راضیه سرحدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کافه‌ی معنای زندگی (کتابی درباره یافتن راه خود)
کابین انتهای قطار (داستانی درباره دنبال کردن رویاها)
والت ویتمن
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

کافه‌ی معنای زندگی (کتابی درباره یافتن راه خود)

  • 90,000 تومان

از یک‌سو، اسکات در محل کارش دچار مشکلی شده است که احتمالاً از بابت آن به زندان بیفتد و از سوی دیگر، شریک زندگی‌اش نیز به تازگی در پی یک موقعیت شغلی بهتر به شهر دیگری مهاجرت کرده است. او که به شدت سردرگم و بلاتکلیف است برحسب تصادف گذرش به کافه‌ای می‌افتد که روی دیوارش سه پرسش مهم مطرح شده است. اسکات به کمک این سه پرسش و با راهنمایی دوستان جدیدی که در قهوه‌خانه پیدا می‌کند، با نگرشی جدید دربارۀ زندگی و مسیر پیش‌رویش تصمیم‌گیری می‌کند...

کابین انتهای قطار (داستانی درباره دنبال کردن رویاها)

  • 95,000 تومان

زمانی که داخل آن اتاقک محل کار سابقم می‌نشستم و بدون داشتن هیچ هدف و مسیر و امیدی به آینده می‌پوسیدم، بعضی از تاریک‌ترین روزهای زندگی‌ام را تجربه کردم. اما وقتی آن کتاب‌ها را کشف کردم و به خودم اجازه دادم که دوباره رویا داشته باشم، همه چیز بلافاصله تغییر کرد! تمام چیزی که لازم داشتم داشتن یک رویا بود. رویا همه چیزی است که انسان احتیاج دارد. شما می‌توانید از یک آدم هر چیزی را بگیرید جز رویایش را. و اگر رویایی داشته باشد، امیدوار می‌شود، و امید تمام چیزی است که او نیاز دارد.

والت ویتمن

  • 35,000 تومان

والت ویتمن جونیور یکی از خلاق‌ترین و تاثیرگذارترین شاعران آمریکا در قرن نوزدهم است. این کتاب با تمرکز بر شاهکار ادبی وی با نام برگ‌های علف، زمینه‌ای را برای مطالعه شخصیت ویتمن به عنوان شاعری تجربی، دموکراتی رادیکال و شخصیتی تاریخی در عصر جنگ داخلی آمریکا فراهم می‌کند. اغراق نیست اگر بگوییم والت ویتمن با انتشار برگ‌های علف صورت شعر را در عرصه ادبیات آمریکا متحول کرد. کتاب حاضر علاوه بر خوانشی دقیق از متون اصلی برگ‌های علف، با تمرکز بر زندگی‌نامه ویتمن و تاریخ و فرهنگ دوران حیات وی و با تمرکز بر نقدهای وارده بر کارش، به شناخت جامع‌تری از خود ویتمن و چگونگی تبدیل شدنش به چنین شخصیت محوری در ادبیات آمریکا کمک می‌کند. نویسنده کتاب، ام. جیمی کیلینگزورث، پروفسور زبان انگلیسی در دانشگاه ای اند ام تگزاس است. وی تاکنون آثار بسیاری درباره ویتمن و ادبیات آمریکای قرن نوزدهم منتشر کرده است.

صفحه‌ی 1