سعیده بوغیری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کارلا و 3 وروجک (باشگاه پرستاران بچه 3)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
راز لوسی (باشگاه پرستاران بچه 2)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
فکر بکر کریستین (باشگاه پرستاران بچه 1)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
از هپروت تا دلدادگی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
آرام بگیرید و زندگی را از نو شروع کنید
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
بهترین دارو خود شما هستید
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
پرنسس پابرهنه و داستان‌های دیگر (مجموعه داستان)

کارلا و 3 وروجک (باشگاه پرستاران بچه 3)

  • 38,000 تومان

بعد از این‌که به پلیس خبر دادیم، همه‌چیز آن‌قدر سریع اتفاق افتاد که جز خاطره‌ای مبهم از آن چیزی در ذهنم باقی نمانده بود.... (از متن کتاب)

راز لوسی (باشگاه پرستاران بچه 2)

  • 35,000 تومان

کریستین آگهی تبلیغاتی دشمن را گرفت و با توپ پر از جا پرید. «کارمون تمومه: اونا از ما بزرگ‌ترن و شب‌ها می‌تونن مدت بیشتری پیش بچه‌ها بمونن. به همین زودی مجبور می‌شیم کاسه و کوزه‌مون رو جمع کنیم و بریم پی کارمون...»

فکر بکر کریستین (باشگاه پرستاران بچه 1)

  • 38,000 تومان

ماری‌آن، که تصور می‌کرد چیزی نمانده قلبش بایستد، برگشت و در همان حال صدای جیغ کارن را شنید. پیش جادوگر ایستاده بود. او لباس سر تا پا سیاهی به تن داشت. موهایش زبر و خاکستری بود و نوک دماغش زگیل گنده‌ای جا خوش کرده بود...

از هپروت تا دلدادگی

  • 75,000 تومان

ماری در سی‌سالگی شخصیتی خاص و منحصربه‌فرد دارد. زمانی که اولیویه، افسر پلیس، برای انجام تحقیقات پلیسی سرزده وارد خانه او می‌شود، ماری طوری با او برخورد می‌کند که حساب کار دستش بیاید. ماری که شخصیت اصلی خود را پشت چهره‌ای مستبد و مصمم پنهان کرده، توانسته به کمک حضور دخترش سوزی و بهترین دوستش آنتوان، به زندگی خود معنی و مفهوم ببخشد. در این میان اما هیچ‌کس توقع نداشت که اولیویه هم وارد زندگی آنها شود. ورود سرزده او باعث شکل‌گیری جنگی علنی با آنتوان می‌شود...

جرات به خرج دهید و به خودتان فکر کنید (9 مرحله برای کنارگذاشتن زنی که خود را به فراموشی سپرده و تبدیل‌شدن به بانویی شکوفا)

  • 39,000 تومان

بهترین دوران یک زن زمانی آغاز می‌شود که دیگر انتظار نداشته باشد مرد یا شخصیتی بیرونی برای او خوشبختی به ارمغان بیاورد. زمانی که مناعت طبع و احترام به خود را حس کند و به خاطر هیچکس وقار خود را از دست ندهد، حتی اگر همه اینها به معنی تنها ماندن باشد.

آرام بگیرید و زندگی را از نو شروع کنید

  • 29,000 تومان

دست از تبعیت از دیگران بردارید: شما باهوشید! دست از آرام بودن بردارید: اول باید با خودتان صلح کنید! دست از تلاش برای کامل بودن بردارید: اول باید نقص‌هایتان را رفع کنید! دست از منطقی بودن بردارید: زندگی را آسان بگیرید! دست از تلاش برای همراهی با دیگران بردارید: باید خودتان باشید! دست از شرمندگی نسبت به خودتان بردارید: هر کسی آسیب‌پذیر است! دست از آزار خودتان بردارید: باید بهترین دوست خود باشید! دست از تلاش برای دوست داشتن دیگران بردارید: اجازه دهید آن‌ها شما را دوست بدارند! کتابی بی‌نظیر برای رهایی از احساس گناه. فابریس میدال روان‌شناس و نویسنده موفق، یکی از چهره‌های شاخص آموزش مدیتیشن این روزهای فرانسه است. از او تا به حال کتاب‌های موفق و پرفروش بسیاری در فرانسه منتشر شده است.

