جواد شافعی مقدم ساناز لباف


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روان‌شناسی اعتماد
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
حال خوش پیری (چگونه دوران سالمندی لذت‌بخشی داشته باشیم)
روان‌شناسی بازنشستگی (راهکارهای موثر برای لذت بردن از دوران بازنشستگی)

روان‌شناسی اعتماد

  • 70,000 تومان

چگونه اعتمادء ایجاد و حفظ می‌شود؟ چه چیزی باعث می‌شود به مردمء اعتماد کنیم؟ کتاب «روان‌شناسی اعتماد» به مسائل مربوط به اعتماد می‌پردازد که مستقیما با تجربیات افراد در زندگی روزمره آنها مرتبط است. کتاب حاضر، همچنین پیامد‌های اعتماد در دنیای واقعی را در زمینه سلامت، سیاست، تروریسم، محل‌ کار و ایمان مذهبی نشانه داده و تاثیر فقدان اعتماد و آنچه باعث بی‌اعتمادی افراد، گروه‌ها وسازمان‌ها می‌شود را بررسی می‌کند. در دنیایی که اعتماد بر زندگی روز‌مره تاثیر می‌گذارد، روان‌شناسی اعتماد نقش وتاثیر اعتماد در روابط انسان‌ها را نشان داده و به ارایه راهنمایی‌های عملی برای اعتماد به دیگران می‌پردازد.

حال خوش پیری (چگونه دوران سالمندی لذت‌بخشی داشته باشیم)

  • 90,000 تومان

چرا انسان از پیری و فرایند مربوط به آن می‌هراسد و در پی جوان ماندن است؟ پر واضح است که پیری برای بسیاری از انسان‌ها تداعی‌گر ضعف، ناتوانی، بیماری، و درد و رنج است. اما آیا به راستی چنین است؟ آیا همه انسان‌ها لزوما دردوران پیری، دچار ضعف و ناتوانی و بیماری و درد و رنج می‌شوند؟ آیا همه انسان‌ها در جوانی، شاداب و سرزنده و سالم و سرحال هستند؟ بدون شک پاسخ این پرسش‌ها منفی است. در کتاب «حال خوش پیری» نویسنده راه‌های علمی و جذابی را به خواننده برای داشتن دوران پیری خوش پیشنهاد می‌کند و معتقد است که پیری و فرایند آن به طور حتم با پیامدهای ناگوار همراه است اما جوانی نیز لزوما با سلامتی، سرحالی و شادابی همراه نیست...

روان‌شناسی بازنشستگی (راهکارهای موثر برای لذت بردن از دوران بازنشستگی)

  • 40,000 تومان

از نظر روان شناسان، بازنشستگی به معنی کناره گیری از زندگی و گذراندن آن در محیط خانه، آسایشگاه یا بستر بیماری نیست بلکه این دوره حساس از زندگی به معنی کناره گیری از ادامه شغل به دلیل بالا بودن سن و گاه در پی بیماری یا از کار افتادگی‌ست که بر اثر آن، صرفا سبک زندگی انسان ها تغییر می‌یابد اما خودِ زندگی پایان نمی‌پذیرد. نویسنده در کتاب روان شناسی بازنشستگی تاکید می کند که داشتن یک برنامه درست برای ورود به بازنشستگی، مستلزم شناخت کافی از این مقطع حساس و استفاده از الگوهای موفق در این زمینه است که مطالعه این کتاب می‌تواند راهنمای موثری برای افراد باشد. پرداختن به موضوعات مهمی چون: حفظ سلامت جسمی و روانی، حفظ رابطه اجتماعی با افراد و ایجاد امنیت مالی و موضوعات مهم دیگر، مباحث مطرح شده در این کتاب است.

صفحه‌ی 1