سعید طباطبایی برزکی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اعتبار (چگونه رهبران اعتبار به‌دست می‌آورند و آن را از دست می‌دهند)
شجاعت عشق ورزیدن (رهایی از سایه‌های ناهشیار)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
سبک‌ها و مهارت‌های مدیریت تعارض
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

اعتبار (چگونه رهبران اعتبار به‌دست می‌آورند و آن را از دست می‌دهند)

  • 222,000 تومان

جیمز کوزس و بری پاسنر نویسندگان مشترک کتاب چالش رهبری هستند که یکی از کتاب‌های پرفروش بوده که تاکنون جوایزی را برده است. از زمان اولین ویرایش آن در سال 1990، بالغ بر دو میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. این کتاب، جوایز فوق‌العاده‌ای را برده است؛ از جمله جایزه منتخب منتقدان از مجموعه ویراستاران کتاب ملی و جایزه کتاب سال جیمز ای. همیلتون ادمینیستیتور. همچنین این کتاب به‌عنوان یکی از ده کتاب برتر در زمینه رهبری در بین 100 کتاب تجاری برتر تمام دوران انتخاب شده است. کتاب «حقیقت در باب رهبری» آنها هم در سال 2010، از طرف ساندویو اگزکیوتیو بوکز به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال انتخاب شد.

شجاعت عشق ورزیدن (رهایی از سایه‌های ناهشیار)

  • 135,000 تومان

خوب عشق ورزیدن واقعاً سخت است. این امر مستلزم کار و تلاش است. این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه سیم‌کشی مغز ما در نتیجۀ تجارب دلبستگی بر شیوۀ عشق ورزیدن ما در بزرگسالی اثر می‌گذارد و با رویکردی ساختارمند در چهار مرحله، شیوه‌هایی را به ما آموزش می‌دهد که از الگوهای ناکارآمد سیم‌کشی شده در مغزمان رها شویم و الگوهای جدیدی را با کمک بهشیاری هیجانی در مغزمان سیم‌کشی مجدد کنیم. با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های ما انسان‌ها چالش‌های ارتباطی به ویژه روابط عاشقانه است پرداختن به الگوهای مخربی که بر شیوۀ عشق ورزیدن ما اثرگذار است و راهبردهای مواجهه با آنها می‌تواند در بهتر شدن بهزیستی و سلامت روان ما بسیار مفید واقع شود. نویسندۀ کتاب رونالد جی. فردریک، دکترای تخصصی، یک روانشناس و مربی زندگی دارای مجوز با بیش از پانزده سال تجربه است که رویکرد وی در درمان Accelerated Experiential Dynamic Psychotherapy است.

سبک‌ها و مهارت‌های مدیریت تعارض

  • 160,000 تومان

یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها چه در زندگی شخصی و چه در محیط کار، مهارت مدیریت تعارض است که متأسفانه در آموزش مهارت‌های مدیریت کمتر به آن پرداخته شده است و به عقیدۀ من یکی از پاشنه آشیل‌های مدیران و سرپرستان است. این کتاب یکی از جامع‌ترین کتاب‌ها در این حوزه است که شما را با تمام مهارت‌ها و سبک‌های مدیریت تعارض آشنا می‌سازد. این کتاب از آن جهت بسیار غنی است که حاصل تجربۀ نویسنده در کنار دانش و اطلاعات بالای او به همراه نقل قول‌های بسیار شنیدنی از افراد مشهور و شناخته‌شده و مثال‌های مختلف در حیطۀ زندگی شخصی و محیط کار است. سوزان شیروز یک متخصص در حوزۀ مدیریت تعارض است که سال‌ها در این زمینه با شرکت‌های مختلف همکاری داشته است. آشنایی با مثلث رضایتمندی، معرفی اصل سه‌گانۀ ایجاد تعلق در کارکنان، آشنایی با سطوح و سبک‌های تعارض، معرفی اصل سه‌گانۀ ایجاد اعتماد، تکنیک‌های مدیریت خشم، معرفی الگوی PDCC، اصل سه‌گانۀ گوش دادن و قانون آلبرت محرابیان تنها بخشی از مطالب ارزشمندی است که با مطالعۀ این کتاب به دست می‌آورید. مطالعۀ این کتاب به روان‌شناسان، مدیران و سرپرستان و تمام کسانی که می‌خواهند ارتباطات کارآمدی داشته باشند، توصیه می‌شود.

صفحه‌ی 1