خاطره کردکریمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خانم سنگ‌صبور
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
تاریخچه تراکتورها به اوکراینی
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان
خاطرات 1 آدم‌کش
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
اتاق روشنی که روزش می‌خوانند (نمایش‌نامه)
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
حرف بزن خاطره (1 خودزندگی‌نامه بازنویسی شده)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
باب
  • 19,500 تومان
  • با تخفیف: 19,500 تومان
چاقوی بزرگ (نمایش‌نامه)
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان
البته که عصبانی هستم (جستارهایی درباره وطن و انزوای خودخواسته)
حرکتی نا‌‌ به جا (ماجراهای پرنسس پولورایزر 3)
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
بدتر باز هم بدتر از آن هم بدتر (ماجراهای پرنسس پولورایزر 2)
پنیر کبابی و اژدهاها (ماجراهای پرنسس پولورایزر 1)

خانم سنگ‌صبور

  • 42,000 تومان

خانم سنگ‌صبور نام مستعار ستون‌نویس روزنامه‌ای نیویورکی است که به نامه‌دهندگان تنها و گرفتار مشاوره می‌دهد. او که دیگر طاقت ندارد هر روز مشقات پرشمار زندگی آدم‌ها را بخواند، می‌کوشد تا در نقشی فروبرود که دبیر تحریریه با بدجنسی به او پیشنهاد می‌کند: اینکه او یکی از کشیشان آمریکای قرن بیستم است...

وقتی آن‌قدری که باید هم را زجر داده‌ایم (12 واریاسیون بر اساس پاملای ساموئل ریچاردسون) نمایش‌نامه

  • 41,000 تومان

«وقتی آن‌قدری که باید هم را زجر داده‌ایم»، چنان‌که از عنوان فرعی‌اش پیداست، اقتباسی‌ست آزاد از رمان نامه‌نگارانه‌ی «پاملا یا پاداش پاک‌دامنی» اثر ساموئل ریچاردسون. «پاملا» قصه‌ی دختر خدمتکار کم‌سنی است به همین نام که بعد از مرگ مادرش می‌کوشد از خلال نامه‌ها و یادداشت‌های روزانه‌ای که همگی خطاب به والدین در‌گذشته‌اش نوشته می‌شوند، میان تربیت سفت و سخت و خواسته‌هایش آشتی‌ای بر‌قرار کند.

تاریخچه تراکتورها به اوکراینی

  • 78,000 تومان

«دو سال بعد از مرگ مادرم، پدرم عاشق مطلقه بور لوندی شد که اهل اوکراین بود. پدرم هشتاد و چهار ساله بود و او سی و شش ساله. زنه مثل نارنجک صورتی نرم و پف‌کرده‌ای وسط زندگی‌مان ترکید، چرک‌آب را هم زد، لرد خاطرات دورریخته را بالا آورد و ارواح فامیل را حسابی در گور لرزاند.» ...

خاطرات 1 آدم‌کش

  • 110,000 تومان

کیم بیونگ سو دارد اختیار ذهنش را پاک از دست می‌دهد. حافظه‌اش را، عقلش را. یادش نمی‌آید سگی داشته یا نه، یادش نیست آخرین‌بار چه کسی را کشته... یک زمانی کارکشته‌ترین قاتل زنجیره‌ای دوروبرش بوده، عرق ریخته و در کار به استادی رسیده، محض زیبایی و لذت، آدم کشته و حالا سال‌هاست دستش را به خون نیالوده... اما اگر جان بی‌رحمی به قتل زنجیره‌ای دختران جوان شهر آمده باشد، اگر از قضا دردانه دخترش در کمین عشق قاتل افتاده باشد، آیا او به شکار آخر برخواهد خاست؟... و اگر کشتن از یادش رفته باشد چه؟

اتاق روشنی که روزش می‌خوانند (نمایش‌نامه)

