حسین یعقوبی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
1984 (نمایشنامه‌ای بر اساس رمان 1984)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
تاریخچه بلاهت (داستان‌هایی مختصر و مفید از گند زدن بشر به همه‌چیز و همه‌جا)
بوسه‌ای پیش از مرگ
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
عمارت اشباح
  • 64,500 تومان
  • با تخفیف: 64,500 تومان
مردم در قفس (مجموعه داستان طنز)
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
پارادوکس
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
موشی که غرید
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان
تله مرگ (کمدی جنایی در 2 پرده) نمایش‌نامه
  • 39,500 تومان
  • با تخفیف: 39,500 تومان
باید بدانم
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
چگونه در 1 فیلم ترسناک زنده بمانیم
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
هر بار که معنی زندگی را فهمیدم عوضش کردند (زیست با استفاده از خرد فلاسفه بزرگ)
چگونه بر جهان حکومت کنیم (راهنمای دیکتاتور بلندپرواز)

1984 (نمایشنامه‌ای بر اساس رمان 1984)

  • 48,000 تومان

این نمایش همیشه ادامه داره. نسل به نسل، عصر به عصر، ما مشت‌های محکمی به دهان دشمنانمون می‌زنیم و پیروز می‌شیم، بارها و بارها. این آینده‌ست، همین حالا. وینستن تو گذشته‌ای نداری. تو از تاریخ حذف می‌شی. نه گذشته‌ای وجود داره، نه آینده‌ای. فقط همین حالا. ببینم تو هنوز فکر می‌کنی از لحاظ اخلاقی از ما برتری؟ وینستن؟

تاریخچه بلاهت (داستان‌هایی مختصر و مفید از گند زدن بشر به همه‌چیز و همه‌جا)

  • 148,000 تومان

«در اتیوپی عنتر خانمی، یعنی عنتر مؤنثی، به نام لوسی، تصمیم گرفت با جهشی بزرگ زندگی‌اش را از این رو به آن رو کند. ما نمی‌دانیم هدف او از این جهش بزرگ چه بود. شاید در اندیشه این بود که چیزی برای خوردن پیدا کند یا همسان مذکری تا با او جفت‌گیری کند. شاید هم در اندیشه پریدن روی درخت دیگری بود که تصور میکرد درخت بهتری است. او مطمئناً نمی‌دانست اتفاقی که آن روز با شکستن نیمی از استخوانهای بدنش برایش رخ می‌دهد، او را تبدیل به مهم‌ترین و مشهورترین فرد گونه‌اش می‌کند. چنین ماجراجویی‌های بزرگی معمولاً بهای گزافی دارند که برای لوسی جانش بود‌. البته اگر هم می‌دانست، چندان فرقی برایش نداشت، چون سه میلیون و دویست هزار سال پیش برای کسی شهرت اهمیتی نداشت.» کتابهای زیادی درباره اقدامات بزرگ جامعه بشری، رهبران بزرگ، مخترعان و کاشفان نابغه و انسانهایی برخوردار از روحی والا و معنویتی سرشار نوشته شده است. این کتاب اما درباره مصادیق حماقت در طول تاریخ بشریت و توان بالای انسانها برای گند زدن است؛ از سرگذشت رهبران خودکامه‌ای که با تصمیمات ابلهانه کشور و ملت‌شان را به فنا دادند گرفته تا مردمی که به خاطر باورهای خرافی یا حرص و طمعشان با انتخاب‌هایی غلط دستی دستی خودشان را به خاک سیاه نشاندند.

بوسه‌ای پیش از مرگ

  • 160,000 تومان

ازدواج با دختری ثروتمند قرار بود آینده‌ی موفقش را تضمین کند، اما حالا دوروتی برایش مانع بود نه وسیله. باید کلکش را می‌کند؛ قبل از ساعت سه و به شیوه‌ای که خودکشی به‌نظر می‌رسید... بوسه‌ای پیش از مرگ، رمانی جنایی - معمایی از نویسنده‌ی آثار تحسین‌شده‌ای چون بچه رزمری، تله‌ مرگ و اتاق ورونیکا است. آیرا لوین در این نوآر روانکاوانه که موفق به دریافت جایزه معتبر ادگار آلن‌پو شده است، با قلمی پرکشش داستان را به گونه‌ای نفس‌گیر پیش می‌برد که خواننده نمی‌تواند کتاب را تا پایان زمین بگذارد.

