رامین آذربهرام


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وحشت در وست‌اند
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
پرونده‌های شرلوک هلمز
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
ماجرای بازنده خوش‌شانس
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
شرلوک هلمز خیابان پراد
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
صبحانه در تیفانی
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
ماجراهای جدید شرلوک هولمز (داستان کوتاه)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان

وحشت در وست‌اند

  • 77,000 تومان

«وحشت در وست‌اند» از نخستین روزهای انتشار با استقبال گسترده‌ دوستداران داستان‌های پلیسی معمایی روبه‌رو شد به نحوی که در همان چند چاپ اول به فروشی برابر با دو میلیون جلد دست یافت! از روی این داستان تا به حال فیلمی ساخته نشده اما بر مبنای آن تئاتر ساخته‌اند که بسیار موفق بوده و اجرای ضبط شده‌ آن بر نوار ویدئو نیز فروشی چشمگیر داشته است. به محض انتشار «وحشت در وست‌اند» نشریات معروف انگلستان بسیار از آن تعریف کردند.

پرونده‌های شرلوک هلمز

  • 98,000 تومان

پرونده‌های شرلوک هلمز آخرین مجموعه داستانی است که سرآرتور کانن ‌دویل بر مبنای شخصیت شرلوک هلمز نگاشته است. سرآرتور قصد نداشت بعد از انتشار مجموعه داستان «واپسین کرنش او» به نگارش ماجراهای شرلوک هلمز ادامه بدهد اما ابراز علاقه شدید اربابان صنعت نوظهور سینما به این کارآگاه بی‌رقیب و نگرانی‌های مادی کانن‌ دویل از بابت تأمین هزینه‌های تحقیقاتی که در حوزه علم روح و عالم پس از مرگ می‌کرد وی را واداشت تا دست ‌به‌ کار نگارش دوازده داستان دیگر از ماجراهای شرلوک هلمز شود و هر داستان را به محض تکمیل برای چاپ به مجله استرند بسپارد. سرآرتور نوشته‌های خود را درباره علم روح و عالم دیگر بسیار ارزشمندتر و ماندنی‌تر از مجموعه داستان‌های شرلوک هلمز می‌دانست و هرسال مبالغ هنگفتی برا انجام جلسات احضار روح و آزمایش تجربیات مشاهده ارواح پرداخت می‌کرد. عجیب آنجاست که پیش‌بینی سرآرتور کاملا برعکس از آب درآمد؛ در مدتی کمتر از نیم قرن آثار او در زمینه علوم فرامادی کاملا فراموش شدند و این تنها شرلوک هلمز بود که نام وی را در دنیای ادبیات زنده نگهداشت.

ماجرای بازنده خوش‌شانس

  • 42,000 تومان

ماجرای بازنده خوش‌شانس از جذاب‌ترین داستان‌های مجموعه پری میسن است. تد بالفور جوان که وارث ثروت هنگفتی است و متهم شده مردی ناشناس را با اتومبیل زیر گرفته و کشته است، از میسن می‌خواهد وکالت او را بر عهده بگیرد. او ادعا می‌کند که هنگام تصادف حال عادی نداشته و وقایع آن زمان را به یاد نمی‌آورد. میسن تحقیقات خود را آغاز می‌کند در می‌یابد که در شب حادثه زنی جوان اتومبیل تد بالفنور را می‌رانده است...

شرلوک هلمز خیابان پراد

  • 45,000 تومان

در 1928 آگوست ویلیام درلث؛ نویسنده جوان آمریکایی نامه‌ای به سر آرتور کانن دویل نوشت و در آن ضمن ابراز تاسف از این که چرا وی قصد ندارد نگارش داستان‌های شرلوک هلمز را دنبال کند، از نویسنده بزرگ پرسید که آیا اجازه می‌دهد او آثار جدیدی با محوریت شخصیت شرلوک هلمز بنویسد؟ او در این نامه به سر آرتور قول داد که کاملا به الگوی نگارشی نویسنده بزرگ وفادار بماند و هیچ یک از خصوصیات قهرمانان آثار وی را تغییر ندهد. کانن دویل مودبانه درخواست درلث را رد کرد. از این رو نویسنده جوان بر آن شد تا خود، کارآگاهی بیافریند که تا حد امکان به شخصیت دوست‌داشتنی آثار کانن دویل شبیه باشد و به این ترتیب «سولار پونس» آفریده شد. سولار پونس از سال 1907 در شماره 7B خیابان پراد به عنوان کارآگاه خصوصی کار می‌کند. خدمات برجسته او به دولت بریتانیا در خلال سال‌های پر التهاب جنگ جهانی اول زبانزد مقامات دولتی است. برای او هم مثل هلمز، کار در اولویت است و هیچ‌چیز نمی‌تواند لذت‌بخش‌تر از حل معمای پرونده‌ای مرموز باشد.

صبحانه در تیفانی

  • 18,000 تومان

صبحانه در تیفانی داستان هالی گولایتلی، دختری سرزنده و شاد با گذشته‌ای مبهم است که در نیویورک زندگی می‌کند. راوی بی‌نام داستان، مردجوانی است که قصد دارد نویسنده بشود و از آن‌جا که در همسایگی هالی زندگی می‌کند به‌طور تصادفی او را ملاقات می‌کند و به‌ تدریج با دخترک آشنا می‌شود. این آشنایی مقدمه‌ای برای ملاقات راوی با دوستان هالی و ورود به دنیای هنرمندان آن زمان است. چندی بعد سر و کله‌ مردی میانسال و افسرده پیدا می‌شود که ادعا می‌کند شوهر هالی است و... صبحانه در تیفانی شاهکار ترومن کاپوتی در ادبیات قرن بیستم جایگاه ویژه‌ای دارد. شخصیت اصلی این رمان پرفروش، در فهرست تأثیرگذارترین شخصیت‌های ادبی در تاریخ ادبیات آمریکا قرار گرفته و تاکنون چندین کتاب و مقاله درباره‌ خود کتاب و شخصیت اول آن نوشته شده است.

ماجراهای جدید شرلوک هولمز (داستان کوتاه)

  • 80,000 تومان

شرلوک هلمز بازمی‌گردد! ... پس از درگذشت سرآرتور کانن دویل، خالق شرلوک هلمز، نویسندگان بسیاری کوشیدند تا با استفاده از شخصیت هلمز داستان‌های تازه‌ای بنویسند. در میان این نویسندگان آدریان کانن دویل و نیکلاس مه‌یر از دیگران موفق‌تر بودند. در سال 1952 آدریان کانن دویل، جوان‌ترین پسر سرآرتور، با استفاده از یادداشت‌های پدر و بهره‌گیری از همکاری جان دیکسون کار، جنایی‌نویس مشهور آمریکایی، چند داستان درباره ماجراهای شرلوک هلمز نوشت که با استقبال گسترده دوستداران ادبیات کلاسیک پلیسی مواجه گردید. این داستان‌ها بر اساس معماهایی نوشته شده‌اند که واتسن در داستان‌های اصلی شرلوک هلمز آن‌ها را “حل‌نشده“ نامیده است. طرح خلاقانه‌ معماها باعث شده تا دوستداران شرلوک هلمز از خواندن این داستان‌ها نیز لذت ببرند.

صفحه‌ی 1