زهرا ندیمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جسارت رهایی (راهی برای رهایی از بندهای زندگی احساس حقارت و انتظارات)
ارتباطات از دست رفته
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
مهره کلیدی (آیا می‌توان به راحتی جایگزینی برای‌تان یافت)
بهترین خودت باش (خودت باش فقط کمی بهتر )
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

جسارت رهایی (راهی برای رهایی از بندهای زندگی احساس حقارت و انتظارات)

  • 130,000 تومان

این کتاب گفتگویی بکر و چالش‌برانگیز میان یک فیلسوف و مرد جوانی است که همانند من و شما ذهنی پر از چرایی دارد. «فومیتاکه کوگا» در این کتاب به ما نشان می‌دهد که زندگی رقابت نیست و هر انسانی در مسیری مشخص در حرکت است که با دیگری تفاوت دارد. این گفتگوی روانشناختی و فلسفی با تمرکز بار ایده‌های «آلفرد آدلر» به موضوعاتی نظیر روابط متقابل، حس تعلق، سبک زندگی، احساس حقارت، تفکیک وظایف، مفوم آزادی و شادی، تنفر از خود و غیره می‌پردازد. کوگا معتقد است که تمام مشکلات ما ریشه در روابط اجتماعی دارند. او پس از اینکه از موضوعاتی مانند شهامت تغییر و پذیرش خود صحبت می‌کند، یادآوری می کند که نیازی نیست همگان دوست‌مان بدارند. در حقیقت، ما می‌توانیم با دیگران روابط اجتماعی خوبی برقرار کنیم، بدون اینکه زندگی خود را صرف برآورده کردن نیازهای آنان کنیم و تمام عمر خود را به دنبال گرفتن تایید و تحسین دیگران باشیم. با خواندن این کتاب می‌توانید به نشخوارهای فکری که روزانه انرژی ذهنی بسیاری از ما می‌گیرند، پایان دهید.

ارتباطات از دست رفته

  • 110,000 تومان

کتابی که پیش رو دارید، از دریچه‌ای متفاوت و تازه به بررسی علل افسردگی می‌پردازد و در نهایت، نشان می‌دهد که تمام افکار و باورهای ما در مورد علل افسردگی و راه‌حل‌های ارائه شده برای آن اشتباه است. نویسنده پس از سفرهای فراوان به اقصی نقاط دنیا و مصاحبه و گفتگو با برجسته‌ترین دانشمندان، روانشناسان و روان‌پزشکان درمی‌یابد که افسردگی نتیجه بر هم خوردن تعادل شیمیایی در مغز و کاهش سروتونین نیست، بلکه نتیجه گسست از ارتباطاتی‌ست که هر یک نقشی در زندگی ما ایفا می‌کنند. ارتباط صرفا محدود به روابط میان انسان‌های نمی‌شود...

مهره کلیدی (آیا می‌توان به راحتی جایگزینی برای‌تان یافت)

  • 84,000 تومان

منظور از مهره کلیدی شخصی است که صرف نظر از نوع کاری که انجام می‌دهدء نمی‌توان به راحتی جایگزینی برایش یافت. او معتقد است مهم‌ترین عاملی که سبب می‌شود اشخاص سالیان سال مشاغل خشک و بدون انعطاف را تحمل کنندء ترس است. ترس از اینکه خودمان برای زندگی‌مان نقشه بکشیم و شکست بخوریم. در حقیقت ما شغل‌های معمولی را ترجیح می‌دهیمء چون می‌ترسیم مسئولیت تصمیم ها و کارهای خود را بر عهده بگیریم. این ترس از همان ابتدای کودکی توسط والدین و بعدها توسط نظام آموزشی به اشتباه در وجود ما نهادینه شده است. پس این کتاب را بخوانید تا از پیله عادت‌ها و باورهای اشتباهی که به دور خود تنیده‌اند خارج شوید.

بهترین خودت باش (خودت باش فقط کمی بهتر )

  • 110,000 تومان

«با خواندن این کتاب و به کارگیری فرمول مایک بیر برای موفقیت، تغییری شگرف در زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. این مربی زندگی، مردم را تشویق می‌کند تا عمیق‌ترین لایه‌های زندگی خود را بررسی کنند و از خودشان پرسش‌های ساده اما مهمی بپرسند. پرسش‌هایی مانند این‌که واقعا در زندگی به دنبال چه هستید؟ ترس‌های‌تان کدامند؟ چه کسانی مانع پیشرفت شما در زندگی هستند؟ او مردم را به چالش دعوت می‌کند. چالشی برای رویارویی با خود اصیل و حقیقی‌شان. اگر می‌خواهید در تمام حوزه‌های زندگی خود بدرخشید، حتما این کتاب را بخوانید.»

صفحه‌ی 1