سمیه شهرابی فراهانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت انضباط شخصی
  • 84,000 تومان
  • با تخفیف: 84,000 تومان
انسان موجودی 1 روزه
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
طریق کیمیاگری
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

قدرت انضباط شخصی

  • 84,000 تومان

چرا برخی افراد در زندگی، موفق‌تر، پولدارتر، و شادتر از دیگران‌اند و در مقایسه با آنها در زمانی مشخص، کارهای بیشتری انجام می‌دهند؟ «به خودمان می‌گوییم، یک روز آن کتاب را می‌خوانم، یک روز برنامه تمرینات ورزشی‌ام را شروع می‌کنم. یک روزی مهارت‌هایم را ارتقا می‌دهم و پول بیشتری به‌دست می‌آورم. یک روز بالاخره کنترل امور مالی را به دست می‌گیرم و بدهی‌ام تمام می‌شود. روزی همه کارهای لازم برای رسیدن به اهدافم را انجام می‌دهم.» احتمالا 80 درصد مردمء بیشتر اوقات، در «جزیره یک روزی» به‌سر می‌برند و در مورد همه چیزهایی که می‌خواهند «روزی» انجامش دهند، خیال‌پردازی می‌کنند. طی چندین سال، هزاران کتاب درباره موفقیت و دستاوردهای زندگی مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم که، انضباط شخصی، عامل مهمی در موفقیت است. انضباط شخصی، کلید یک زندگی عالی و همان ایستادگی لازم در برابر بهانه‌هاست و شما را «داوطلب پیش افتادن» می‌کند.

انسان موجودی 1 روزه

  • 54,000 تومان

همان‌طور که زمان می‌گذشت من سرگرم ساختن فرضیه‌ها یکی پس از دیگری بودم؛ اما در آخر هیچ‌یک از آن‌ها توضیح کاملی از دیدگاه من نبودند. هر چه بیشتر می‌خواندم سوالاتم بیشتر می‌شد. چرا پائول برای دیدن من آمده است؟ او عنوان مشکلش را در نوشن بیان کرده بود؛ اما چرا هیچ علاقه‌ای به کشف مشکل نوشتنش نداشت؟ چرااز دادن جزئیات زندگی‌اش به من اجتناب می کرد؟ و چرا اصرار داشت که همه وقتی که با هم هستیم را به خواندن این نامه‌ها بگذرانیم که سال ها پیش نوشته شده‌اند؟ ما نیاز به درک آن داشتیم. من باید قبل از این که از هم جدا شویم این مسائل را حل و فصل می‌کردم.

طریق کیمیاگری

  • 48,000 تومان

چرا ما به طریق کیمیاگری نیاز داریم؟ ما به آن نیاز داریم تا ما را از زندگی معمولی و یکنواخت بیرون بکشد و به نوعی معنا و مفهومی برساند که ما دوست داریم به اسطوره‌ها نسبت دهیم؛ اما درست در دستان خودمان است، اینجا و اکنون. معنای زنده بودن یعنی حق گفتن آنچه می‌خواهید بگویید، کسی باشید که می خواهید باشید و انجام کارهایی که می‌خواهید انجام دهید. کاملوت سنبل این نوع آزادی بود. به همین دلیل است که ما به او با تحسین و احترام می‌نگریم. از آن زمان زندگی دشوار بوده است. همه ما می خواهیم عشق و خلاقیت خود را پرورش دهیم، ماهیت معنوی خود را کشف کنیم، اما اغلب ما از آنچه می‌خواهیم کوتاه ‌می‌آییم. خودمان را در زندان خودمان حبس می‌کنیم. هرچند برخی هستند که این حصار زندگی محدود را شکسته‌اند. به این شعر فارسی زبان ایرانی گوش کنید که می‌گوید: تو آن روح آزادی در بند گرفتار آمده‌ای، مانند خورشیدی در کسوف

صفحه‌ی 1