سارا پورحسنی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دشواری زندگی (چگونه فلسفه کمک می‌کند راهمان را بیابیم)
مقاله‌ها و پندها
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
پرونده شب توت‌فرنگی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
برد از رختکن آغاز می‌شود
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان
شیرجه زدن در چشمه‌ی زندگی (راهنماایده‌ها )
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

دشواری زندگی (چگونه فلسفه کمک می‌کند راهمان را بیابیم)

  • 195,000 تومان

دوستان عزیز! زندگی سخت است و ما هم باید به این مسئله اقرار کنیم. حال همین زندگی برای بعضی دشوارتر از بقیه است. در زندگی هر کس باید کمی باران ببارد، اما در حالی که خوش شانس‌ها خودشان را کنار آتش خشک می‌کنند، دیگران در طوفان و سیل غرق می‌شوند، چه به معنای واقعی کلمه و چه به معنای استعاره‌ای. ما در دوران پس از شیوع یک بیماری همه‌گیر جهانی زندگی می‌کنیم، انسان‌های زیادی شغل و پیشه خود را از دست داده‌اند، وضعیت گرمایش زمین هر روز بدتر می‌شود و فاشیسم دوباره از دیار مردگان بازگشته است. چنین بلایایی به فقرا، قشر آسیب‌پذیر و ستم‌دیدگان آسیب بیشتری وارد می‌کند. این کتاب نقشه‌ای است که به کمک آن می‌توان ناهمواری‌ها را پشت سر گذاشت، کتابچه راهنمایی درباره سختی‌هاست، از آسیب‌های شخصی گرفته تا بی‌عدالتی و پوچی جهان. مدت‌هاست فلسفه اخلاق و خودیاری در هم تنیده شده است. این کتاب مدیون همین تاریخچه است. تفکر و تعمق درباره معایب وضعیتِ بشر باعث کاهش آسیب‌های آن می‌شود و به ما کمک می‌کند تا زندگی بامعناتری داشته باشیم. اما این کتاب جزو آن دسته از کتاب‌های خودیاری نیست که چیزهایی مثل «پنج نکته برای غلبه بر اندوه» یا «چگونه بدون تلاش کردن موفق شوید؟» پیشنهاد بدهد. کتابی که در دست شماست، نحوه عملی کردن نظریه‌ای انتزاعی یا آموزه فیلسوفانی مُرده برای رویارویی با دشواری‌های زندگی هم نیست. در این کتاب نه خبری از فکری جادویی در میان است و نه راه‌حلی فوری. در عوض این کتاب اثری صبورانه برای تسلا و دلداری است. رابرت فراستِ شاعر - وقتی حرف از رنج و درد انسانی مطرح است - می‌گوید: «راهی جز عبور از دل آن وجود ندارد.» در این کتاب برای مواجهه با سختی‌ها، راهنمایی‌هایی مطرح می‌کنم، از کنار آمدن با درد گرفته تا پیدا کردن دوستان جدید، از غم فقدان تا پذیرش شکوهمندانه شکست، از وظایف‌مان در مقابل بی‌عدالتی تا جست و جوی معنا در زندگی. فرمول ساده‌ای برای چگونه زندگی کردن وجود ندارد. در عوض فرمول دم دست من، داستان و تصاویر و ایده‌هاست که برخی از آنها را از دیگران الهام گرفته‌ام و برخی از آنها متعلق به خودم هستند. هدفی که امیدوارم به آن دست یابم این است که تا حد ممکن به این مسائل بپردازم و از چیزهایی که به آن دست می‌یابم، درس بگیرم.

