حمیدرضا بسحاق


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درباره زیبایی زنان
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
تاریخ مفاهیم بنیادین زیبایی‌شناسی
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
تاریخ فلسفه از آغاز تا امروز
  • 450,000 تومان
  • با تخفیف: 450,000 تومان

درباره زیبایی زنان

  • 98,000 تومان

درباره زیبایی زنان یک متن کلاسیک رنسانسی است که به طور کلی به مفهوم زیبایی می‌پردازد و به طور خاص به زیبایی زنان. در نظر نویسنده رساله، که ادیب و فیلسوفی نوافلاطونی است، زیبایی زنان یکی از برجسته‌ترین مصادیق زیبایی به شمار می‌آید. او برخلاف نگاه مردسالار و زن‌ستیز حاکم بر زمانه‌اش به بحث از برابری مردان و زنان می‌پردازد و زن را از بزرگ‌ترین مظاهر زیبایی الاهی می‌داند. این رساله دربردارنده دو گفتگو میان یک نجیب‌زاده جوان و چهار زن است و به بحث درباره زیبایی، تعادل، وقار و رفتار زنان می‌پردازد. درباره زیبایی زنان یکی از منابع اصلی برای فهم زیبایی‌شناسی و فرهنگ ایتالیا در عصر رنسانس است.

تاریخ مفاهیم بنیادین زیبایی‌شناسی

  • 260,000 تومان

تاریخ مفاهیم بنیادین زیبایی‌شناسی یکی از مهم‌ترین پژوهش‌ها در تاریخ زیبایی‌شناسی است. این کتاب به شرح شش مفهوم در تاریخ زیبایی‌شناسی می‌پردازد که عبارت‌اند از: هنر، زیبایی، فرم، میمسیس، خلاقیت و تجربه زیبایی‌شناختی. این کتاب یک گزارش تاریخی صرف نیست و به واکاوی مفاهیم هنری و زیبایی‌شناختی و تحلیل آثار ادبی و هنری پرداخته است...

تاریخ فلسفه از آغاز تا امروز

  • 450,000 تومان

کتاب تاریخ فلسفه اثر ویلیام ساهاکیان در کشورهای انگلیسی زبان به ویژه آمریکا کتاب درسی است. در این کتاب نویسنده به زبانی ساده و بدون ابراز نظر شخصی ، تاریخ فلسفه را از آغاز (طالس ) تا زمان خودش ( سارتر ) نوشته است. کمتر کتاب تاریخ فلسفه را می‌توان یافت که نویسنده‌ی آن نظر شخصی خود را بیان نکرده یا جهت‌گیری فکری خاصی نداشته باشد. اما در سراسر این کتاب حتی یک نظر شخصی هم داده نشده و نویسنده بی‌طرفانه و بدون غرض اندیشه‌ی فیلسوفان را بیان کرده است. مطالب این کتاب از حواشی و اضافات کاملا به دور است و نویسنده فقط به بیان اصول و مبانی اصلی نظریات فیلسوفان پرداخته است. گاه یک پاراگراف خلاصه‌ی یک کتاب است. در این کتاب بسیاری از مباحث و نظریه‌های مهم فیلسوفان ذکر شده که به برخی از آن‌ها در کتب مفصل فلسفی نیز ، چندان که باید، توجهی نشده است.

صفحه‌ی 1