داریوش جلالی کبری فتاحی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آرام نشستن مثل قورباغه (تمرین‌های توجه‌آگاهی برای کودکان و والدین آن‌ها) با سی‌دی
نگرانی کمتر زندگی بیشتر (تکنیک‌های توجه‌آگاهی برای رهایی از نگرانی)
ذهنت را رها کن (زندگی‌ات را دریاب راهنمایی برای زندگی خارق‌العاده)

آرام نشستن مثل قورباغه (تمرین‌های توجه‌آگاهی برای کودکان و والدین آن‌ها) با سی‌دی

  • 25,000 تومان

آرام نشستن مثل قورباغه، مبانی توجه‌آگاهی را به شیوه‌ای قابل درک و بازی‌گونه برای کودکان فراهم می‌سازد. این کتاب، کودکان را در جهت پرورش «حضور داشتن» هدایت می‌کند: حضور ذهن، حضور قلب و حضور در بدن این چیزی است که ما همگی قادر به انجامش هستیم اما معمولا به صورت ارادی آن را گسترش نمی‌دهیم. چرا جوانان استفاده از این ظرفیت‌ها را مورد توجه قرار می‌دهند؟ امروزه جهان بسیار پیچیده و سریع است به نحوی که دانستن شیوه حضور در لحظه حال، ضرورتی قطعی و مسلم برای درک جهان و تداوم یادگیری، رشد و ایفای نقش منحصر به فرد در آن به شمار می‌رود.

نگرانی کمتر زندگی بیشتر (تکنیک‌های توجه‌آگاهی برای رهایی از نگرانی)

  • 45,000 تومان

این کتاب بسیار پرمحتوا چندین شیوه را به دست می‌‌دهد تا کمک کند خود را از نگرانی و اضطراب رها کنید. در عین حال که کاملا علمی است، جذابیت نیز دارد و درک آن آسان است، و نقشه راه مهمی برای هدایت زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تر است. دکتر کریستین نف، مولف کتاب شفقت نسبت به خود به خاطر این که در تمام زندگی‌ام از اضطراب رنج برده‌ام، کتاب‌های زیادی در مورد چگونگی مقابله با آن خوانده‌ام. این یکی از معدود کتاب‌هایی است که درمان شناختی ‌رفتاری، توجه‌‌آگاهی و تکنیک‌های مبتنی بر پذیرش را یکپارچه می‌سازد و چگونگی استفاده از تعلیمات آن‌ها را در زندگی روزمره نشان می‌دهد. من خواندن این کتاب را خیلی توصیه می‌کنم. راجش وی

ذهنت را رها کن (زندگی‌ات را دریاب راهنمایی برای زندگی خارق‌العاده)

  • 20,000 تومان

در کتاب «ذهنت را رها کن؛ زندگی‌ات را دریاب» نویسندگان امکان دسترسی نوجوانان به اصول قدرتمند درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد را فراهم می‌آورند. این اصول را می‌توان به طور وسیعی برای هر تعداد کشمکشی که یک نوجوان، ممکن است با آنها مواجه شود، به کار برد. در صورتی می‌توان به نوجوانان کمک کرد که کشمکش‌های خود را در خلال داستان‌هایی که در کتاب گفته شده است، شناسایی کنند و جسارت به خرج دهند و در تمرینات پیشنهاد شده، آرزوهای خود را دنبال نمایند. شاید مهم‌ترین نکته این است که در خلال زمان‌هایی که افکار و احساسات افراد نمی‌گذارند آنگونه که مد نظرشان است، زندگی کنند. نویسندگان به وضوح به خوانندگان نشان می‌دهند که تنها نبوده و مجبور نیستند به کشمکش بپردازند.

صفحه‌ی 1