شاهپور عظیمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حیوانات شب‌رو
  • 385,000 تومان
  • با تخفیف: 385,000 تومان
یادداشت‌های رمان ابله
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
یادداشت‌های جنایت و مکافات
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
عبور از دوزخ (پرده دوم)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
هنر حاضر‌جوابی و طنازی (چگونه در گفت و گو با دیگران کم نیاوریم)
رازهای کارگردانی سینما (درس‌های اختصاصی کارگردان‌های سرشناس سینمای جهان)
داستایفسکی و روند خلاقیت ادبی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
سلول شیشه‌ای
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان

حیوانات شب‌رو

  • 385,000 تومان

نوشتن خوردن و آشامیدن است؛ تو دست به قلم می‌بری، چون همه‌چیز فانی است؛ می‌نویسی تا چیزهای فانی را نجات بدهی؛ می‌نویسی چون جهان در آشفتگی گنگی به سر می‌برد که نمی‌توانی آن را ببینی تا وقتی که با استفاده از کلمات آن را ترسیم کنی... حیوانات شب‌رو دومین رمان آستین رایت- رمان‌نویس، منتقد ادبی و استاد ادبیات انگلیسی در دانشگاه سین‌سیناتی آمریکا- است، از میان آثار غیرداستانی او می‌توان به هنر داستان کوتاه و قواعد فرمال در رمان اشاره کرد. در سال 2016 بر اساس رمان حیوانات شب‌رو فیلمی به همین نام ساخته شد که برخی از منتقدان سینمایی معتقدند که صرفا توانسته برج و باروی بیرونی رمان را به نمایش بگذارد، اما کمتر به هزارتوی هولناک رمان و شخصیت اصلی آن نزدیک شده است.

یادداشت‌های رمان ابله

  • 155,000 تومان

به نظر می‌رسد داستایفسکی در یادداشت‌های رمان ابله سماجت عجیبی در نزدیک شدن به همان ایده‌ای به خرج می‌دهد که همواره در ذهنش وجود داشت: خوبی و نجابت از دل بدی و شرارت‌ زاده می‌شود. این جانمایه ادبیات کلام او در مقام نویسنده‌ای است که به سرشت نیک انسان‌ها ایمان دارد اما می‌داند که در هرگامی، شک‌ها و تردیدها کمین کرده‌اند تا گمراهش کنند.

یادداشت‌های جنایت و مکافات

  • 125,000 تومان

علاقمندان خواندن رمان‌­های داستایفسکی در کشورمان اکنون و با گذشت بیش از 150 سال این فرصت را یافته­اند تا کتاب یادداشت‌های داستایفسکی بر جنایت و مکافات را بخوانند که بسیاری از فنون و تمهیدات روایی، شخصیت ­پردازی و گسترش مواد خام داستانی پیش از نگارش نهایی این رمان را می‌توان در آن مشاهده کرد. تغییرات فراوانی نسبت به رمان در این یادداشت‌های دیده می­شود که در رمان منتشر شده وجود ندارند: روایت اول شخص راسکلنیکف، تغییرات بنیادی در شخصیت­های مهم رمان و حتی حذف و اضافات مهمی که کاملا پیداست ذهن داستایفسکی را به خود مشغول کرده بودند اما او هیچ­گاه مجال نیافت آن­ها را در نسخه نهایی رمان اعمال کند. حذف و اضافات بسیار شگفتی ساز و حیرت ­انگیز…

عبور از دوزخ (پرده دوم)

  • 58,000 تومان

اگر قرار باشد این کتاب چیزی به شما بدهد، این است: عبور از دوزخ پرده دوم فیلم‌نامه باید احساسات و عواطف تماشاگر را حسابی به غلیان درآورد. در غیر این صورت، به عنوان فیلم‌نامه‌نویس چیزی دست شما را نخواهد گرفت. هر جایی که پای عواطف در میان باشد، اشک هم سرازیر می‌شود اما چشم‌های از حدقه درآمده و نفس‌نفس‌زدن‌های بی‌اختیار تماشاگران هنگام تماشای فیلم به همن اندازه تاثیرگذار هستند.

هنر حاضر‌جوابی و طنازی (چگونه در گفت و گو با دیگران کم نیاوریم)

  • 155,000 تومان

به سرعت و با اتکا به خود شروع به فکر کنید: در یک لحظه هم ملایم باشید،هم هوشمند و هم بامزه. با سکوت‌های ناشیانه وداع کرده و به چالاکی و حاضر جوابی در گفت‌و‌گو‌ها سلامی دوباره کنید. تقریبا در هر بده و بستان کلامی میان دو یا چند نفر آن‌چه که بسیار اهمیت دارد، بذله گویی و حاضر‌جوابی است. این همیشه باعث می‌شود تا هر کسی را از لحاظ کلامی خلع سلاح کرده و سپس با وی ارتباط خوبی برقرار کنید. به این ترتیب گفت و گوی شما دیگر رنگ و بوی کهنگی نداده و یک سازگاری میان شما و طرف مقابل ایجاد می‌شود، به گونه‌ای که انگار سال‌ها است همدیگر را می‌شناسید.هنر حاضر جوابی و طنازی کاری می‌کند که بین دوستان و آشنایان به فردی بدل شوید که می‌داند چگونه دل هر کسی را با چند گفت‌و‌گوی ساده به دست بیاورد. با استفاده از تکنیک‌هایی که در سرتاسر کتاب ارائه شده اند، خوانندگان کتاب می‌توانند با اعتماد به نفس و با راحتی هر گفت‌و‌گویی را به تجربه ای پر احساس بدل کند. پاتریک کینگ، یکی از نویسندگان پر‌فروش آثاری در سطح بین‌المللی،مربی مهارت‌های اجتماعی و گفت‌ و‌گو ها است. طنازی و حاضر جوابی را به یک علم بدل ساخته است.