  • 26,000 تومان

در دو سال آخر حیاتِ پرتلاطم جمهوری وایمار، اولین دولت دموکراتیكِ تاریخ آلمان، اگنس اِگلینگ، بازیگری میان‌سال، در خانه‌ای بزرگ در برلین زندگی می‌کند. شب سال نو است، خانه پر از مهمان است و همه، از داشتن امنیت خوشحال‌اند. اما این حس دوام چندانی ندارد؛ وحشت غلبه‌ی هیولای فاشیسم، این‌بار در هیئت حزب تازه‌تأسیسِ ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان(نازی)، رفته‌رفته بر امیدها و دلخوشی‌ها سایه می‌اندازد و آینده‌ی پیشِ رو را غبارآلود می‌کند.

حرف بزن خاطره (1 خودزندگی‌نامه بازنویسی شده)

  • 115,000 تومان

ناباکوف، که یکی از نویسندگان قهار قرن دانسته می‌شود، چه در زبان انگلیسی و چه در زبان روسی، شماری از آثاری انگلیسی خود ـ از جمله لولیتا ـ را به روسی ترجمه کرده و بر ترجمه انگلیسی آثار روسی‌اش نیز نظارت داشته است.

باب

  • 19,500 تومان

پنج سال است که لیوی و خوانواده‌اش به استرالیا نیامده‌اند، حالا بعد از پنج سال دوباره به خانه‌ی مادربزرگ برگشته‌ا‌ند و لیوی خیلی‌ چیزها را یادش نمی‌آید. آن موقع کوچک‌تر بود، اما مطمئن است یک چیز عجیب و غریب دفعه‌ی پیش اینجا دیده. بله او باب را فراموش کرده بود، اما باب همه‌ی این پنج سال منتظر برگشتن لیوی مانده. لیوی به او گفت اینجا منتظر بماند و باب در کمد طبقه بالا منتظر مانده، یک موجود عجیب و غریب که نه مرغ است و نه آدم. پنج سال انتظار زمان زیادی است. شاید این دفعه لیوی تصمیم بگیرد باب را به خانه ببرد.

چاقوی بزرگ (نمایش‌نامه)

  • 9,000 تومان

کلیفرد اودتس را عموما به هنرمندی عصیانگر می‌شناسند که بین ایدئالیسم اجتماعی و واقعیت سازش‌خواه کار در صنعت سرگرمی وامانده بود. هنر اودتس، به قول آرتور میلر، بر دوش کشیدن بار فرهنگ عامه‌ای بود که چیزی جز سرگرمی آنی و بی‌دردسر نمی‌خواست. سنگینی این بار در نمایش‌نامه 1949 او، چاقوی بزرگ، به روشنی پیداست؛ حمله‌ای تند و تیز به هالیوود از جانب نمایش‌نامه‌نویسی که باورش بر این است که عمرش را در نمایش‌نامه‌نویسی برای سینما به باد داده است. چارلی کسل قهرمان نمایش‌نامه در اصل همان اودتس است که گمان می‌کند ارزش‌های فردی و علایق واقعی‌اش را قربانی شهرت و موفقیت موعود هالیوود کرده است.

البته که عصبانی هستم (جستارهایی درباره وطن و انزوای خودخواسته)

