زیبا اکبری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهبران (جلد دوم)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
3 عادت (به موفقیت عادت کنید)
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
4 رنگ (تیپ‌شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه‌ای)

راهبران (جلد دوم)

  • 30,000 تومان

در جلد دوم کتاب راهبران بیش‌تر درباره فعالیت‌ها و نکاتی که می‌توانیم به راهبران احتمالی‌مان آموزش بدهیم صحبت می‌کنیم. با نصیحت و انتقاد نمی‌توان به تربیت راهبران پرداخت. از طریق راهنمایی، مشارکت و همراهی، و آموزش مهارت‌ها به نتایج خیلی بهتری دست می‌یابید. اگر فکر می‌کنید نصیحت و انتقاد ثمربخش است، کافی است سال‌های نوجوانی‌تان را به یاد بیاورید که نصیحت‌های والدین و معلم‌هایتان تاثیر چندانی روی‌تان نداشت. اما وقتی خودمان چیزی را، چه در عالم واقع و چه در ذهن‌مان، تجربه می‌کنیم، باورهای جدیدی در ما شکل می‌گیرد که می‌تواند سازمان‌مان را به اهدافش نزدیک‌تر کند. رویکردهای جدید به ما بینش‌های جدید می‌دهند و بینش‌های جدید به ما کمک می‌کنند بر محدودیت‌های کنونی‌مان غلبه کنیم.

3 عادت (به موفقیت عادت کنید)

  • 7,000 تومان

اگر می‌خواهیم زندگی‌مان را تغییر دهیم، باید عادت‌های‌مان را تغییر دهیم. بعد از آن، تغییرات خود به خود و بدون نیاز به اراده جدی اتفاق میافتند، چون عادت‌ها بدون نیاز به انرژی و دخالت مستقیم ما کارشان را انجام می‌دهند. در این کتاب، گام به گام و با توضیحات ساده، به شما یاد می‌دهیم که چطور سه اصل اساسی بازاریابی شبکه‌ای را به عادت خود تبدیل کنید تا از این به بعد از روی عادت به موفقیت برسید و، در واقع، به موفقیت عادت کنید.

4 رنگ (تیپ‌شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه‌ای)

  • 89,000 تومان

وقتی بتوانید حرف خود را درست به مشتری احتمالی انتقال دهید تقریبا کار تمام است. اما چه اتفاقی می‌افتد که بعضی از مشتری‌ها، که تعدادشان هم کم نیست، به پیشنهاد ما پاسخ منفی می‌دهند؟ ما از محصول خوب، فرصت درآمدزایی عالی، آزادی زمان، و آزادی مالی می‌گوییم و با این که مشتری آرزوی داشتن این‌ها را دارد، به پیشنهاد ما دست رد می‌زند. چرا؟

صفحه‌ی 1