بهترین دارو خود شما هستید

  • 55,000 تومان

دکتر فردریک سالدمان، متخصص مشهور قلب و تغذیه در جهان است که تا این لحظه کتاب های بسیاری را به رشته تحریر درآورده است. او در این کتاب روش‌هایی نوین را برای نیل به سلامتی، بدون توسل جستن به دارو، ارائه می‌دهد. بدن ما، بی آن‌که خودمان بدانیم، بهترین منبع مقابله با بیماری‌هاست و در اصل، هیچ نیازی به انواع و اقسام دارو نداریم چرا که بدنمان، ظرفیت‌هایی شگفت‌آور دارد که هزاران بار از قوی‌ترین داروها موثرتر است. فقط کافی‌ست تا این ظرفیت‌ها را فعال کنیم. کتابی که پیش ‌رو دارید به شما آموزش می‌دهد که چطور بدون پناه بردن به رژیم‌های غذایی و داروهای مختلف و حتی مراجعه به پزشک، کلید سلامتی خود را در دست داشته باشید. چطور از بیماری‌ها در امان باشید و به چه نحوی، بیش‌ترین استفاده را از زندگی خود ببرید. دکتر سالدمان در این کتاب، راه‌کارهایی در مورد خواب، وزن، تناسب اندام، تغذیه، بیماری، حساسیت‌های فصلی و... ارائه داده است. با نوشتن این کتاب می‌خواهم نسخه‌ای را به شما بدهم که شاید اگر حضوری به من مراجعه می‌کردید، هیچ‌گاه آن‌را در اختیارتان قرار نمی‌دادم. می‌خواهم به شما یاد بدهم که چطور کلید سلامتی خود را در دست بگیرید تا دیگر نیازی نباشد به من یا هیچ پزشک دیگری مراجعه کنید. مغز انسان، قدرت‌های شگفت‌آوری دارد. قدرت‌هایی که ما هیچ‌گاه به معنای واقعی از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. کافی‌ست آن‌ها را به کار بگیریم تا بتوانیم در برابر بسیاری از بیماری‌هایی که امروزه تنها با دارو قابل درمان هستند، مقاوم شویم. من در این کتاب به شما یاد می‌دهم که چطور بدنتان را نسبت به هر چیزی مقاوم کنید تا دیگر نیازی نباشد پس از بیماری، به دنبال درمان علائم آن باشید. هر شخصی، در اعماق وجودش، داروهای لازم برای پیش‌گیری و درمان را دارد و اصلا نیازی نیست به پزشک مراجعه کند. با مطالعه این کتاب، متوجه خواهید شد که ما در اصل پزشک خودمان هستیم. لازم است که هر کدام از ما کلید سلامتی‌مان را در دست داشته باشیم. نباید در حالت انفعال به سر ببریم و همیشه به دنبال پزشک یا دارو باشیم. در این کتاب، کلیدهایی را به شما خواهم داد تا فرا بگیرید به نحوی از بدنتان مراقبت کنید، که دیگر تا پایان عمر، نه به پزشک نیاز داشته باشید و نه به دارو.

پرنسس پابرهنه و داستان‌های دیگر (مجموعه داستان)

  • 17,000 تومان

آیا زن هنوز آن‌جا زندگی می‌کند؟ مرد چه‌طور می‌بایست او را پیدا می‌کرد. او حتی نام زن را نمی‌دانست. گفته بود: منو دوناتلا صدا بزنین. مرد فورا باور کرده بود این نام زن است. چندین سال بعد در حالی که این جمله را در ذهن خود تجزیه و تحلیل می‌کرد، متوجه شده بود که این یک نام مستعار بوده. چرا این ماجرا توجه مرد را به این نکته جلب کرده بود؟ چرا پانزده سال بعد، مرد هنوز به آن فکر می‌کرد، حال آنکه در این سال‌ها با ده‌ها زن دیگر آشنا شده بود؟ شاید برای اینکه دوناتلا خود را اسرارآمیز نشان داده و به همان صورت نیز باقی مانده بود. زن‌ها به این خاطر مورد پسند ما واقع می‌شوند که مانند نگین یک معما باشند و به محض اینکه گره این معما اندکی شل شود، جایگاه خود را در نظر ما از دست می‌دهند...

صفحه‌ی 1