سارا وطن آبادی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرانکلین فراموش می‌کند (مسئولیت‌پذیری)
  • 5,000 تومان
  • با تخفیف: 5,000 تومان
فرانکلین می‌بخشد (بخشش عذرخواهی)
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
روش طراحی تمرین یوگا (طراحی کلاس‌های هدفمند در یوگا)

فرانکلین فراموش می‌کند (مسئولیت‌پذیری)

  • 5,000 تومان

آقای موش کور می‌خواهد به مسافرت برود. فرانکلین از او می‌خواهد که کارهای خانه‌اش را به او بسپارد. او آقای موش کور را متقاعد می‌کند که بزرگ شده و می‌تواند این کار را انجام دهد ولی فراموش می‌کند که باغچه را آب بدهد و گل و گیاهان خشک شدند. وقتی مسئولیت اشتباهی را که کرده بود، به عهده گرفت متوجه شد که مسئولیت کار خود را به عهده گرفتن یکی از نشانه‌های بزرگ شدن است.

فرانکلین می‌بخشد (بخشش عذرخواهی)

  • 12,000 تومان

خواهر کوچک فرانکلین، هریت، وقتی با خانواده‌شان برای پیک‌نیک کنار برکه بودند اتفاقی تنگ بلور ماهی فرانکلین، طلایی، را می‌اندازد. تنگ بلور کنار برکه واژگون می‌شود و ماهی قرمز عزیز فرانکلین در برکه می‌افتد و ناپدید می‌شود. هریت هم مثل فرانکلین ناراحت می‌شود، اما فرانکلین نمی‌تواند عصبانیتش را پنهان کند. عذرخواهی خواهرش طلایی را به او برنمی‌گرداند. فرانکلین بالاخره می‌تواند به کمک پدر و مادرش، خواهر کوچکش را ببخشد و دوباره خواهر و برادر رابطه خوبی با هم برقرار می‌کنند.

روش طراحی تمرین یوگا (طراحی کلاس‌های هدفمند در یوگا)

  • 325,000 تومان

کتاب «روش طراحی کلاس یوگا» راهنمایی جامع برای طراحی تمرین یوگاست و شصت و هفت نمونه کلاس با توالی مختلفی از آساناها را برای رهجویان سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته در بر می‌گیرد. در این کتاب شیوه طراحی تمرین برای کودکان و نوجوانان، سالمندان و زنان (در دوران قاعدگی، بارداری و یائسگی) و هم‌چنین کلاس‌هایی برای رهایی از افسردگی و اضطراب، تقویت چاکراها و متعادل کردن طبع‌های آیورودایی معرفی شده است. مارک استیونز، معلم یوگا و نویسنده این کتاب، به خوبی رابطه میان آساناهای یک توالی از تمرین را بررسی کرده و اجزای هر آسانا را شرح داده است.

صفحه‌ی 1