زهرا آرنواز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روح در آپارتمان
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
اریک و ترس‌هایش
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
نوادگان
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
اتاق فرار
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
ناتمام
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

روح در آپارتمان

  • 85,000 تومان

چه اتفاقی می‌افتد اگر بدانید در اتاق برادرتان یک روح وجود دارد؟ اینکه برادر بزرگ‌تر دنی به دانشگاه رفته و دیگر با آنها زندگی نمی‌کند خیلی بد است. اما می‌دانید بدتر از آن چیست؟ به جا ماندن روحی عصبانی در اتاقش! دنی با کمک رفقایش نت و گاس با همه آدم‌های محله‌شان در بروکلین صحبت می‌کند تا اطلاعات بیشتر درباره ارواح دستگیرش شود. آیا روح اتاق برادرش یک عفریت عرب است؟ یک گویشین کره‌ای؟ یک دمون؟ اما شاید جواب اصلی پیش مادربزرگ دنی و افسانه دیبوک باشد؛ روحی اسطوره‌ای و مربوط به فرهنگ یهودی‌ها.

اریک و ترس‌هایش

  • 65,000 تومان

معرفی می کنم: اریک شیپفلتنر؛ پسری که تمام اعضای خانواده اش به رسم اجداد وایکینگشان یک نماد و سمبل برای ادامه راه زندگی دارند. پدر و مادرش سمبل خانواده و افتخار را، و خواهرانش سمبل مبارزه و پیروزی را انتخاب کرده اند و پدربزرگش هم سمبل شلغم را، اما اریک سمبل جدیدی اختراع کرده و آن را سرلوحه راهش قرار داده است: دوری کردن از همه چیز. بیشتر مواقع خانواده اریک او را نادیده می گیرند؛ به خصوص وقت هایی که با آنها مخالفت می کند و بهشان «نه!» می گوید. تابستانی که اریک به همراه خواهر بزرگترش، برانهیلد، به خانه عمو و زن عمو و پسرعموهای شجاع و نترسش در مینه‌سوتا می روند، معلوم می شود که اریک یک جور ترس عجیب وغریب دارد که خودش هم دقیقا نمی داند چه جور ترسی است؛ پس برانهیلیز تبر پرت کن تصمیم می گیرد از این ترس ها سردربیاورد و آنها را شناسایی کند... آیا قبل از اینکه خیلی دیر شود کسی متوجه مخالفت اریک می شود و صدای نه گفتنش را می شنود؟ آیا عاقبت اریک وایکینگ سر از کار ترس هایش در می آورد و می تواند فکری به حالشان بکند یا مجبور می شود باز هم کوتاه بیاید؟

نوادگان

  • 75,000 تومان

میلی، آبری و جونا استوری فرزندان یک خانواده هستند، اما یکدیگر را نمی‌شناسند و حتی تا به حال مادربزرگشان را هم ندیده‌اند. سال‌ها قبل از به دنیا آمدن نوادگان خانواده استوری، مادربزرگ ثروتمند و مرموزشان فرزندانش را از ارث محروم و از خانه طرد کرد. اما رسیدن دعوتنامه کار تابستانی برای نوه‌ها در تفرجگاه مادربزرگ در جزیره بسیار غافل‌گیرکننده و عجیب بود. به عقیده بزرگترها نباید شانس دوباره برای به دست آوردن دل مادربزرگ را ازدست داد. با رسیدن نوادگان به جزیره مشخص می‌شود که مادربزرگ نقشه‌هایی در سر دارد. هرچه بیشتر در جزیره می‌مانند اسرار تاریک بیشتری از گذشته خاندان استوری فاش می‌شود. تمام اعضای خانواده رازهایی دارند. دلیل جدایی مادر و فرزندانش هرچه که بود هنوز هم بعد از گذشت سالیان زیاد با قدرت پابرجاست... نوادگان به حقیقت پی می‌برند...

اتاق فرار

  • 72,000 تومان

در دنیای لوکس اقتصاد، وینسنت، جولز، سیلوی و سم در اوج موفیقت کاری خود هستند. آن‌ها استاد دنیای معامله و تجارت شده‌اند و موفقیت‌هایشان را جشن می‌گیرند - اما باید برای داشتن یک زندگی خیلی لوکس بهای آن را هم پرداخت کرد. چند همکار اهل رقابت برای شرکت در یک چالش تیم‌سازی در قالب بازی اتاق فرار، وارد یک آسانسور می‌شوند و آماده‌اند تا برتری خود را اثبات کنند. اما با خاموش شدن چراغ‌ها و قفل شدن درها خیلی زود مشخص می‌شود که با یک مسابقه معمولی سروکار ندارند: آ”‌ها در مسابقه‌ای برای حفظ جان خود گیر افتاده‌اند. همکاران گرفتار در تاریکی باید دشمنی‌های خود را کنار بگذارند و برای حل سرنخ‌های مرموز با یکدیگر همکاری کنند. اما وقتی بازی تاریک‌ترین اسرار تیم را افشا می‌کند، متوجه می‌شوند باید تاوان اعمال وحشتناکی را بپردازند که برای بالا رفتن از نردبان ترقی انجام داده‌اند. با افزایش دمای داخل آسانسور و خطرناک‌تر شدن سرنخ‌ها، باید آخرین معما را حل کنند: چه کسی حاضر است برای زنده ماندن رقیبانش را بکشد؟

ناتمام

  • 75,000 تومان

زندگی‌نامه‌ای بی‌نظیر که ریشه در دو دنیای مختلف دارد. کتاب ناتمام به کودکی پیریانکا چوپرا جوناس در هند؛ سال‌های نوجوانی‌اش در ایالات متحده آمریکا و بازگشتش به هند می‌پردازد. جایی که برخلاف انتظار، تازه واردی در دنیای هنر و سرگرمی توانست برنده مسابقه ملی و بین‌المللی زیباترین دوشیزه جهان شود تا سرآغازی باشد برای حرفه بازیگری‌اش در سطح جهان.

صفحه‌ی 1