بهناز همتی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آزمون سایکوپات (سفری از میان صنعت جنون)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
همه چی رو به راه میشه (5 نکته برای زنان جوان از طرف زن جوان دیروز)
فردا همین امروز است (5 گام برای پذیرش تغییر)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
ارزش 1 دختر
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
محدودیت صفر (سیستم مخفی اهالی هاوایی برای دستیابی به ثروت سلامتی صلح و دیگر چیزها )
تئوری انتخاب (روانشناسی نوین دریچه‌ به آرامش لذت و آزادی شخصی)
عادت‌‌‌‌‌‌‌‌های ثروت آفرینی
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند (چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند)

آزمون سایکوپات (سفری از میان صنعت جنون)

  • 195,000 تومان

سایکوپاتی وضعیتی در سلامت روان است که با رفتار ضداجتماعی مداوم، ناتوانی در هم‌دلی و پشیمانی، و ویژگی‌های برجسته در اولویت‌قراردادن نامحدود خود مشخض می‌شود. رابرت هِیر، از پیش‌گامان مطالعه در خصوص سایکوپات‌ها، آنها را در ابعاد فردی این‌چنین توصیف می‌کند: «سایکوپات‌ها شکارچیان اجتماعی هستند که افراد قرارگرفته در مسیر زندگی‌شان را از درون محسور، دست‌کاری و بی‌رحمانه زیر و رو می‌کنند و رد وسیعی از قلب‌های شکسته، انتظارات برآورده‌نکرده و دست‌های خالی به جا می‌گذارند. آنها هیچ وجدان و احساسی در مورد دیگران ندارند، هر آنچه بخواهند خودخواهانه به دست می‌آورند، هر کاری انجام می‌دهند و هنجارها و انتظارات اجتماعی را بدون کوچک‌ترین احساس گناه یا پشیمانی زیر پا می‌گذارند.» جان رانسن، نویسنده، مستندساز و خبرنگار بریتانیایی ـ امریکایی، در کتاب آزمون سایکوپات، پس از تماسی از یک فعال دانشگاهی برای پی‌گیری یک اتفاق عجیب، وارد دنیای معمایی می‌شود که رفته‌رفته وجوه پنهان آن سر از شخصیت‌های مرموزی، از مجرمان خرده‌پا تا سیاست‌مداران اثرگذار بر جامعه‌ای بزرگ، درمی‌آورد که می‌توانند با مهارت بر زندگی اطرافیان و جوامع‌شان سایه‌هایی شوم بیفکنند. گفتم: «البته که سایکوپات-های توی بازار بورس نمی‌تونند به‌اندازه سایکوپات‌های قاتل زنجیره‌ای بد باشند.» باب شانه‌هایش را بالا انداخت و گفت: «قاتل‌های زنجیره‌ای خونواده‌ها رو به تباهی می‌کشند. سایکوپات‌های تجاری، سیاسی و مذهبی، اقتصاد و جوامع رو به نابودی می‌کشونند.» باب گفت این ساده‌ترین راهکار برای بزرگ‌ترین معمای جهان بود: چرا دنیا این‌قدر ناعادلانه است؟ چرا این حجم از بی‌عدالتی اقتصادی بی‌رحمانه، جنگ‌های وحشیانه، ظلم روزمره شرکت‌ها وجود دارد؟ پاسخ: سایکوپات‌ها.

دلبسته (دانش نوین دلبستگی بزرگسالان و این‌ که چگونه می‌تواند در یافتن و حفظ عشق به شما کمک کند)

  • 90,000 تومان

نظریه دلبستگی بر این ادعا استوار است که نیاز به صمیمیت در ژن‌های ما نهفته است. نبوغ جان بالبی او را به این نتیجه رساند که ما طوری برای تکامل برنامه‌ریزی شده‌ایدم که در زندگی خود چند فرد خاص را شناسایی و آن‌ها را برای خودمان ارزشمند کنیم. نیاز از رحم مادر شروع شده و با مرگ ما پایان می‌یابد. بالبی بر این باور بود که در طول دوره‌ی تکامل، دلبستگی انتخاب ژنتیکی افراد خواهد بود زیرا مزیت بقا را به همراه دارد. دوران پیش از تاریخ، افرادی که تنها به خودشان متکی بودند و کسی را برای محافظت از خود نداشتند، به احتمال زیاد قربانی دیگران می‌شدند. به طور معمول، وقتی افراد کنار کسی بودند که عمیقا به آن‌ها اهمیت می‌داد، زنده می‌ماندند و میل به پیوندهای عاطفی را به آیندگان‌شان منتقل می‌کردند. در واقع، نیاز به صمیمت با افراد خاص اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا مغز دارای سازوکار زیست‌شناختی‌ای است که به طور خاص مسئول ایجاد و تنظیم ارتباطات ما با شخصیت‌های (مهم) مورد علاقه‌مان است (والدین، کودکان و شریک عاطفی). این سازوکار، که سیستم دلبستگی نامیده می شود، امنیت خود را از طریق احساسات و رفتارهای نشئت گرفته از پیوند و صمیمت با عزیزان مان به‌دست می‌آورد.

