حسام فروزان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شروع دوباره (کشف خلاقیت و معنا در میانه زندگی و سال‌های پس از آن)
تفکر سیاه و سفید (راهکارهای مقابله با تفکر همه یا هیچ)
روان‌شناسی پول (چگونه خوش‌ بینانه در قسط و قرض غرق می‌شویم)
مدل‌های ذهنی بی نظیر (کدام مدل‌های ذهنی کمک می‌کنند بهتر فکر کنیم)
حال کاملا استمراری (راهنمای عملی خوشبختی)
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
دایره‌المعارف حیات (برای نوجوانان و جوانان)
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان

شروع دوباره (کشف خلاقیت و معنا در میانه زندگی و سال‌های پس از آن)

  • 149,000 تومان

هیچ‌وقت برای شروع دوباره دیر نیست. این جمله برایتان آشناست، این‌طور نیست؟ در فارسی هم ضرب‌المثل مشابهی داریم: «ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.» اما به‌راستی چه وقت برای چه کاری دیر است؟ زندگی ما منحصربه‌فرد است و خودمانیم که تعیین می‌کنیم برای چه چیز دیر شده و برای چه چیز نه. این کتاب انگار درست برای ما نوشته شده: نسل متولدان دهه‌های پنجاه و شصت خورشیدی که حالا به آستانه میانسالی رسیده‌ایم. جولیا کامرون بیست و پنج سال پیش با کتاب خلاقانه راه هنرمند بر میلیون‌ها نفر تاثیر گذاشت و حالا عصاره ربع قرن تجربه افزون‌تر او در «شروع دوباره» در انتظار ماست. این کتاب از جنس کتاب‌هایی نیست که شعار می‌دهند و شما را به قانون جذب و... فرامی‌خوانند. چنانچه واقعا از بی‌هدفی و بی‌انگیزگی خسته شده‌اید،‌ کامرون با یک برنامه دوازده هفته‌ای خلاقانه و کاربردی کمک می‌کند تغییر «عملی» را تجربه کنید و موهبت‌های آن را دریابید. اگر دل به کار بدهید، خیلی زود نتیجه‌اش را در زندگی خود و اطرافیانتان خواهید دید. «شروع دوباره» کتابی است برای کشف خلاقیت و معنا در میانسالی. کسی چه می‌داند؟ شاید بشود پرده دوم زندگی را سرشار از تجربه‌های تازه کرد و لذت برد.

تفکر سیاه و سفید (راهکارهای مقابله با تفکر همه یا هیچ)

  • 220,000 تومان

چندین میلیون سال پیش، روند تکامل طبیعی ما را به مغزهای دوتایی و سیاه و سفید مجهز کرد. مغز دوتایی در تشخیص خطر بسیار ماهر بود: توانایی تجزیه و تحلیل تهدیدها و پاسخ به تغییرات محیط، چیزهایی برای بقای ما به عنوان یک گونه ضروری بود. از آن زمان، جهان تکامل یافته است اما ما، در بیشتر موارد، تکامل نیافته‌ایم. به نظر می‌رسد مغز ما هنوز آمادگی لازم را برای رویارویی با انبوهی از سایه‌های خاکستری ندارد و کماکان مشغول طبقه‌بندی و قرار دادن امور در دسته‌بندی‌های کلیشه‌ای است. در کتاب «تفکر سیاه و سفید»، کوین دوتون، روانشناس مشهور، پرده‌های ذهن را کنار می‌کشد تا شیوه جدیدی از تفکر درباره مشکلی به قدمت خود بشریت را آشکار کند؛ اینکه غریزه ما برای طبقه‌بندی اغلب ما را به بیراهه می‌کشاند. داتون با استفاده از آخرین پیشرفت‌های روانشناسی، علوم اعصاب و زیست‌شناسی تکاملی نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم تمایل خود را برای طبقه‌بندی و تنظیم ذهن بهبود بخشیم تا در دام پیچیدگی گرفتار نشویم.

روان‌شناسی پول (چگونه خوش‌ بینانه در قسط و قرض غرق می‌شویم)

  • 52,500 تومان

امور مالیء چه در قالب سرمایه گذاری به آن نگاه شودء چه به عنوان رشته‌ای مبتنی بر ریاضی شناخته می‌شودء یعنی شما داده ها را در فرمول می‌گذارید و فرمول به شما می‌گوید چه کنید. اما در جهان واقعیء مردم تصمیمات مالی خود را نه بر روی صفحات گسترده و نرم افزارهاء که بر سر میز شام یا در اتاق ملاقات می‌گیرندء جایی که تاریخچه فردیء دیدگاه خاص هر شخص به جهانء خودپسندیء غرورء بازاریابی و انگیزه‌های عجیب و غریب در هم پیچیده می‌شوند. مورگان هاوزل در روانشناسی پولء 19 داستان با محوریت پول و شیوه های غریبی که انسان ها درباره آن می‌اندیشند را روایت می‌کند. این کتاب در پادکست نوآنس معرفی شده است.

