سارا گودرزی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خانواده‌درمانی مبتنی بر دلبستگی برای نوجوانان افسرده
مصاحبه با کودکان و نوجوانان (مهارت‌ها و استراتژی‌هایی برای تشخیص موثر بر اساس دی اس ام فایو)
کتاب کار بیش‌فعالی نوجوانان (فعالیت‌هایی برای کمک به کسب انگیزه و اعتماد به نفس)

خانواده‌درمانی مبتنی بر دلبستگی برای نوجوانان افسرده

  • 170,500 تومان

این کتاب برای آموزش درمانگران و افراد حداقل آموزش دیده تا سطح دانشور است. اگر دانشجویان، دانش‌بنیادی درباره خانواده‌درمانی داشته باشند و از انجام آن تجربه کسب کنند، یادگیری این مدل می‌تواند مفید باشد؛ همچنین این کتاب مورد توجه مدیران بخش بالینی و مجریانی است که به دنبال مدل درمان حمایتی برای نوجوانان افسرده و اختلالات درونی دیگر در بیماران بستری، سرپایی و در شرایط اجتماعی هستند. این مدل را می‌توان به عنوان یک رویکرد اصل محور در زمینه‌های مختلف به کار برد.

مصاحبه با کودکان و نوجوانان (مهارت‌ها و استراتژی‌هایی برای تشخیص موثر بر اساس دی اس ام فایو)

  • 113,000 تومان

قطعا، تمامی بخش‌های بررسی یک کودک یا یک نوجوان با مشکلات روانی یا رفتاری مهم است اما اگر بخواهیم مراحل کار را به ترتیب اهمیت مرتب کنیم، جمع‌آوری اطلاعات قابل اطمینان از مراقبین کودک و نوجوان در رده اول قرار می‌گیرد. در رابطه با مراجعین، به‌خصوص مراجعین کودک، ناظران دیدگاه‌های متفاوتی دارند. مطمئنا معلمان و والدین برآوردهای متفاوتی خواهند داشت. حتی پدر و مادر ممکن است درباره طبیعت و میزان جدی بودن مشکل فرزندشان نظرات متفاوتی داشته باشند. بدون دیدگاه‌های مختلف افرادی که بیمارتان را به خوبی می‌شناسند، در بهترین حالت به سختی می‌توانید به تشخیص و درمان مناسب دست پیدا کنید و در بدترین حالت حتی به این موارد نزدیک نیز نخواهید شد...

کتاب کار بیش‌فعالی نوجوانان (فعالیت‌هایی برای کمک به کسب انگیزه و اعتماد به نفس)

  • 109,000 تومان

این کتاب شانس ایجاد تغییری بزرگ در زندگی را به شما می‌دهد که شروع کنید خود را با نقاط قوتتان تعریف کنید نه با ضعف‌ها. شما می‌توانید با تمرکز بر روی ممکن‌ها، بهره بیشتری از ادامه زندگی خود ببرید.

کودک و ذهن‌آگاهی (چگونه به فرزندمان کمک کنیم تا اضطراب را مدیریت کند و شادتر و مهربان‌تر زندگی کند)

  • 168,500 تومان

با توجه به اینکه کودکان به میزان قابل ملاحظه‌ای در معرض اتفاقات پریشان‌کننده قرار می‌گیرند و از آنجا که گاه شدت هیجان در کودکان بالاست و در اکثر مواقع حفظ آرامش برای آن‌ها دشوار است، می‌توان از روش‌های نفس کشیدن و شبیه آن، برای آرام کردن کودکان، زمانی که پریشان هستند، استفاده نمود. قدرت تنفس در آرام کردن کودکان، شگفت‌آنگیر است. تنفس یکی از طبیعی‌ترین ویژگی‌های آفرینش و بنیان زندگی ما است. ما بدون اینکه به آن فکر کنیم انجامش می‌دهیم؛ اما با توجه اندکی به این قدرت ساده، می‌توانیم اضطراب خود را بهتر کنترل کنیم و زندگی شادتری داشته باشیم. در این کتاب به کودکان کمک می‌شود که نسبت به نفس‌های خود، دنیای مادی و دنیای درونی خودآگاه باشند و مهارت‌های تمرکز خود را افزایش دهند ـ مهارت‌هایی که در تمام دوران زندگی با خود همراه خواهند داشت.

داستان‌های اجتماعی (158 داستان اجتماعی برای آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان با تاکید بر آموزش به کودکان طیف در خود مانده)

  • 69,000 تومان

کارول گری، کتاب داستان‌های اجتماعی را در سال 1991 و بر مبنای تجارب خود در زمینه کار به کودکان به نگارش درآورده است. در خلال حدود بیست سال گذشته، او مدام دستورالعمل‌های مربوط به نوشتن داستان‌های اجتماعی را با توجه به تجارب شخصی رو به رشد خودش و بازخورد والدین، معلمان و خود کودکان، اصلاح کرده است. موضوع‌ها و راه‌کارهای نگارش، در این سال‌ها بلوغ یافته‌اند و رویکرد داستان‌های اجتماعی در پژوهش‌های مختلف چاپ شده در مجلات علمی، مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. بی‌تردید، استفاده از داستان‌های اجتماعی در زمینه آموزش و درمان، همان چیزی است که دانشمندان آن را با عنوان «کار مبتنی بر شواهد» توصیف می‌کنند. داستان‌های اجتماعی حقیقتا اثرگذار هستند.

کتاب کار اختلال استرس پس از سانحه ویژه نوجوانان (مهارت‌هایی ساده و موثر برای بهبودی پس از تروما)

  • 120,000 تومان

به کتاب تمرینی آسیب پس از سانحه برای نوجوانان خوش آمدید: مهارت‌های ساده و موثر برای بهبود آسیب‌های روانی. شما دلایل مختلفی برای انتخاب این کتاب داشته‌اید. شاید در زمان‌های گذشته و یا اخیرا حادثه تنش‌زایی را تجربه کرده‌اید. شاید با اتفاقات تنش‌زای زیادی مواجه شده‌اید و حتی نمی‌دانید کدام یک از آن اتفاقات عامل استرس‌های شماست. شاید یکی از نزدیکانتان دچار آسیب‌های پس از سانحه شده است و شما می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید. شاید شخصی دیگر این کتاب را به شما معرفی کرده است فرقی نمی کند به کدام دلیل به سراغ این کتاب آمده‌اید، این کتاب مربوط به شماست. این کتاب به شما کمک می‌کند تا استرس پس از سانحه و تاثیرات آن بر روی افراد را بشناسید. همچنین مهارت‌هایی را برای کنترل اثرات این استرس یاد خواهید گرفت. فعالیت‌های اولیه این کتاب به منظور کمک به شما برای بیان علت استرس‌ها به روشی غیر آزاردهنده طراحی شده‌اند. بعد از بیان علت استرس، فعالیت‌های ثانویه این کتاب به شما کمک می‌کند که در زندگی به جلو حرکت کنید.

صفحه‌ی 1