مقاله‌ها و پندها

  • 195,000 تومان

کتاب «مقاله‌ها و پندها» دربردارنده مجموعه‌ای از اندیشه‌ها و دیدگاه‌های آرتور شوپنهاور درباره مسائلی از قبیل نظریه اراده معطوف به زندگی، رنج بیهودگی، مرگ، اندیشیدن و فلسفیدن، اخلاق روان‌شناسی، زیبایی‌شناسی، قانون و سیاست است که به کوشش مترجم انگلیسی آن رجینالد جان هولینگدال، از کتاب مهم «متعلقات و ملحقات» برگزیده شده است. بخش‌های «مقاله‌ها و پندها»، به لحاظ فلسفی و نیز ادبیات، از بهترین نمونه‌ها برای معرفی این فیلسوف برجسته است و حتی خواننده ناآشنا با فلسفه یا فلسفه شوپنهاور نیز می‌تواند، با وجود قلم صریح و بی‌ابهام او، به آسانی رشته تفکراتش را دنبال کند و در جهان این فیلسوف غوطه‌ور گردد. این کتاب، علاوه بر بخش‌هایی در باب موضوعات عمیق با طنینی فلسفی، دربردارنده یادداشت‌های تیزبینانه و انتقادی شوپنهاور درباره پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی مانند موسسات آموزشی، تأثیر روزنامه‌ها و اخبار، تعریف انسان نابغه، تفاوت صدای انسان و حیوان و دانش چهره‌شناسی است که با وجود منسوخ بودن برخی از آنها، همچنان از وسعت اندیشه این فیلسوف تأثیرگذار حکایت می‌کند. رجینالد جان هولینگدال یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مترجمان و مفسران دیدگاه های شوپنهاور و نیچه در جهان انگلیسی‌زبان است و در مقدمه این کتاب نظریات جذاب خود درباره شخصیت، زندگی و اندیشه‌های شوپنهاور را در ترازوی اندیشه علاقه‌مندان به این فیلسوف بزرگ قرار می‌دهد.

پرونده شب توت‌فرنگی

  • 120,000 تومان

والدین ریکو و کارآگاه ساتا و سایر قربانیان تجاوز و خانواده‌هایشان همگی در ردیف جلویی نشسته بودند. آن‌ها از صندلی‌هایشان بلند نشدند، ولی سایر افراد دیگری که در دادگاه حضور داشتند، در حالت ایستاده، دست‌هایشان را به نشانه سلام نظامی به ریکو، روی پیشانی‌شان گذاشتند.

برد از رختکن آغاز می‌شود

  • 88,000 تومان

فرهنگ هدایتگر انتظارات و باورهاست. انتظارات و باورها هدایتگر رفتارند. رفتار هدایتگر عادات است و عادات آینده را می‌سازند. همه چیز با فرهنگ شروع می‌شود. ارتباط اساس تمام روابط عالی است. ارتباط باعث ایجاد اعتماد می‌شود. اعتماد تعهد می‌آفریند. تعهد کار گروهی را تقویت می کند و کار گروهی نتایج مثبت به ارمغان می‌آورد. بدون ارتباطی خوب، اعتماد کافی برای ایجاد رابطه‌ای قوی ندارید و بدون روابطی قوی نمی توانید تیم قدرتمندی داشته باشید. در واقع، اغلب ازدواج‌ها به خاطر ارتباطات ضعیف از هم می‌پاشند. اکثر تیم ها به خاطر ارتباطات ضعیف دچار فروپاشی می‌شوند. من متوجه شده‌ام هر جا خلائی در ارتباط وجود داشته باشد، منفی‌گرایی آن خلا را پر می‌کند...

شیرجه زدن در چشمه‌ی زندگی (راهنماایده‌ها )

  • 35,000 تومان


چه می‌شد اگر مجموعه راهکار روشنی وجود داشت که کمک می‌کرد بهترین ایده‌های‌تان را به ثمر برسانید؟ درست مثل داشتن یک نسخه، می‌توانستید به ایده‌ای قانع‌کننده برسید و با برداشتن قدم‌هایی مشخص، آن را به چیزی خارق‌العاده تبدیل کنید. در کتاب شیرجه زدن در چشمه زندگی سیلیگ شما را به کلاس درس خود می‌برد و مفاهیم اصلی تخیل، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی را تعریف می کند، همچنین مدلی ظریف و بسیار ضروری به نام «چرخه نوآوری» ارائه می‌دهد. این رویکرد جدید شما را قادر می‌سازد موانع را همچون فرصت ببینید، به دیگران انگیزه بدهید تا دیدگاه شما را به اشتراک بگذارند و در نهایت ایده‌های بیشتری به بار بیاید...

صفحه‌ی 1