حسام امامی طناز شمس آبادی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جملات تاکیدی برای موفقیت
  • 33,900 تومان
  • با تخفیف: 33,900 تومان
تفکر بهتر زندگی بهتر
  • 59,900 تومان
  • با تخفیف: 59,900 تومان
نه به محدودیت
  • 34,900 تومان
  • با تخفیف: 34,900 تومان

جملات تاکیدی برای موفقیت

  • 33,900 تومان

کنترل آینده‌تان را به ‌دست بگیرید، به رویاهایتان دست پیدا کنید و از زندگی موفق و رضایت‌بخش لذت ببرید. جک کنفیلد، نویسنده کتاب‌های پرفروش، سخنران انگیزشی و کارآفرین از طریق سیستم اصول موفقیت خود و برنامه دقیق جملات تاکیدی روزانه به شما نشان خواهد داد که چگونه در زندگی به جایی که واقعا می‌خواهید برسید. بیش از سی سال است که جملات تاکیدی و اصولی‌ای که کنفیلد در این کتاب آموزش می‌دهد برای او کارایی داشته است و برای شما هم کارایی خواهد داشت. او شما را از طریق اصول قدرتمند ورای جملات تاکیدی راهنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا آن‌ها را در زندگی به‌ کار بگیرید. کتاب «جملات تاکیدی برای موفقیت» چیزی بیش از یک کتاب ایده‌های خوب است. یک راهنمای عملی بی‌انتها برای ایجاد موفقیت و شادی است. جملات تاکیدی به الگوسازی جدید افکار و واکنش‌های عاطفی کمک کرده و مسیرهایی را در مغز شما ایجاد می‌کند که به مرور جایگزین الگوهای قدیمی می‌شود که شما را راکد و ناکارآمد می‌کردند. این جملات در کنار اصول ثابت‌شده کنفیلد به شما در مقابله با ترس‌ها، از میان برداشتن موانع و سدهایی کمک می کند که شما را از رسیدن به رویاهایتان بازمی‌دارند. هنگامی که درباره آن‌چه واقعا می‌خواهید، مصمم شدید و این اصول و جملات تاکیدی را به ‌طور منظم به ‌کار گرفتید، بدون شک پاداش‌های فوق‌العاده‌ای دریافت خواهید کرد. هفته‌ای یک‌بار شادمانی برای تمام عمر به شما داده می‌شود.

تفکر بهتر زندگی بهتر

  • 59,900 تومان

نحوه تفکر ما تاثیری شگفت‌انگیز بر سرنوشت ما دارد. در این کتاب الهام‌بخش و جدید از نویسنده پرفروش، جوئل اوستین، راهکاری ارائه می‌شود که با برنامه‌ریزی مجدد ذهن توان دستیابی به موفقیت‌ها و اهداف جدید را در سطوح بالاتر به شما می‌دهد. شما مجهز می‌شوید تا آنچه را در مسیر زندگی با آن مواجه می‌شوید مدیریت کنید. اگر افکار دلسردکننده را حفظ کنید و بر آن‌ها تمرکز کنید به جای فرصت‌ها، برای خود محدودیت‌هایی ایجاد خواهید کرد. تفکر بهتر، زندگی بهتر ابزاری برای حذف تفکر ناکارآمد به شما می‌بخشد و قدرت کنترل افکار و زندگی پیروزمندانه را برایتان به ارمغان می آورد. وقتی یاد بگیرید که افکار ناخوشایند را حذف کنید و بر ارزش‌هایی تمرکز کنید که آفریدگار هستی به شما عطا کرده است، الطاف خداوندی از راه‌های تصورنشدنی به شما خواهد رسید.

نه به محدودیت

  • 34,900 تومان

محدودیت‌ها فقط در ذهن خودمان وجود دارند و این ما هستیم که آن‌ها را خلق می‌کنیم با از بین می‌بریم. به خودمان اجازه ندهیم هیچ محدودیتی را بپذیریم. وقتی محدودیت‌ها را پشت ‌سر گذاشتیم و به آن‌ها «نه» گفتیم، آن وقت به هر آن‌چه می‌خواهیم دست پیدا خواهیم کرد... و به راستی که به هر آن‌چه می‌خواهیم دست پیدا خواهیم کرد. در این کتاب جان سی مکسول راه‌های «نه گفتن» به محدودیت‌ها را نشان خواهد داد تا بر آن‌ها غلبه کنیم و بتوانیم به آن‌چه برای آن به دنیا آمده‌ایم دست پیدا کنیم؛ همچنین برای خودمان رویاهایی بیافرینیم و به آن‌ها دست پیدا کنیم و آن‌ها را در آغوش بکشیم.

صفحه‌ی 1