارت به واقعیت رساندن آنها را باور کنید. اصل بنیادی "افکار، واقعی می‌شوند"، همراه با تکرار مداوم تصویرسازی ذهنی و ترکیب آنها با انتظارات و احساساتی که از باورهای ما سرچشمه می‌گیرند، رویاها یا ترس‌های ما را متجلی می‌سازند. وقتی خواسته‌های جدیدی در زندگی می‌خواهیم، در واقع احساساتی را می‌خواهیم که این خواسته‌ها برای ما به همراه می‌آورند، نه خود آنها. مسیری که برای رسیدن به خواسته‌ها طی می‌کنیم و دستاوردهایی که در راه آنها حاصل می‌کنیم، آن احساسات خوشایند را به ما منتقل می‌کنند. بزرگترین پاداش این سخت‌کوشی، احساس شادمانی بعد از رسیدن به مقصد و چیره شدن بر ترس‌ها و تردیدهاست. پس به درد و رنج با دید یک بدشانسی نگاه نکنید بلکه آن را نشانه‌ای بدانید که زمان رشد و درک بالاتر از خود و زندگی فرا رسیده. از درد به‌عنوان قطب‌نمایی برای یافتن باورهای محدود‌‌کننده استفاده کنید.

نشخوار ذهنی (چه زمانی صدای درونی تبدیل به نشخوار ذهنی می‌شود و چگونه می‌توان آن را کنترل کرد؟)

  • 195,000 تومان

چه زمانی گفتگوی مثبت درونی ما تبدیل به گفتگوی منفی یا نشخوار ذهنی می‌شود؟ چگونه می‌توانیم به نشخوار ذهنی غلبه کنیم؟ آیا صدای درونی منفی می تواند گاهی مفید باشد؟ چگونه می‌توانیم به خود و دیگران در مدیریت صدای درونی کمک کنیم؟ نشخوار ذهنی شامل افکار و هیجانات ادواری منفی است که توانایی منحصربه‌فرد ما برای درون‌گری را از یک موهبت تبدیل به یک نفرت می‌کند. نشخوار ذهنی باعث می‌شود که عملکرد شغلی، تصمیم‌گیری، روابط، شادکامی، و سلامتی ما در معرض خطر قرار گیرند. من در این کتاب ابزارهای مقابله با نشخوار ذهنی را معرفی می‌کنم و نه تنها طرز کار آن‌ها را توضیح می‌دهم بلکه نشان می‌دهم که آن‌ها چگونه با هم ترکیب می‌شوند تا جعبه ابزاری را بسازند که جادوی تکامل، آن را برای مدیریت گفتگوهای درونی ما در اختیارمان قرار داده. ما گاهی به تلخی گفتگوهای درونی خود نیاز داریم. چالش ما این نیست که به‌طور کامل از صدای درونی منفی پرهیز کنیم بلکه باید تلاش کنیم که اختیار خود را به دست آن ندهیم. زندگی بدون یک صدای درونی که گاهی شما را آزار دهد، اصلا چیزی نیست که خواهانش باشید. این مثل آن است که سوار یک کشتی بدون رادار شوید. در این کتاب خواهید آموخت که چگونه این صدا را کنترل کرده و از آن بهره ببرید.

تغییر الگوواره تغییر زندگی (همین حالا دکمه را بزن)

  • 99,000 تومان

سال‌ها تلاش می‌کنید به وزن ایده‌آل خود برسید اما چند روز پس از شروع رژیم غذایی خود،‌ به وضعیت قبل باز می‌گردید؟ آیا هر سال قبل از شروع سال جدید لیستی بلند بالا از اهدافتان تهیه می‌کنید اما همیشه از رسیدن به آن‌ها باز می‌مانید؟ یا این که احتمال دارد خود یا یکی از اطرافیانتان سال‌ها در یک درآمد مشخص گیر افتاده باشید، اما نتوانید به سطح بالاتری بروید. زندگی همه‌ی ما پر است از این مثال‌ها و چنین اتفاق‌هایی همه و همه پیامدهای الگوواره است. پارادایم‌ها همان‌گونه که می‌توانند نقش زندانی خودساخته را بازی کنند، می‌توانند رهنمای شما به آنچه که آن را طلب می‌کنید باشند.

جادوی تجلی (15 تکنیک پیشرفته برای جذب بهترین زندگی ممکن حتی اگر به نظر امکان‌پذیر نباشد)

  • 36,000 تومان

هیچ چیز در این جهان تصادفی نیست و شما باید به این باور برسید که هر آن‌چه تجربه می‌کنید، فقط بازتاب افکار خودتان است‏‏؛ حال که بیشتر افراد با باورهای محدودکننده‌ای بزرگ می‌شوند که آنها را از رسیدن به توان بالقوه‌شان باز می‌دارد. جهان همیشه درحال خلق موانعی از جنس محدودیت‌ها در محیط پیرامون ماست. با درک قدرت افکار خود و پیوند آن با کائناتء زیربنای لازم را برای جذب خواسته‌های خود به واقعیت زندگی‌تان فراهم می‌کنید. این اولین گام در جهت تغییر شیوه استفاده از جادوی درون و به‌کارگیری آن به نفع خودتان است. در این کتاب کشف خواهید کرد: - تکنیک‌‌های کمک به ارتقای سطح خودآگاهی - واقعیتی که می‌تواند چشم‌اندازها را در مسیر موفقیت تغییر دهد - آن‌چه برای به حداکثر رساندن توانایی خود در متجلی کردن خواسته‌هایمانء به آن نیاز داریم - مهم‌ترین ویژگی‌های مشترک در میان تمام افراد موفق و بسیاری موارد دیگر... - با برگ برنده کائنات بازی کنید تا به چیزهایی دست یابید که قبلا هرگز تصورش ا نمی‌کردید.

صفحه‌ی 1