جلال رضایی راد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گزیده‌هایی از ادبیات و سینمای کلاسیک
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
لرد کوچک
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
مزد ترس
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
عملیات پنهانی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
داستان‌های کوتاه از ادبیات کلاسیک جهان (مجموعه داستان)
پیرمرد 100 ساله‌ای که از پنجره خانه سالمندان زد به چاک و ناپدید شد

گزیده‌هایی از ادبیات و سینمای کلاسیک

  • 57,000 تومان

در مقایسه‌ کتاب با سینما همیشه ادبیات یک سر و گردن بالاتر از فیلم بوده است. تنها چند مورد استثنایی وجود دارد که فیلم بهتر از کتاب از آب درآمده و آن فیلم سرگیجه ساخته‌ آلفرد هیچکاک است. این فیلم از روی داستان در زمره مردگان اثر 2 نویسنده فرانسوی به نام‌های پی‌پر بوآلو و توماس نارسیاک تهیه شد. با این وصف که هیچکاک با سلیقه بی‌بدیل خود پایان داستان را به کلی تغییر داد و به یک ویژگی سینمایی دست یافت که در تاریخ سینما ثبت شده است. در این کتاب بهترین‌های ادبیات و سینما برای شما دستچین شده تا از خواندن آن لذت ببرید.

لرد کوچک

  • 40,000 تومان

در یک محله فقرنشین نیویورک در اواسط سال‌های 1880 کودکی هفت‌ساله به نام سدریک ارول که پدرش را به تازگی از دست داده با مادرش که یک زن آمریکایی است در نهایت فقر وفاقه زندگی می‌کند. روزی یک وکیل انگلیسی پیامی از پدربزرگش لرد دورینکورت که ثروت بسیار دارد می‌آورد تا او را به انگلستان ببرد؛ زیرا در نبود هیچ وارثی، این کودک صاحب عنوان اشرافی لردی و تمام ثروت او خواهد بود. پدربزرگ که نظر بدی به آمریکایی‌ها دارد، می‌خواهد او به عنوان یک اشرافی تعلیم و تربیت انگلیسی ببیند.

مزد ترس

  • 25,000 تومان

ـ ممکنه دیوونه باشم ولی می‌دونم دارم چی می‌گم. من می‌دونم و بهتون می‌گم! من خودم یک‌بار تو این کار بودم. پیش از این که شما به دنیا بیاین... نصف کامیون‌ها دود شدن رفتن هوا. اینو می‌دونستین؟ پنجاه درصد. یک از دو! گوش می‌کردم به حرف‌های شما که داشتین برای آینده‌تون برنامه‌ریزی می‌کردین...!

عملیات پنهانی

  • 85,000 تومان

بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی، مردم عادی که تا آن زمان از خوراک و مسکن و کار بهره‌مند بودند، به حال خود رها می‌شوند. قحطی عمومی، فقر و بیماری بر کشور سایه می‌افکند. میلیون‌ها نفر از مردم برای زنده ماندن، دیار خود را رها ساخته، آواره ‌ی شهرهای دیگر می‌شوند. این از هم گسیختگی شدید، میدان عمل به دست یک نیروی فاشیستی می‌دهد تا از آشفته‌بازار موجود، به نفع خود بهره جوید و با استفاده از نارضایتی مردم و با دادن وعده‌ی نان، کار و مسکن به مردم، رأی آن‌ها را به خود جلب کرده، حکومت را در دست گیرد. این نیروی مهیب که با کمک مالی مافیای خشن روسیه، یک ارتش خصوصی تا دندان مسلح برای خود فراهم آورده، مقاصد شومی در سر می‌پروراند. از آن‌جا که در مانیفست این تشکیلات قدرتمند سیاسی، بازگرداندن کشور به شوروی سابق مطرح گشته است، نیروهای مرموزی از خارج تصمیم می‌گیرند عملیات ‌آن را از درون خنثی کنند.

داستان‌های کوتاه از ادبیات کلاسیک جهان (مجموعه داستان)

  • 20,000 تومان

نوجوانی دور از خانواده و در محیط مدرسه شبانه‌روزی، تعادل روانی خود را از دست می‌دهد. (داستان نخست) مادربزرگی که اسیر اوهام و خیال‌های دوران جوانی است، با پسر و نوه‌هایش همسفر می‌شود و به خاطر یک خبط فکری، آن‌ها را نادانسته، به بیراهه‌ی خاکی می‌کشاند و سرنوشت آن‌ها به دست یک باند بی‌رحم و آدمکش می‌افتد. (داستان دوم)... یک افسر روس که هیچ‌گاه دست به قمار نیالوده بود، زندگی خود را در یک قمار می‌بازد. (داستان سوم)...

پیرمرد 100 ساله‌ای که از پنجره خانه سالمندان زد به چاک و ناپدید شد

  • 45,000 تومان

هیچ‌کس به اندازه یک پدربزرگ،‌ آن هم هنگامی که روی نیمکت همیشگی‌اش نشسته، به عصایش تکیه داده و داستان‌های زندگی‌اش را نقل می‌کند، قادر به جلب شنونده نیست. نوه‌ها با چشم‌های باز از حیرت، می‌پرسند: اما پدریزرگ.... این داستان‌ها راستی راستی حقیقت دارند؟ و پدربزرگ پاسخ می‌دهد: آن‌ها که تعیین می‌کنند چه چیزی حقیقت دارد، همان کسانی هستند که حرف‌هایشان ارزش شنیدن ندارد. من این کتاب را به چنین پدر پزرگی پیشکش می‌کنم.

صفحه‌ی 1