مدل‌های ذهنی بی نظیر (کدام مدل‌های ذهنی کمک می‌کنند بهتر فکر کنیم)

  • 47,500 تومان

یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: «در چشم مردی که چکش به دست دارد، همه چیز شبیه میخ است.» اما هر کسی که هر نوع پروژه‌ای را انجام داده باشد، می‌داند که چکش اغلب اوقات کافی نیست. هرچه ابزار بیشتری در اختیار داشته باشید، احتمال این‌که از نوع مناسبی استفاده کنید و کار را به درستی انجام دهید بیشتر است. در مورد تفکر نیز همین است‎‎؛ کیفیت نتایجی که به‌دست می‌آورید به مدل‌های ذهنی شما بستگی دارد و اغلب مردم با چیزی کمی بیشتر از چکش زندگی را پشت سر می‌گذارند. مدل‌های ذهنی بی‌نظیر با استفاده از بهترین، مفیدترین و قدرتمندترین ابزار برای ارتقای تفکر شما طراحی شده است تا همیشه درست‌ترین آن‌ها را در اختیار داشته باشید. این کتاب شامل نه مدل متنوع و چندمنظوره‌ی ذهنی است که می‌توانید بی درنگ از آن‌ها برای بهبود تصمیم گیری و شفاف‌تر دیدین جهان استفاده کنید. خواهید فهمید چه نیروهایی بر جهان هستی حاکم هستند و چگونه می‌توانید تلاش‌های خود را متمرکز کنید تا بتوانید آن‌ها را به نفع خود بسازی، نه این‌که به جنگ آن‌ها بروید یا، حتی بدتر، آن‌ها را نادیده بگیرید.

تغییر با جادوی موثر بی‌خیالی (چگونه از وقت گذاشتن برای افرادی که دوست نداریم و انجام کارهایی که نمی‌خواهیم دست برداریم)

  • 69,000 تومان

ایده اصلی این کتاب درخشان اولویت‌بندی در اهمیت دادن به امور مختلف زندگی است. سوال‌های مهم کتاب این ها است: انتخاب شما در هر لحظه از زندگی چیست؟ درد و رنج را انتخاب می‌کنید یا لذت و شادی؟ به خودتان اهمیت می‌دهید یا به دیگران؟ سارا نایت نویسنده توانمند آمریکایی، در این کتاب با زبان ساده و شوخ‌طبعانه برنامه‌ای عملی برای رهایی از نگرانی‌های بی‌اساس و اولویت دادن به جوهره اصیل زندگی فردی ارائه می‌دهد. جادوی موثر بی‌خیالی عصاره نهایی همه آن چیزی است که باید در باب بی خیالی یاد بگیریم: یک راهنمای گام به گام برای کسانی که می‌خواهند از موانعی مانند نگرانی خلاص شوند و به دنبال زندگی سالم‌تر و سرخوشانه‌اند.

حال کاملا استمراری (راهنمای عملی خوشبختی)

  • 79,000 تومان

این روزها همه از زندگی در لحظه حرف می‌زنند و دم را غنیمت دانستن اما واقعا چگونه باید در لحظه زندگی کرد؟ چه‌چیز ما را به شادی حقیقی می‌رساند؟ گابریل برنستین در اولین کتابش حال استمراری برنامه‌ای عملی ارائه می‌دهد که می‌تواند حال ما را خوب کند. این برنامه در بازه‌های زمانی سی‌روزه تعریف شده است و ترکیبی است از مثبت‌گرایی فعالیت بدنی سرخوشانه مراقبه و نوشتن احوالات درونی به نحوی که لذت بردن از مواهب وجود را تجربه کنیم برنامه‌ای کاربردی برای برقراری تعادل در زندگی و رها شدن از الگوهای منفی‌اندیشی.در این کتاب مفاهیم تازه‌ایث خلق شده‌اند که تابه‌حال در جایی ندیده‌اید.

دایره‌المعارف حیات (برای نوجوانان و جوانان)

  • 56,000 تومان

میلیون ها گونه از موجودات زنده در کنار ما بر روی سیاره زمین زندگی می‌کنند. هر یک از این موجودات طول عمر متفاوتی دارند. باکتری‌هایی هستند که تنها چند دقیقه عمر می‌کنند. ط.ل عمر حشره‌ی قلاب بالغ کوتاه‌تر از زمانی است که صرف خواندن این کتاب می‌شود. در مقابل، بعضی از موجودات هزاران سال عمر می‌کنند. گیاهانی هستند که با تکثیر غیرجنسی از آخرین عصر یخبندان تا امروز زنده مانده‌اند. و جانوری بر روی کره ی زمین وجود دارد که می تواند تا ابد به زندگی خود ادامه دهد... دایره‌المعارف حیات نمای جامع و شگفت‌آوری از تنوع فراوان گونه ها بر روی زمین به دست می دهد. این کتاب به شکلی منحصر به فرد بر اساس طول عمر گونه ها سامان داده شده است. بخش مهمی از کتاب به بررسی گونه‌ای می‌پردازد که بیش از دیگر گونه ها موجب شده است تا حیات بر روی زمین دستخوش تغییر شود: انسان. گراهام ال بینز پیش از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه آبردین اسکاتلند در دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا جانورشناسی خوانده است. او ظرف پنج سال گذشته، روی اورانگوتان های پارک ملی جزیره ی اندونزیایی بورنئو تحقیق کرده است. بینز در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکترا در دانشگاه کمبریج انگلستان است.

صفحه‌ی 1