شهامت مورد تنفر بودن (پدیداری ژاپنی که نشان می‌دهد چگونه زندگی خود را تغییر داده و خوشبختی واقعی را به دست آورید)

  • 50,000 تومان

فیلسوف: وقتی موضوع تایید شدن در کار باشد، تقریبا تمام مردم سعی دارند به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به آن، انتظارات دیگران را برآورده کنند. این هم با جریان اندیشه جایزه تنبیه همخوانی دارد که می گوید اگر کسی حرکت مناسبی انجام بدهد، باید او را تشویق کرد. اگر برای مثال هدف اصلی کار تو این باشد که انتظارات دیگران را برآورده کنی، کارت خیلی سخت می‌شود. چون همیشه نگران هستی که دیگران چطور به تو نگاه می‌کنند و از قضاوت های آن ها می‌ترسی و «من بودن» خودت را سرکوب می‌کنی. این شاید باعث تعجب‌ات بشود اما تقریبا هیچ یک از مراجعان من که برای مشاوره می‌آیند، خودخواه نیستند. بلکه از این در رنج‌اند که سعی دارند انتظارات دیگران و پدر و مادرشان را برآورده کنند.

رازهای کارگردانی سینما (درس‌های اختصاصی کارگردان‌های سرشناس سینمای جهان)

  • 110,000 تومان

آیا می‌دانستید وودی آلن مایل است تا زمانی که بازیگران توان بازی در یک صحنه را دارند، دستور کات ندهد؟ آیا می‌دانستید که آلمودووار تا به تنهایی در یک صحنه حضور پیدا نکند و زوایای مورد نظرش برای دوربین را پیدا نکند، هیچ کار دیگری نمی‌تواند انجام دهد؟ امیر کاستاریکا در لابلای حرف‌هایش وقتی به آثار مورد علاقه‌اش در تاریخ سینما اشاره می‌کند، به طور غیرمستقیم به دانشجویان سینما می‌آموزد که از چه زاویه‌ای بهتر است به سینما نزدیک شوند. گدار در انتهای گفته‌هایش به یکی از رایج‌ترین سوتفاهم‌ها پیرامون تئوری مولف اشاره می‌کند و به نظر می‌رسد یک بار برای همیشه گره این مفهوم پرطرفدار در سینمای جهان و در بین علاقمندان ایرانی تئوری مولف را باز کرده است.

داستایفسکی و روند خلاقیت ادبی

  • 110,000 تومان

داستایفسکی و روند خلاقیت ادبی برای بسیاری از پژوهشگران داستایفسکی یک اثر تحقیقی مشهور و شناخته شده است و نویسنده‌اش ژاک کاتوو را «متخصص داستایفسکی» می‌نامند. کاتوو در این کتاب تلاش کرده تا زندگی‌نامه و آثار داستایفسکی (یادداشت‌ها، نامه‌ها و نوشته‌های غیرادبی‌اش را که به اندازه رمان‌هایش برجسته‌اند) در کنار یکدیگر و به شکلی یکپارچه، نه بر اساس توالی زمانی‌شان بلکه نوعا بر اساس درون‌مایه‌های آن‌ها مورد بررسی قرار دهد. این کتاب سه بخش کلی دارد. بخش نخست بر روی محیط فرهنگی داستایفسکی متمرکز شده و بخش دوم بر روند خلاقه در آثارش و سرانجام بخش سوم که به مساله زمان در رمان‌هایش می‌پردازد. بخش نخست شامل مباحثی کوتاه پیرامون مطالعات، علایق و ممارست‌هایش با علوم، مجسمه‌سازی و معماری است و بحث‌های مفصل‌تری در مورد تاثیر نقاشی و موسیقی و آثار ادبی بر وی و دیدگاه‌هایش پیرامون تاریخ و فلسفه در کتاب حاضر آورده شده است. در انتهای بخش اول دو موضوع مهم بیماری و پول در زندگی داستایفسکی با ذکر جزئیات دقیقی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. فصل‌هایی از کتاب که به مباحث ادبیات و ایده‌ئولوژی در آثار وی پرداخته‌اند، در مسیر درک آثار ادبی این نویسنده سرشناس، به حوزه‌های تازه‌ای سرک کشیده که پیش‌تر منتقدی به آن‌ها نپرداخته است.

سلول شیشه‌ای

  • 46,000 تومان

«مونی گفت:"برو بالا." کارتر بالا رفت و مونی هم به دنبالش. کارتر دست‌هایش را پیش از این که به او دستور داده شود، بالا گرفت. نوارهای چرمی آستری لاستیکی و سگک داشت. مونی گفت: "شست‌ها. کارتر مطیعانه شست‌هایش را بالا برد و نگهان متوجه قصد مونی شد. مونی نوارهای چرمی را بین بندهای اول و دوم شست‌های او قرار داد و سگک آن‌ها را سفت بست. نوارهای چرمی در فواصل چهار سانتی‌متری سوراخ داشت. مونی پایین آمد. "بزن زیر چهارپایه." کارتر آن‌قدر بالا کشیده شده بود که روی نوک پاهایش ایستاده بود و نمی‌توانست به چهارپایه ضربه بزند. مونی ضربه‌ای به چهارپایه زد...»

صفحه‌ی 1