  • 54,000 تومان

کتاب «البته که عصبانی هستم» اثر «دوبراوکا اوگرشیچ» یک اثر ماندگار درباره‌ی وطن، میهن‌پرستی، جوش‌وخروش ملی و اعتزال و دوری گزینی خودخواسته‌ی نویسنده از ملیت اصلی و کشورش است؛ زیرا نویسنده در یوگسلاو زندگی می‌کرده است که پس از چندی به پایتخت کشور مستقل کرواسی تبدیل می‌شود. او در این میان بر سر دوراهی قرار می‌گیرد و در جست‌وجوی هویتش دست‌به‌قلم می‌زند. کتاب «البته که عصبانی هستم» ترجمه‌ی پنج جستار از کتاب «فرهنگ کارائوکه» karaoka culture است که در سال 2014 به زبان انگلیسی منتشر شد. این جستارها عبارت‌اند از «روابط خطرناک»، «مسئله‌ی زاویه دید»، «جمهوری ادبی کاکانیا»، «ذات فرار بایگانی» و «ترس از مردم» که در همه‌ی آن‌ها مفاهیم استقلال کشور و ترک وطن بسیار پررنگ هستند. نویسنده در طی جستارهای کتاب «البته که عصبانی هستم» تأثیر رویدادهای اجتماعی و سیاسی بر زندگی مردم جامعه را بررسی می‌کند. او براساس تجربه‌ی زیسته‌اش در شرایط نابسامان اجتماعی و جنگ‌زده‌ی سرزمینش این جستارها را به نگارش درآورده است و فضاسازی دقیقی از وطن و انزوای خودخواسته ترسیم می‌کند. این کتاب سبب می‌شود شما برای خواندن تاریخ یوگسلاوی مشتاق شوید و به عمق مسائل سرزمین‌هایی بروید که کمتر از آن‌ها صحبت شده است. در ابتدا کتاب هم سخنی از مترجم وجود دارد که به‌صورت کامل و جامع پیشینه‌ی تاریخی این منطقه از اروپا را بازگو کرده و درباره‌ی نویسنده بیشتر صحبت کرده است.

حرکتی نا‌‌ به جا (ماجراهای پرنسس پولورایزر 3)

  • 12,000 تومان

دریبل اژدها و لوکاس رفقای شفیق پرنسسی هستند که قصد دارد اولین شوالیه زن سرزمین پادشاهی باشد. اما شوالیه شدن به این آسانی‌ها نیست. او باید به هشت نفر کمک کند تا بتواند اجازه ورود به مدرسه شوالیه‌ها را کسب کند. او و دوستانش هر چه سریع‌تر می‌دویدند، سریع‌تر می‌توانستند آدمی را پیدا کنند که به کمک‌شان نیاز داشت. اما این بار کار او دو دوستانش سخت می‌شود. آن‌ها سر از روستایی در می‌آوردند که هیچ شیر و پنیر و ماستی در آن باقی نمانده. دریبل اژدهای عاشق پنیر کبابی، این‌جا حسابی به پرنسس پولورایزر کمک می‌کند...

بدتر باز هم بدتر از آن هم بدتر (ماجراهای پرنسس پولورایزر 2)

  • 12,000 تومان

پرنسس پولورایزر برای این‌که شوالیه بشود باید هشت کار خوب و مفید انجام بدهد. اما تا حالا فقط توانسته جواهرات ملکه اشمرجرمایستر را از غولی عجیب و بوگندو پس بگیرد. هنوز هفت‌خوان دیگر تا شوالیه شدن باقی مانده است. این بار او باید جادوگری غریب را شکست بدهد و یک آدم‌ربایی را با کمک دوست شوالیه‌اش خنثی کند. آیا پرنسس این‌بار می‌تواند به شوالیه شدن نزدیک شود؟

پنیر کبابی و اژدهاها (ماجراهای پرنسس پولورایزر 1)

  • 12,000 تومان

پرنسس بودن حوصله‌سربرترین کار دنیاست. از صبح تا شب باید برای حضور در مهمانی چای پادشاهان توی مدرسه‌ی پرنسس‌ها آموزش ببینی. صاف راه رفتن و رفتار خانومانه را یاد بگیری. اما این وسط پرنسس سیرینا اصلا دوست ندارد این‌جوری باشد، پس اسم خودش را گذاشته پرنسس پولورایزر و چشمش به مدرسه‌ی شوالیه‌هاست. او دلش می‌خواهد شوالیه باشد و به جای فنجان چای و بادبزن، شمشیر توی دستش بگیرد. پرنسس سلطنتی امپیریا برای شوالیه شدن راه سختی در پیش دارد.

1  صفحه‌ی 1