حسین رحمانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مثبت فکر نکنید (بصیرت‌هایی از دانش جدید انگیزش)
اسلو (نمایش‌نامه)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان

یونان باستان در 30 ثانیه (50 دستاورد مهم تمدن یونان که هر کدام در کمتر از نیم دقیقه شرح داده شده است)

  • 69,000 تومان

ما یونان باستان را زادگاه دموکراسی و پرورش‌دهنده فیلسوفان پیشرو در نظر می‌گیریم، ولی زندگی واقعی در یک دولت‌شهر یونانی چگونه بود؟ در انتخابات آتن چه کسانی می‌توانستند رأی بدهند؟ در تماشاخانه‌ها مردم چه نوع نمایش‌هایی می‌دیدند؟ خدایان و اسطوره‌ها تا چه حد بر زندگی یونانیان باستان تأثیر داشتند؟ چرا دولت‌های مجاور بیشتر اوقات در جنگ با یکدیگر بودند؟ کتاب «یونان باستان در 30ثانیه» چشم‌اندازی منحصربه‌فرد نسبت به خلاق‌ترین و اثرگذارترین تمدن‌ها می‌گشاید؛ جایی که قدرت نظامی و درخشش معماری در کنار داستان‌پردازی‌های فصیح و مجذوب‌کننده از پهلوانان شکوفا شد. توجه به پدیده‌هایی مانند نیایشگاه‌ها، پیشگویان، سربازان، برده‌ها، سفالگری زیبا و نمایش تراژیک، برای درک 50 ایده و نوآوری حیاتی که پدید‌آورنده و مشخص‌کننده یکی از مهم‌ترین تمدن‌های جهان بود، امری کلیدی است.

مثبت فکر نکنید (بصیرت‌هایی از دانش جدید انگیزش)

  • 148,000 تومان

ما هر روز زمانی را صرف فکر کردن به گرفتاری‌هایمان، آرزوهای از دست رفته‌مان و نقشه‌های دور و درازمان می کنیم. البته در فرهنگ امروز ما، می گویند حرف زدن از مشکلات حالمان را ناخوش می کند و ما را به انفعال می‌کشد، پس باید «مثبت فکر کنیم› و «بر روی هدف خود تمرکز کنیم» تا موانع را راحت‌تر از پیش‌رو برداریم. حتی شاید گمان کنیم «خوش‌بینی» علاج فلاکت مفرط هم خواهد بود. اما حاصل تحقیق علمی و روشمند گابریله اوتینگن، یکی از سرآمدان روان‌شناسی انگیزش چیز دیگری است. او خوش‌بینی را در حیطه های مختلف زندگی شخصی و همچنین در روابط گسترده‌تر اجتماعی بررسی کرده است و می گوید که خوش بینی، بر خلاف تصور رایج، ما را دچار انفعال می‌کند و احتمال رسیدن به موفقیت را پایین می‌آورد. اوتینگن در این کتاب روش چهار مرحله‌ای «مقابله ذهنی» راپیشنهاد می کند و نشان می‌دهد که چطور می‌توان از این روش در سه حیطه سلامت فردی، روابط دوستی، و مدرسه و محیط کار استفاده کرد.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

اسلو (نمایش‌نامه)

  • 18,000 تومان

جناب، در کشور من، ما شما رو به چشم ملتی وحشی می‌بینیم که ارتش اون برای سرگرمی به بچه‌های ما تیراندازی می‌کنه. مردم شما - که به خاطر ایمان‌شون آزار و اذیت می‌شدن و در جریان پوگروم‌ها به قتل می‌رسیدن - به فلسطین پناه آوردن. جایی که با آغوش باز پذیرفته شدید و اجازه پیدا کردید عبادت کنید و به زندگی خودتون برسید و قوی‌تر بشید. و وقتی به اندازه کافی قوی شدید، خونه‌های ما رو آتیش زدید، یک میلیون نفر رو از فلسطین بیرون کردید و تا همین امروز ادعا دارید که هیچ‌وقت چیزی به اسم فلسطین وجود نداشته. پس می‌فهمید که چرا ما به شما به عنوان «طرف ایده آل صلح» اعتماد نداریم.

صفحه‌ی 1