حسین نوروزی مهدی مهذبی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیریت بازاریابی نوین
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
ارتباطات تجاری
  • 11,000 تومان
  • با تخفیف: 11,000 تومان
تکنیک‌های پیشرفته مذاکره
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

مدیریت بازاریابی نوین

  • 135,000 تومان

این کتاب بیشتر یک راهنمای جامع، برای حال و آینده بازاریابی است. پس لازم است بحث را با نگاهی به گذشته شروع کنیم، هم‌چنان که متفکر و فیلسوف ارتباطات، مارشال مک‌لوهان در نوشته کلاسیک خود در دهه 1960 می‌نویسد :«باید مراحل جنینی هر رشد جدیدی را نگاه کنیم، زیرا در طی این دوره رشد، برداشت‌های اشتباه و کج‌فهمی بیش‌تری وجود دارد؛ چه کتاب باشد، چه خودرو یا تلویزیون.» غالبا درکی از گذشته می‌تواند به شناخت و درک ما از حال و در نهایت به نگرش ما در آینده کمک کند. برای داشتن دانش جامع در خصوص هر پدیده‌ای علم به مبدا و منشا پیدایش و سیر تحولات آن و در کل دانستن تاریخ آن پدیده اجتناب‌ناپذیر است. علم بازاریابی نیز مستثنی از این قضیه نیست...

ارتباطات تجاری

  • 11,000 تومان

در دنیایی که جهانی شدن یکی از واقعیت‌های آن است، داشتن ارتباطات موثر، نقش مهم و حیاتی در موفقیت کسب و کارها دارد. در این دنیای فراملیتی، افراد و شرکت‌ها باید کاملا اطمینان حاصل کنند که متعلق به چه کشور یا فرهنگ و یا گروه زبانی هستند و چگونه می‌توانند با افرادی که متعلق به دیگر کشورها و فرهنگ‌ها و یا گروه‌های زبانی هستند، در تعامل باشند. در سطح فردی، داشتن ارتباط به زندگی افراد معنا و مفهوم می‌بخشد. ارتباطات خوب و درست می‌تواند عشق و ادراک ر افزایش دهد، همچنین می‌تواند دانش ما را از جهان بسط دهد و زندگی را معنادار و ارشمند سازد. ارتباطات را می‌توان به عنوان تبادل افکار یا اطلاعات بین دو یا چند فرد به منظور درک متقابل و داشتن یک عملکرد مطلوب دو جانبه و چند جانبه تعریف کرد. موفقیت بیشتر هر کسب و کار کاملا به ارتباطات موثر و کافی وابسته است. ارتباطات همانندخونی است که در زندگی سازمان‌ها جریان دارد و مهمترین هدف آن تاثیرگذاری بیشتر و ایجاد عملکردهای اثربخش است.

تکنیک‌های پیشرفته مذاکره

  • 20,000 تومان

در محیط رقابتی کسب و کار کنونی، فقدان مذاکره اثربخش معمولا یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت است. ماهیت متغیر و پیچیدگی روابط بین خریداران و تامین‌کنندگان در بازار پرچالش جهانی نشان می‌دهد که امروزه بسیاری از افراد درگیر در کسب و کار نیاز دارند که مذاکره کنندگان کار کشته‌ای باشند. امروزه افراد فرآیند مذاکره را یک ابزار کمکی برای ساخت روابط مثبت می‌بینند. براساس مذاکرات منظم میتوان به یک راه‌حل قابل قبول برای تمامی طرف‌های درگیر در مذاکره دست یافت. مهم‌تر از همه رویکرد عملگرایانه و همکاری، تکرار کسب و کار تقویت می‌کند که به سود هر دو طرف مذاکره می‌انجامد. همچنین در سال‌های اخیر با توجه به جهانی شدن کسب و کارها، اقبال و توجه زیادی به مذاکرات میان فرهنگی مشاهده می‌شود. مشتریان اغلب می‌خواهند از تکنولوژی‌های جدید در هر موقعیتی که بازارهای جدید به وجود می‌آیند، فارغ از مکان جغرافیایی‌شان بیشتر استفاده را داشته باشند و این امر به مدل‌های جدید مذاکره که بتواند پلی بین فرهنگ‌های مختلف در جهان باشد را اجتناب‌ناپذیر می‌نماید.

صفحه‌ی 1