عمارت اشباح

  • 64,500 تومان

هیچ موجود زنده‌ای نمی‌تواند برای مدت طولانی در شرایط واقعیت مطلق زندگی کند و دچار توهم و تخیل نشود حتی فرضیه‌ای توسط برخی زیست‌شناسان مطرح است که چکاوک‌ها و جیرجیرک‌ها نیز خواب می‌بینند. عمارت هیل، عاقل نیست، محصور شده در میان تپه‌های سبز، تاریکی را در درون خود نگه داشته است. هشتاد سال این چنین پابرجا بود و ممکن است هشتاد سال دیگر نیز چنین پابرجا باشد. در اندرونش دیوارها راست و استوار؛ آجرهایش چفت و بدون درز و درها و پنجره‌هایش پیوسته بسته بودند، سکوت؛ به طرز یکنواختی بر چوب‌ها و سنگ‌های عمارت هیل حکمفرما بود و هر آن چه در آن گام برمی‌داشت، تنها بود.

مردم در قفس (مجموعه داستان طنز)

  • 33,000 تومان

ما آدم‌های غیرقابل‌پیش‌بینی هستیم. دوست داشتن‌مان با نیشگون و سقلمه همراه است و مهر و محبت‌مان با مشت و پس‌گردنی. با صفت روشنفکر به هم توهین می‌کنیم. آن‌قدر ضد و نقیضیم که برای یکدیگر همزمان در زندگی شخصی و خانوادگی آرزوی خوشبختی می‌کنیم. آنچه ما از فضای باز سیاسی فهمیدیم این امکان بود که برویم پیش رئیس‌مان و به او بگوییم بزغاله. فضای باز سیاسی که به مدد دموکراسی‌ای که از بالا بر سرمن نازل شد، به ما این امکان را داد که از همه کشورهای دنیا پیش بیفتیم و با ادامه این روند به زودی زندانیان ما در انتخاباتی کاملا آزاد روسای زندان‌ها را با رای اکثریت از میان خود انتخاب خواهند کرد.

پارادوکس

  • 59,000 تومان

صدایی آهسته از اتاق شنید و قلبش ایستاد. کسی سیستم امنیتی خانه را غیرفعال کرده بود. یک نفر حالا در اتاق شون بود. شرلوک آهسته و آرام درِ اتاق را باز کرد و وارد شد. قلبش به شدت می‌تپید. آدرنالین در خونش بیشتر شده بود. در نور مهتابی که از پنجره وارد اتاق شده بود؛ سرش انگار شکل طبیعی نداشت… نه، جوراب زنانه ای روی سرش کشیده بود. شرلوک به ترس و وحشتی که در وجودش انباشته شده بود اعتنایی نکرد. اسلحه‌اش را بالا آورد و آرام و مصمم دستور داد: «برو عقب، وگرنه مغزتو متلاشی می‌کنم.»

موشی که غرید

  • 29,500 تومان

«دوشنبه به آمریکا اعلان جنگ می‌دیم، سه‌شنبه شکست می‌خوریم، جمعه خوشبخت می‌شیم...» در میانه‌ی دهه‌ی پنجاه، کشور کوچكِ دوک‌نشین فنویک کبیر که دچار کسری بودجه شده، دو راه پیش رو دارد: آب بستن به محصول ملی کشور و یا اخاذی از ایالات متحده‌ی آمریکا به شیوه‌ای شرافتمندانه... و یا در صورت لزوم غیرشرافتمندانه. موشی که غرّید یکی از درخشان‌ترین رمان‌های طنز قرن بیستم، هجوی است گزنده بر مناسبات سیاسی عصر جنگ سرد. زمانه‌ای که به قول استنلی کوبریک: کشورهای بزرگ چون کانگسترها عمل می‌کردند و کشورهای کوچک همچون خودفروشان.

تله مرگ (کمدی جنایی در 2 پرده) نمایش‌نامه

  • 39,500 تومان

می‌دونی دوست دارم چکار کنم؟ با این گرزی که روی دیوار اینجاست بکوبم تو کله نویسنده این متن لعنتی و بعدش هم نمایشش رو به اسم خودم ببرم پیش یه تهیه‌کننده دم کلفت تئاتر. اصلا فایده آویزون کردن یک گرز روی دیوار خونه چیه اگه نخوای هر از چند گاهی ازش استفاده کنی؟ تله مرگ محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نمایش کمدی جنایی تاریخ برادوی است. منتقدان و صاحب‌نظران در زمان چاپ این نمایش در سال 1978 همگی این اثر را به عنوان شاهکاری خودارجاع ستودند که از طنزی ظریف، پیچ‌های داستانی بدیع و غافلگیرکننده برخوردار است.

