حسین عزیز طائمه سودابه خادمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
5 حرکت بعدی شما (تسلط بر هنر استراتژی کسب و کار)
فلسفه علم (مقدمه‌ای بسیار کوتاه)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
روانشناسی پول (درس‌هایی همیشگی در مورد ثروت طمع و شادی)
به دنیای مدیریت خوش آمدید (چگونه از کارمندی برتر تبدیل به رهبری عالی شوید)

5 حرکت بعدی شما (تسلط بر هنر استراتژی کسب و کار)

  • 85,000 تومان

وقتی بیاموزید به پنج پیش رو فکر کنید، شاید مانند یک ذهن‌خوان به نظر برسید. در واقع آن‌چه اتفاق می‌افتد این است که این حرکات را بارها از پیش دیده‌اید، به‌طوری که آن‌چه حریفتان در آینده می‌خواهد بگوید یا حرک بعدی‌اش را می‌توانید پیش‌بینی کنید. شرط می‌بندم که تعجب می‌کنید: آیا می توانم این کار را انجام دهم؟ آیا واقعا می‌توانم از شخصی فاقد تجربه به شخصی تبدیل شوم که استراتژیک فکر می‌کند و یک امپراطوری می‌سازد؟ شاید بگویید: «اما پاتریک، تو استعداد سخنوری داری. تو خانواده کارآفرین داری. پاتریک، تو خیلی باهوش‌تر از من هستی.» باهوش‌تر از تو؟ واقعا؟ من به سختی از دبیرستان فارغ‌التحصیل شدم... در چهل‌ویک‌سالگی، هنوز لهجه‌ام را دست می‌انداختند... والدینم پس از ورود به ایالات متحد از هم جدا شدند.

فلسفه علم (مقدمه‌ای بسیار کوتاه)

  • 55,000 تومان

«بخشی از کتاب فلسفه علم زیر سوال بردن فرضیاتی است که دانشمندان آن‌را مسلم می‌دانند. اما این تلقی غلط است که دانشمندان هرگز خودشان درباره مسائل فلسفی بحث نمی‌کنند. در واقعء از نظر تاریخی دانشمندان نقشی اساسی در توسعه فلسفه علم داشته‌اند. دکارتء نیوتن و انیشتین نمونه های برجسته ای از این موضوع هستند. هر کدام به سوالاتی در مورد چگونگی پیشرفت علم مانند: چه روش تحقیقی باید به کار رود و چه محدودیت‌هایی در دانش علمی وجود داردء عمیقا علاقه‌مند بوده‌اند. این سوالات هنوز هم در قلب فلسفه علم معاصر قرار دارد و بنابراینء مسائلی که از نگرانی‌های فیلسوفان علم به شمار می‌آیند مورد توجه جدی برخی از بزرگ‌ترین دانشمندان نیز قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود که باید پذیرفت امروزه بسیاری از دانشمندان علاقه چندانی به فلسفه علم ندارند و درباره آن شناخت کمی دارند. گرچه این مایه تاسف استء امانشانه آن نیست که مسائل فلسفی دیگر مطرح نیستندء بلکه نتیجه‌ای از ماهیت تخصصی روزافزون علم و جدایی علوم طبیعی و علوم انسانی است که ویژگی بسیاری از آموزش‌های مدرن است....»

روانشناسی پول (درس‌هایی همیشگی در مورد ثروت طمع و شادی)

  • 135,000 تومان

افراد کمی می‌توانند مانند مورگان هاوزل با این وضوح در مورد امور مالی بنویسند. خواندن کتاب روانشناسی پول برای هر کسی که می‌خواهد تصمیمات عاقلانه‌‌تری بگیرد یا زندگی ثروتمندتری را تجربه کند ضروری است. مورگان هاوزل از نویسندگان نادری است که می‌تواند مفاهیم پیچیده را به داستان‌هایی جذاب و قابل هضم برگرداند روان‌شناسی پول کتابی کوتاه و جذاب است که هم دانشی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بفهمیم چرا تصمیمات مالی بدی می‌گیریم و هم ابزارهایی را برای گرفتن تصمیمات بهتر پیش رویمان می‌گذارد.

به دنیای مدیریت خوش آمدید (چگونه از کارمندی برتر تبدیل به رهبری عالی شوید)

  • 75,000 تومان

اگر این کتاب را به این دلیل در اختیار دارید که به تازگی ارتقا یافته‌اید و در یک موقعیت جدید مدیریتی قرار گرفته‌اید، تبرک می‌گویم. شما اکنون موضوع مکالمات میز شام هر شخصی هستید که زیر نظرتان کار می کند. شما فردی شده‌اید که کارمندانتان از شما نزد همسر و فرزندان‌شان شکایت می کنند. اکنون مسئول شغل کسانی هستید که زیر نظر شما هستند. شما حالا «رئیس»‌اید. آیا قبلا متوجه شده بودید که مدیرتان هنگامی که شما یک مشارکت کننده فردی بودید، چه کاری انجام می‌داد؟ آیا فکر می‌کردید آن‌ها این کار را آسان انجام می‌‌دادند؟

صفحه‌ی 1