زهرا غفاری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همه‌چیز درباره ماجراها رازها و شایعات (چطوری در هر ماجرایی رازدار باشم و به شایعات گوش نکنم)
همه‌چیز درباره دوست داشتن خود (چطوری از خودم مراقبت کنم و بهترین خودم باشم)
ابری به شکل انبه
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
شهر فراموشی
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
8 کلید
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
من جوک‌ترینم
  • 97,000 تومان
  • با تخفیف: 97,000 تومان

همه‌چیز درباره ماجراها رازها و شایعات (چطوری در هر ماجرایی رازدار باشم و به شایعات گوش نکنم)

  • 79,000 تومان

تابه‌حال شده از دست دوستت دلخور بشوی و بگومگو راه بیندازید؟ خب، برای هر کس پیش می‌آید؛ شایعه، حسادت و رقابت‌های بی‌مورد گاهی اتفاق می‌افتند. شایعات که از ناکجاآباد نمی‌آیند، بلکه ما خودمان آنها را می‌سازیم و البته دستورالعمل ساختش هم اصلا جالب نیست. این کتاب توضیح می‌دهد چرا دعوا وجود دارد، چطوری اتفاق می‌افتد و چه چیزی باعث می‌شود ادامه پیدا کند. اینجا یاد می‌گیریم چطوری دوستان عصبانی را آرام کنیم؛ آتش‌بیار معرکه نشویم و البته خودمان هم از آسیب‌های دعوا و شلوغ‌کاری در امان بمانیم. رازداری و بی‌توجهی به شایعات در دعواهای بین دوستان مثل آب روی آتش است.

همه‌چیز درباره دوست داشتن خود (چطوری از خودم مراقبت کنم و بهترین خودم باشم)

  • 79,000 تومان

ممکن است یک روز همه‌چیز عالی به نظر برسد و روز بعد احساس کنی بدتر از این نمی‌شود. اگر عزت‌نفس داشته باشی، می‌توانی روزت را همان‌طور که دلت می‌خواهد بسازی. عزت‌نفس باور و حسی است که نسبت به خودت داری. بعضی‌ها به آن می‌گویند خودآگاهی، خودشناسی یا اعتمادبه‌نفس. اگر عزت‌نفس بالایی داشته باشی، هیچ‌وقت دست از تلاش برنمی‌داری. همه‌چیز به خودت بستگی دارد. اگر بهترین خودت باشی، آن‌وقت متوجه می‌شوی در دنیا هیچ‌کس دقیقا شبیه تو نیست. تو طرز فکر، ایده‌ها و خلاقیت مخصوص به خودت را داری. تو می‌توانی چیزی را بسازی که با هر آنچه تا به حال دیگران ساخته‌اند، فرق دارد.

ابری به شکل انبه

  • 56,000 تومان

میا وینچل در ظاهر شبیه بچه‌های عادی است، اما خودش می‌داند که با معمولی بودن خیلی فاصله دارد. او یک راز بزرگ دارد: صداها، اعداد و کلمات برایش رنگ دارند. هیچ‌کس از این راز خبر ندارد و میا هم دلش نمی‌خواهد به کسی بگوید. اما وقتی توی مدرسه به دردسر می‌افتد، بالاخره مجبور می‌شود این قابلیتش را فاش کند. او باید یاد بگیرد که خودش را همین طوری که هست قبول کند، وگرنه همه چیزهای مهم زندگی‌اش را از دست می‌دهد.

شهر فراموشی

  • 45,000 تومان

دنیای الودی اخیراً عوض شده و برای او دیگر سخت است که همان آدم قبلی باشد؛ دوست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایش چپ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌چپ نگاهش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و از او فاصله می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرند، خواهر دوقلویش، نائومی، دیگر مثل قبل با او صمیمی نیست و خاطره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایش هم از ذهنش پاک شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. همه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند که خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها یک شروع تازه لازم دارد، می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند که رفتن به ایون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تاون برایشان بهترین تصمیم است اما الودی به این شهر و قوانین تازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش شک دارد. الودی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فهمد که همیشه فراموشی بهترین راه نیست...

8 کلید

  • 77,000 تومان

«آلیس» توی انبار خانه عمویش یک کلید پیدا می‌کند. کلیدی که یکی از هشت در اتاق‌های طبقه بالای خانه عمو را باز می‌کند. و این کلید آغاز تغییرات بزرگ در زندگی آلیس است.

من جوک‌ترینم

  • 97,000 تومان

همه می‌دونن این بچه خیلی جوکه! تازه، ثابت کرده می‌تونه از بعضیا هم جوک‌تر باشه. ولی واقعاً جیمی گریم جوک‌ترین بچه‌ روی زمینه؟ هنوز خودم باورم نمی‌شه، ولی من یعنی جیمی گریم، بالأخره به مرحله‌ نهایی مسابقه‌ بانمک‌ترین بچه‌ دنیا که توی هالیوود برگزار می‌شه، راه پیدا کردم. باید مسابقه‌ خفن و سختی باشه، ولی من با کمک دوستام و همه‌ هوادارایی که تازگیا پیدا کردم، ممکنه شاید احتمالاً جلوی چشم حضار محترم از ترس پس نیفتم! حالا اگه بی‌خیالِ مسئله‌ ترس بشیم، باید اینو به همه ثابت کنم: من جوک‌ترینم!

صفحه‌ی 1