باید بدانم

  • 39,000 تومان

«خبر بد ویو!» کلماتش نگران‌کننده‌اند، اما لحنش نه. سبک و عذرخواهانه است. مسئله‌ای ناخوشایند است اما ناگوار نیست. قابل حل است. اگر خبر واقعا بدی در کار باشد صدایش سنگین‌تر،‌ لحنش جدی‌تر و جملاتش کامل‌تر می‌شود. مثلا می‌گوید ویوین متاسفانه خبرای بدی برات دارم...

چگونه در 1 فیلم ترسناک زنده بمانیم

  • 20,000 تومان

خودتان را برای یک خبر تکان‌دهنده آماده کنید. اگر در حال خواندن پشت جلد این کتاب هستید احتمال زیادی وجود دارد که در یک فیلم ترسناک گیر افتاده‌اید.”جز این چه دلیلی دارد که یک آدم عاقل بالغ چنین کتابی را با چنین موضوعی از روی پیش‌خوان کتاب‌فروشی بردارد؟“ می‌دانم که به نظرتان ایده‌ی دیوانه‌وار و احمقانه‌ایست، اما به من اعتماد کنید. این کتاب یک ویژگی مهم دارد؛ به دست کسی می‌رسد که به آن احتیاج دارد. پس اگر قصد دارید مدت بیشتری در این دنیا بمانید به خواندن مفتکی پشت جلدش اکتفا نکنید. ست گراهام اسمیت در نقش مرشدی فرزانه، خواننده را به سفری خطرناک و ترسناک به جهانی به نام وحشت‌آباد می‌برد و در این سفر با طنزی ظریف به قواعد و کلیشه‌های سینمای وحشت و زیرگونه‌هایش می‌پردازد.

هر بار که معنی زندگی را فهمیدم عوضش کردند (زیست با استفاده از خرد فلاسفه بزرگ)

  • 145,000 تومان

سفری جذاب به جهان فلسفه با چاشنی طنز. دانیل کلاین، نویسنده کتاب‌های پرفروشی چون سفر با اپیکور و افلاتون و پلاتی‌پوس به یک ‌بار می‌روند، در ایام جوانی و زمانی که در دانشگاه هاروارد فلسفه می‌خواند، به امید این‌که از طریق آرای فلاسفه به بهترین شیوه زیستن و زندگی پی ببرد. جملات قصار فلاسفه محبوبش را در دفترچه‌ای می‌نوشت. نیم‌قرن بعد کلاین در فصل‌هایی موجز و خواندنی جملات این دفترچه را بازنویسی کرد و تاثیر این اندیشه‌ها را بر زندگی شخصی و جامعه پیرامونش تحلیل کرد. در این کتاب از ارسطو و بیکن و نیچه گرفته تا سارتر و کامو و ویتگنشتاین، در یک گشت فلسفی ـ تفریحی،‌ به مسائل فلسفی درون و بیرون زندگی می‌ّپردازد.

چگونه بر جهان حکومت کنیم (راهنمای دیکتاتور بلندپرواز)

  • 50,000 تومان

چگونه بر جهان حکومت کنیم کتابی است برای پرورش و رشد دیکتاتور درون شما. آن را خوب و با دقت بخوانید خدا را چه دیدید شاید شما هم آدم دم کلفتی شدید. برای سواری و بیگاری کشیدن از مردم همیشه محتاج استفاده از زور نیستید. خیلی از دیکتاتورها به مدد آرای مردمی به قدرت رسیدند. کسب قدرت از این شیوه هم معقول است و هم از نقطه نظر عامه، مشروع. یادتان باشد جانشین هر کسی می‌خواهید بشوید اول از همه باید او را بی‌آبرو کنید بدجوری هم بی‌آبرو کنید. حاکم و رئیس کل فعلی، نه تنها اعمالش شیطانی و به ضرر مردم و کشور است بلکه از لحاظ شغلی فردی بی‌کفایت و سست عنصر و نوکر بیگانه و از لحاظ اخلاقی متزلزل، فاسد، منحرف است. خلاصه منسوب کردن هر صفت بدی که سراغ دارید از جمله صفات بد خودتان به طرف مقابل خوب جواب می‌دهد.

1  صفحه‌ی 1