همه چی رو به راه میشه (5 نکته برای زنان جوان از طرف زن جوان دیروز)

  • 64,000 تومان

خواندن این کتاب برای هر زن حکم فارغ‌التحصیلی را دارد: حتی اگر خود را زنی جوان یا حرفه‌ای نمی‌دانید، باز هم از این کتاب سود فراوانی خواهید برد. نویسنده این کتاب کسی نیست که توصیه‌های خود را صرفا برای نخبگان یا افراد اهل چالش بیان کرده باشد. این کتاب اساسا همان مربی‌ای است که همیشه دنبالش بوده‌اید. دانا پرینو به ما یادآوری می‌کند که فراز و نشیب‌های غیرمنتظره زندگی، اصلی‌ترین راه برای رسیدن به هدف و شخصیتی است که می‌خواهید به آن تبدیل شوید. بدون شک یک کتاب مناسب در زمان مناسب است. کافیست صفحه اول کتاب را بخوانید...

عشق به خود (کتاب تمرینی برای زنان رهایی از تردید غم‌خوار خویش بودن و عشق ورزیدن به آ‌ن‌چه هستید)

  • 50,000 تومان

«متخصصان غالبا درباره اهمیت عزت‌نفس صحبت می‌کنند. اما چگونه باید به خودمان عشق بورزیم؟ آیا بهتر نیست تعریف ساده خویشتن‌دوستی را بدانیم؟ من دریافته‌ام که راه رسیدن به خویشتن‌دوستی باید به صورت یک عمل اختیاری همراه با انرژی و تمرکز ذهنی در مسیر افزایش این مهارت‌ها باشد. اگر مقصد نهایی عشق‌ورزی به خود باشد، فعالیت‌های این کتاب ایستگاه‌های سوخت‌رسانی در طول مسیر هستند. اشتیاق برای تکمیل و تمرین فعالیت‌ها سوختی است که شما را به مقصود می‌رساند. شاید گاهی اوقات فکر کنید این فرایند طاقت‌فرساست یا درست از آب در‌نمی‌آید. ممکن است با موانعی برخورد کنید یا از مسیر منحرف شوید. اشکالی ندارد، زیرا دقیقا مانند عشق‌ورزی واقعی به خود، روی نتایج متمرکز نیستیم بلکه به اصل فرایند توجه داریم.»

فردا همین امروز است (5 گام برای پذیرش تغییر)

  • 60,000 تومان

غلب ما در برابر تغییرات و شرایط محیطی منفعل‌ایم. در حقیقت انفعال در ناخودآگاه ما قرار داد. اگر به زندگی خود نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید شرایط زندگی دائما در حال تغییر است و شرایط امروز با دیروز بسیار متفاوت است. دیگر شرایط ثابت و قابل پیش‌بینی وجود ندارد. تنها موضوع قابل پیش‌بینی تغییر است. تغییر و تحول مداوم می‌تواند باعث افت روحیه و کاهش بازدهی یا تبدیل به فرصتی سرنوشت‌ساز شود. این ما هستیم که باید قدرت عمل در تغییر داشته باشیم و تحت هر شرایطی فرصت‌های بهتری بسازیم، اما اگر دارای این خصیصه نیستید، فراموش نکنید که به دست آوردن آن کار دشوار و دور از ذهنی نیست. در این کتاب نویسنده، تحولات احتمالی پیش رو، علت مقاومت در برابر تغییرات و دلایل ترس از آن‌ها را بخوبی شناسایی می‌کند و مسیر استفاده از فرصت ها را به خواننده نشان می‌دهد….

ارزش 1 دختر

  • 52,000 تومان

با مطالعه این کتاب متوجه می‌شوید: صحبت از تجاوز، بی آبرویی نیست. قربانیان تجاوز، اغلب سکوت می‌کنند. خانواده، اکثر این قربانیان، آن را لکه ننگی می‌دانند که تا همیشه بر پیشانی آن ها باقی می‌ماند، حال آن‌که این میان دختران بی‌گناه‌ترین هستند. در هنگام تعرض جنسی عموما با دو واکنش مواجه هستیم: جنگ و گریز. برخی از زنان می‌جنگند و برخی دیگر، فرار را برمی‌گزینند. اما واکنش سوم و دردناکی وجود دارد به نام یخ زدن. اگر روزی این یخ آب شود.

محدودیت صفر (سیستم مخفی اهالی هاوایی برای دستیابی به ثروت سلامتی صلح و دیگر چیزها )

  • 78,000 تومان

آیا واقعا احتمال مدفون بودن اسراری مرموز در زیر لایه‌های نازک ذهن وجود دارد؟ بر اساس شواهد تاریخی ذهن همیشه پوشیده از خاطرات نبوده است ! حتی این احتمال وجود دارد که با ذهن بتوان به تسخیر تاریک‌ترین بخش‌های وجود رفت. این کتاب داستان شفا بخشی بیماران رو به مرگ ، مجرمان روانی بستری شده ، تبهکاران مخوف ، زندگی رو به فروپاشی ، دست‌یابی به شغل ایده‌ال ، عبور از تاریکی و ترس و رسیدن به روشناییو رویاها را به تصویر می‌کشد.

