سهیلا کولیوند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تو بی‌نظیری (7 روش برای 1 زندگی پرشور مقتدرانه و خودساخته)
آنچه تو می‌خواهی باشم
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان

25 روش برای کوک ساز رابطه ( 25 عادت آگاهانه برای زوجین برای افزایش صمیمیت و ایجاد پیوندی عمیق‌تر )

  • 165,000 تومان

آیا احساس می‌کنید از شریک زندگی‌تان فاصله گرفته‌اید؟ آیا نمی‌توانید رابطه‌تان را مثل قبل تازه نگه دارید؟ می‌ترسید همه‌چیز تمام شود و قلبتان بشکند؟ عاشق شدن خیلی آسان است . چالش اصلی این است که بتوانید در مواجهه با زندگی واقعی، عشق بین خود و شریکتان را زنده نگه دارید. اغلب پیش می‌آید که شما اهمیت کمتری به عشق زندگی نسبت به درگیری‌های روزمره ( مثل کار، مسائل مالی، فرزندان و ...) می‌دهید. چرا که این مسائل نیازمند توجه بلافاصله شما هستند. پس چطور می‌خواهید برای رسیدگی به عشق و رابطه در زندگی زمان پیدا کنید؟ مسئله سرد شدن طرفین نسبت به هم خیلی مواقع پیش می‌آید. شاید علتش این باشد که شما بخشی از عادت‌های مثبتی را که در شروع رابطه باعث جذب شدن طرفتان شده بود، کنار گذاشته‌اید. شاید همه گفت‌وگوهای شما با طرف مقابلتان به جروبحث ختم می‌شود. شاید هم بدتر، یک وقت‌هایی با خودتان فکر می‌کنید آیا رابطه‌تان اصلا ارزش جنگیدن دارد یا نه. اما همه این‌ها راه چاره دارد.

تو بی‌نظیری (7 روش برای 1 زندگی پرشور مقتدرانه و خودساخته)

  • 47,000 تومان

من متوجه شده‌ام که وقتی تمرینات خاصی را به‌موقع انجام داده‌ام و در زندگی‌ام دائما از آن‌ها استفاده می‌کنم، هرروز خودم را بی‌نظیرتر احساس می‌کنم. هدف من از نوشتن این کتاب ارائه هفت تمرین است که مرا در مسیر بی‌نظیرشدن حفظ می‌کنند. این تمرینات شما را پرانگیزه و قدرتمند نگه می دارند و در مسیر زندگی‌تان الهام‌بخش هستند. خداوند برای هریک از ما مسیرهای متفاوتی در نظر دارد. مسیر هیچ‌یک از ما شبیه مسیر دیگری نیست اما سرنوشتی که خداوند برای همه ما در نظر دارد پیروزی است.زمانی که به آنچه خداوند در اختیار تو قرار داده ایمان داشته باشی و اجازه ندهی معمولی یا متوسط باشی، زندگی بی‌نظیری خواهی داشت. من دعا می کنم این کتاب برای تو موهبتی باشد و تو را به خداوند و کسی که او از تو انتظار دارد نزدیک تر کند. تو شگفت‌انگیز و عجیب آفریده شده‌ای. اکنون این واقعیت را زندگی کن: تو بی‌نظیری!

آنچه تو می‌خواهی باشم

  • 47,000 تومان

هیچ‌کس از هویت واقعی او خبر ندارد... هتی هافمن همه عمرش نقش‌های متفاوتی بازی کرده است. دانش‌آموز خوب، دختر خوب خانواده، دوست خوب. اما هتی چیز بیشتری می‌خواهد، چیزی بزرگ‌تر، چیزی که در نهایت بسیار مخاطره‌آمیز از آب درآید. وقتی او در اثر ضربات چاقو وحشیانه به کام مرگ فرو می‌رود، ماجرای غم‌انگیزش مردم شهر کوچکش را به شدت برآشفته می‌کند. خیلی زود کاشف به عمل می‌آید که هتی درگیر یک رابطه مجازی پنهانی، بسیار مرموز و پرمخاطره بوده است. اما سوال این است: آیا فرد دیگری هم در جریان این ارتباط بوده است؟ و رابطه آن‌ها چه زمانی به پایان رسیده است؟ دوست‌پسر هتی به خاطر مرگ او بسیار آشفته به نظر می‌رسد، اما آیا عشق او آن‌قدر عمیق بوده که او چنین پریشان‌حال شود؟ آیا ذات بی‌پروا و سر نترس هتی باعث شده است که در زمان نادرست، در مکان نادرست قرار گیرد و به دست یک غریبه وحشیانه به قتل برسد؟ داستان مهیج و جذاب آبچه تو می‌خواهی باشم شما را به این چالش دعوت می‌کند که مرز بین بی‌گناهی و قصور، اصالت و اغفال را بیازمایید. عشق به خودشناسی می‌انجامد یا به تباهی؟

صفحه‌ی 1