بهاره پژومند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصل را نشانم بده (اصلی‌ترین توصیه رهبران برای ساختن رهبران جدید)
کشف توانمندی‌ها
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
عادت‌های انعطاف‌پذیر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
عادت‌های خوب عادت‌های بد (دانش ایجاد تغییرات مثبت و ماندگار)
شاید نیاز داری با یک نفر حرف بزنی (یک درمانگر درمانگر او و زندگی‌های ما در فرایند کشف)
1 تجربه وسیع و شخصی
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
دقیقا چه بگوییم (واژگان جادویی برای تاثیرگذاری و نفوذ کلام)
اگر او را می‌شناختی
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
چشیدن طعم لیمو (این کاری است نیازمند نیروی اراده)
معماری شادمانه
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان

اصل را نشانم بده (اصلی‌ترین توصیه رهبران برای ساختن رهبران جدید)

  • 110,000 تومان

مارکوس باکینگهام در 1987 با مدرک کارشناسی ارشد در علوم اجتماعی و سیاسی از دانشگاه کمبریج فارغ‌التحصیل شد. باکینگهام در طول هفده سال همکاری‌اش با موسسه‌ی گالوپء در هدایت پژوهش‌هایی در مورد بهترین رهبرانء مدیران و محیط‌های کاری دنیا نقش داشته است. این پژوهش‌ها اساس دو کتاب پرفروش او بوده‌اند: کتاب یکم: همه‌ی قوانین را بشکن: بهترین مدیران دنیا چه کار متفاوتی انجام می‌دهند. و کتاب دوم: کشف توانمندی‌ها. پاکینگهامء نویسنده‌ی مقالاتی پرمغز در نیویورک تایمزء فورچون و فست کامپنیء مشاوری مستقل و نویسنده و سخنران است و یکی از پیشروترین مراجع در مورد بهره‌وری و عملیات رهبری و مدیریت دانسته می‌شود. او عضو کمیته‌ی مشاوره‌ی رهبری و مدیریت وزارت امور خارجه است و با همسر و دو فرزندش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

کشف توانمندی‌ها

  • 240,000 تومان

کشف توانمندی‌ها به شما کمک می‌کند تا کشف کنید که چطور با استفاده از قدرتمندترین استعدادهای ذاتی‌تان موفق شوید. این کتاب با ارائه‌ ابزارهای علمی، بینشی سودمند و مثال‌هایی ملموس، به خوانندگان نشان می‌دهد چرا توامندی‌ها این اندازه برای موفق شدن اهمیت دارند و به آن‌ها می‌آموزاند که چطور این توانمندی‌ها را با استفاده از استعدادهای ذاتی خود بسازند. اساس این کتاب بر برنامه‌ انقلابی گالوپ استوار است که با تحقیق بر جامعه آماری دو میلیون نفری از موفق‌ترین افراد در هر زمینه‌ای، به نقشه‌ای دست یافته که به شما نشان می‌دهد چطور استعدادها و توانمندی‌های منحصر به فرد خود را پرورش دهید.

عادت‌های انعطاف‌پذیر

  • 55,000 تومان

انعطاف‌پذیری به معنای «تاب‌آوری» است: توانایی تحمل فشار. هدف‌گذاری‌های معمول به خوبی کار می‌کنند تا اینکه فشار زندگی مدرن پوسته خشک و غیر قابل انعطافشان را در هم می‌شکند. عادت‌های انعطاف‌پذیر سیال‌اند: می‌توانند شکل و شدتشان را تغییر دهند تا مناسب هر روز خاص شوند. آن‌ها در روزهای پرمشغله، خسته و بد هم دوام می آورند؛ و البته در روزهای بهتر، شکوفا می‌شوند. عادت‌های انعطاف‌پذیر نسبت به خرده‌عادت‌ها گام بزرگ‌تری برای ساختن عادت است، نه لزوما به این خاطر که انقلابی‌تر است (با اینکه ممکن است باشد)، بلکه چون کامل است.