تئوری انتخاب (روانشناسی نوین دریچه‌ به آرامش لذت و آزادی شخصی)

  • 70,000 تومان

همه روانشناسان و متخصصان برجسته دنیا این کتاب را خوانده و به دیگران توصیه می‌کنند : گلاسر کتاب خود را اینگونه آغاز می کند :اکثر مردم دنیا که مشکلات پایه‌ای گرسنگی ، بیماری یا فقر را ندارند، در جواب سوال ((چطوری ؟ )) خواهند گفت: (( من آدم بدبختی هستم . )) و تقریبا همه آنها شخص دیگری را عامل این بدبختی معرفی می‌ کنند . حال اینکه خودشان این بدبختی را انتخاب کرده اند . در این کتاب ویلیام گلاسر به تحلیل و بررسی کلیه رفتار‌های انسان می پردازد و معتقد است که انسان و نوع انتخاب‌ هایش سر منشا تمامی بدبختی‌ها و خوشبختی‌های اوست . انسان مسئول تمامی انتخاب‌ها و رفتار‌های خودش است و نمی تواند هیچ‌کس جز خودش را کنترل کند . افراد با انتخاب رفتار‌هایشان شروع به ارضا نیاز‌های فطری خود می کنند . این نیاز‌ها عبارتند از : نیاز به بقا و زنده ماندن : شغل ، خانه ، نیاز‌های جنسی و ... این کتاب در نهایت با مطرح کردن نیاز‌های ضروری انسان وا انتخاب‌های موثر این نیاز‌ها که منجر به لذت همراه با شادی انتخاب‌های شماست را رقم می زند ، پس این کتاب را بخوانید و برای همیشه به خاطر بسپارید .

عادت‌‌‌‌‌‌‌‌های ثروت آفرینی

  • 40,000 تومان

تا کی می خواهید در حسرت رویاهای خود بمانید؟ آیا به دنبال راه اندازی کسب و کار برای خودتان هستید؟ احتمالا هم اکنون یک کار آفرین هستید و یا در شرف کار آفرینی می باشید! پس باید این کتاب را بخوانید. دایموند جان نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز، مجری برنامه شارک تانک شبکه ABC ، کار آفرین و سرمایه گذار مطرح عرصه پوشاک و صنعت مد، در این کتاب راز موفقیت کارآفرینان و افراد ابر موفق را برملا می کند. اینکه چگونه با قانون ده برابری زندگی کنید و چه کار کنید که نتوانند شما را از بازی بیرون کنند . چگونه عوامل محدود کننده را نادیده بگیرید و با حداکثر سرعت به سمت جلو حرکت کنید . با خواندن این کتاب می بینید کارآفرینان بزرگ و ثروت آفرین چه کار می کردند؟ آنها تماشاچی تلویزیون نبودند و کل شب را کار کردند . استرس را اندازه گرفتند و انعطاف‌پذیر بودند . قبل از طلوع خورشید بیدار شدند و خورشید را شکست دادند . بلند پرواز بودند و پیش‌قدم شدند . مصمم بودند و پای همه چیز ایستادند . با خودشان روراست بودند و به تفاوت‌های خود می‌ بالیدند . زندگی منظمی را در پیش گرفتند و لحظه‌های درست را شناختند . هزینه کردند و گفتند رویا‌ها را یگانند، اما شور و اشتیاق هزینه دارد! در این کتاب دایموند جان، این جمله مارک تواین را به وضوح به شما ثابت می کند: در زندگی‌تان دو روز مهم وجود دارد : روزی که به دنیا آمده اید و روزی که متوجه می شوید چرا؟

چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند (چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند)

  • 50,000 تومان

هر زنی حداقل باید یک بار این کتاب را بخواند. با داشتن این کتاب دیگر هیچ زنی بر حسب اتفاق گرفتار عشقی نخواهد شد و پیروزمندانه از نبرد با مردان بیرون خواهد آمد. همه زنان خوب می‌دانند که با محبت بی‌تناسب که پیوسته به طرف مقابل ارزانی می‌کنند و اسمش را عشق می‌گذارند، اجازه می‌دهند تا احساسات و رفتارشان آن‌ها را کنترل کند، در نتیجه به سلامتی‌شان لطمه می‌زنند، حالشان خراب می‌شود و با این حال باز هم نمی‌توانند از آن عشق دست بکشند. اما مطالب این کتاب تمامی اشتباهات زنان و دختران که در روابط با مردها اتفاق می‌افتد را به آن‌ها نشان می‌دهد...

صفحه‌ی 1