سعید صدرالاشرافی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شستشوی مغزی (دانش کنترل تفکر)
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
فمینیسم معاصر (نظریه‌ها ودیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی)
جامعه‌شناسی مصرف
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان

شستشوی مغزی (دانش کنترل تفکر)

  • 350,000 تومان

اصطلاح شستشوی مغزی اولین بار در سال 1950 ثبت شد، اما این مفهوم قدیمی‌تر از این تاریخ است، تغییر اجباری و تمام مقیاس‌های اعتقادات یک فرد طی 50 سال گذشته، این اصطلاح در فرهنگ عامه نفوذ کرده است، گاهی بیشتر شبیه یک شوخی بوده ، مردم را از تیتر رسانه‌ها ترسانده و به افراد و نهادهای بی‌شماری افترا زده است هم‌چنین این موضوع از زوایای بسیار، نظیر تاریخ ، جامعه‌شناسی ، روان‌شناسی ، روان‌درممانی و بازاریابی و تبلیغات مورد بحث قرار گرفته است. با وجود این همه تنوع ، تا به امروز از یک زاویه مغفول مانده است، هر گونه اشاره جدی به مغزهای واقعی ، شرح چگونگی تغییر عقاید، چه با اقناع چه با شکنجه و فریب ، چه با زور ، همواره روان‌شناختی بوده است. درک چگونگی عملکرد مغز واقعا به شما کمک می‌کند تا توضیح بدهید که چگونه یک نگهبان اردوگاه زندانیان داعشی می‌تواند شاهد قتل عام یک خانواده ، از جمله فرزندان خردسال باشد و سپس در قامت پدری مهربان نزد خانواده خود باز گردد. ما معمای تضادهای غیر منطقی و آشکار هستیم. احساسی که از خویشتن داریم فقط زاییده مغز است ، هیچ چیز عرفانی و جادویی در کار نیست ، و احتمالا روزی با فناوری و علم کافی ، چیستی بودنمان و نحوه عملکردمان قابل پیش‌بینی و کنترل خواهد بود.

فمینیسم معاصر (نظریه‌ها ودیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی)

  • 45,000 تومان

کتاب حاضر دقیق وتاثیرگذار، از طریق بررسی رابطه و وابستگی بین دیدگاه‌های فمینیستی گوناگون و مناظره‌های کلیدی معاصر، نظریه‌های فمینیسم و سایر نظریه‌های اجتماعی - سیاسی را به کلیه دانشجویان، علاقه‌مندان و اساتید معرفی می‌کند. کتاب به نوبت سراغ هر کدام از این مناظره‌ها می‌رود و زمینه‌های اصلی آن‌ها را ترسیم کرده، پاسخ‌های فمینیستی مختلف را به بحث گذاشته و معانی و دلالت‌های آن‌ها را از جهت مسائل و موضوعات سیاسی و اجتماعی واقعی ارزیابی می‌کند. ساختار روان و منطبق با ذهنیت خواننده، به طرز موثری نقشه‌ی تفکر فمینیستی معاصر را ترسیم کرده و خلاصه‌ی بکر و کوتاهی را از طیف گسترده‌ای از مواد وموضوعات قابل بحث را در اختیار وی می‌گذارد و رابطه‌ی پیوسته و اعتبار یک چشم‌انداز فمینیستی را به‌طور روشن نشان می‌دهد.

جامعه‌شناسی مصرف

  • 36,000 تومان

پیتر کاریگان (استاد دانشکده جامعه‌شناسی دانشگاه نیو انگلند، استرالیا) در این اثر با نگاهی جامع و روشن به جامعه‌شناسی مصرف، رابطه بین تولید و مصرف در جوامع سرمایه‌داری متاخر را مورد تحلیل قرار داده و به کاوش در جهان‌های گوناگون معنایی می‌پردازد که مصرف کننده‌های معاصر در آن‌ها زندگی می‌کنند. کتاب حاضر با مروری دقیق و تاریخی از ظهور جامعه مصرفی آغاز می‌شود و ادبیات گوناگونی را بررسی می‌کند - از مک کراکن تا کمپل - که متوجه الگوهای مصرف تا سیاست، افتصاد و فرهنگ "ارضای نفس" است. پیتر کاریگان سپس مباحث نظری مصرف و عادت‌های مصرف‌کننده را برجسته می‌کند. این نویسنده تبیین‌های روشنی از آثار ژان بوردیار در مورد نظام اشیا و پیر بوردیو در مورد تمایز و سرمایه فرهنگی ارائه می‌دهد، که فهم آن‌ها اغلب با پیچیدگی‌هایی همراه بوده است. مباحث تاریخی و نظری این اثر ابزارهای لازم را برای بررسی زمینه‌های عمده در جامعه‌شناسی مصرف در اختیار دانشجویان علوم اجتماعی و مطالعات فرهنگی و علاقه‌مندان به این حوزه قرار می‌دهد، زمینه‌هایی که عبارتند از: "تجربه‌ خرید" از فروشگاه‌های بزرگ تا مراکز خرید عمومی، از مدرن تا پسامدرن. تبلیغات و رسانه‌های چاپی و رابطه آن‌ها با جنسیت و هویت. غذا و "فرایند تمدن" نگاه خیره گردشگر و صنعت گردشگری. دستور زبان مد.

صفحه‌ی 1