عادت‌های خوب عادت‌های بد (دانش ایجاد تغییرات مثبت و ماندگار)

  • 69,000 تومان

این کتاب در مورد کارهای روزانه و اهمیت دادن به آنهاست. بخش عظیمی از زندگی ما از طریق خود عادت پذیرمان در جریان است. این بخش از ما آهسته‌تر از ادراک آگاهانه‌مان حرکت می‌کند. مدتی طول می‌کشد که راه بیفتد اما بعد کاملا انعطاف پذیر می‌شود. باید از ابزارهای ایجاد تعادل در این کتاب استفاده کنید تا زندگیتان را در بافت‌های محیطی هوشمند، پر از نیروهای محرک درست، مرتب کنید. اصولی که یاد گرفته‌اید، تشخیص عادت‌ها را در تمام اشکال گوناگون‌شان آسانتر میکند. آن وقت عادتهای بد دیگر منجلابی در زندگی‌تان نخواهند بود و تبدیل می‌شوند به چالش‌های مهارشدنی، آماده برای اینکه با آن‌ها روبرو شوید و حل شان کنید. عادت‌های خوبتان دیگر تجلی ذاتی شخصیتی بنیادی و اسرار‌آمیز نخواهند بود و قابل شناسایی می‌شوند. بهتر از این کم‌کم شبیه الگوهایی به نظر می‌رسند که می‌توانید بر اساس‌شان عادت‌های تازه و بهتر دیگری را بسازید.

شاید نیاز داری با یک نفر حرف بزنی (یک درمانگر درمانگر او و زندگی‌های ما در فرایند کشف)

  • 79,000 تومان

درباره‌‌‌‌‌‌‌‌ی جدایی‌‌‌‌‌‌‌‌ام نوشتم، درباره‌‌‌‌‌‌‌‌ی درمانگرم، فناپذیری‌‌‌‌‌‌‌‌ام، ترسمان از قبول مسئولیت زندگی‌‌‌‌‌‌‌‌مان و نیازمان به این کار برای شفا یافتن. در این‌‌‌‌‌‌‌‌باره نوشتم که اهمیتی ندارد شرایط بیرونی‌‌‌‌‌‌‌‌مان چه باشد، ما حق انتخاب داریم که چطور زندگی کنیم و صرف‌‌‌‌‌‌‌‌نظر از اینکه چه اتفاقی افتاده، چه چیزی را از دست داده‌‌‌‌‌‌‌‌ایم، یا چقدر پیر شده‌‌‌‌‌‌‌‌ایم، به قول ریتا «تا موقعش نرسه تموم نمی‌‌‌‌‌‌‌‌شه». در این باره نوشتم که چطور گاهی کلید زندگی بهتر را داریم، اما نیاز داریم یک نفر نشانمان دهد کلید کوفتی را کجا گذاشته‌‌‌‌‌‌‌‌ایم. در این‌‌‌‌‌‌‌‌باره نوشتم که چطور برای من این شخص وندل بوده است و چطور برای دیگران گاهی این آدم من هستم.

1 تجربه وسیع و شخصی

  • 57,000 تومان

آنچه که فرهنگ را دچار اشکال کرده است، مصرف‌گرایی بی حد و حصر، روابط سطحی انسانی، و بیش از همه بت کردن زیبایی و محدودیت‌های تحمل‌ناپذیر و غیر ممکن جنسیت است، فرهنگی که در آن زنان چهره‌هایشان را مثل ماسک می‌پوشند، بدن‌هایشان را همانند سپر. کتاب پیش رو گزیده‌ای است از مقالات کتاب Bad Feminist که با توجه به فضای فرهنگی کشورمان انتخاب و ترجمه شده‌اند. در مقالات راجع به اسکرابل، خشونت، داستان‌های پریان، نژادپرستی، اشتیاق و عطش مبارزه رکسان گی متناوبا بامزه، مملو از خشمی به حق، رازگو و تاثیر گذار و تکان دهنده است. عنوان ترجمه حاضر از یکی از مقالات کتاب برگرفته شده است.

دقیقا چه بگوییم (واژگان جادویی برای تاثیرگذاری و نفوذ کلام)

  • 50,000 تومان

اغلب اوقات تصمیم خریدار مبنی بر این که شما را بر کسی مثل شما ترجیح دهد به این بستگی دارد که بتوانید تشخیص دهید دقیقا چه بگویید، چه هنگام بگویید و چگونه از آن بیشترین بهره را ببرید. این کتاب درکی عملی از قدرت کلمات به شما می‌دهد و اسبابی فراهم می کند تا افرادی که مشتاق موفقیت‌اند به چیزی بیشتر از آنچه می‌خواهند برسند. دقیقا چه بگوییم کلاس پیشرفته هنر تاثیرگذاری و نفوذ کلام و خلق بهترین نتایج فروش در کسب و کار است. این کتاب برای هر کس که می‌خواهد در کسب و کار و زندگی شخصی‌اش مجاب‌کننده‌تر باشد، ضروری است.

اگر او را می‌شناختی

  • 45,000 تومان

روی صندلی همیشگی‌ام می‌نشینم، رو به او. سرش رو به من، صبور، منتظر این که شروع کنم. خوبی‌اش این است که انتظار خوش‌آمدگویی ندارم چون او هیچ‌وقت این کار را نمی‌کند. فقط صبر می‌کند، حرفه‌ای، تا من شروع به صحبت کنم، کاری که در نهایت همیشه می‌کنم. «سلام فرانک، سال نو مبارک. امیدوارم کریسمس خوش گذشته باشه. خوشحالم می‌بینمت.» به او لبخند می‌زنم. حرکتی نمی‌کند؛ حالت حالت صورتش حتی کوچک‌ترین تغییری نمی‌کند.

چشیدن طعم لیمو (این کاری است نیازمند نیروی اراده)

  • 25,000 تومان

من در دوره کارشناسی، از رشته ادبیات انگلیسی فارغ‌التحصیل شدم. دوست داشتم داستان‌نویس شوم، داستان‌نویس نشدم. ولی در عوض جذب خدمات انسانی و کمک‌رسانی شدم. در ابتدا مددکار اجتماعی و سپس مشاور بالینی بودم و در نهایت از مقطع دکترای روانشناسی سلامت و طب رفتاری فارغ‌التحصیل شدم. در این کتاب علایق خود را به صورت ترکیبی از مشاوره، روانشناسی و داستان‌نویسی به شما ارائه خواهم داد. من در ترکیب داستان و حکایت با چاشنی علم و فلسفه برای کمک به بهبود سلامت عاطفی دیگران مهارت دارم.

معماری شادمانه

  • 65,000 تومان

اساسا آثار تاریخی طراحی و معماری درباره نوع زندگی‌ای که به بهترین شکل در درون و اطراف خود متجلی می‌کنند، با ما حرف می‌زنند. آن‌ها به ما از حال و هوای خاصی می‌گویند که می‌خواهند در ساکنان‌شان برقرار و تقویت کنند. در حالی که ما را سرگرم نگه می دارند و با روش‌های مکانیکی کمک‌مان می‌کنند، همزمان از ما دعوت می‌کنند که افرادی ویژه باشیم. آن‌ها از چشم اندازی از خوشبختی سخن می‌گویند. بنابراین زیبا توصیف کردن یک ساختمان نشان‌دهنده چیزی بیش از صرفا دلبستگی‌ای زیبایی شناختی است؛ بلکه نشانه جذب شدن است به روش خاص از زندگی که این ساختار از طریق بام، دستگیره درها، قاب پنجره‌ها، پلکان و مبلمانش برمی‌انگیزد. احساسی از زیبایی نشانه دست یافتن به روش ترکیبی از مصالح است که با ایده‌های ویژه ما درباره یک زندگی خوب، هم‌خوانی دارد.

صفحه‌ی 1