بروز سریزدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
من حسادت نمی‌کنم (راهنمای کودک برای رهایی از حسادت)
خجالتی بودن بد نیست (چگونه کمرویی را به نقطه قوت تبدیل کنیم)
دیگر از قلدرها نمی‌ترسم (راهنمای کودک برای برخورد با قلدرها)

من حسادت نمی‌کنم (راهنمای کودک برای رهایی از حسادت)

  • 70,000 تومان

در جهانی که «بهترین بودن» را تبلیغ می‌کند و در آن دارایی‌های بیشتر و گران‌تر یک ارزش محسوب می‌شود، برای کودکان (و بزرگسالان) طبیعی است که هر از گاهی احساس حسادت داشته باشند، اما با کمک و دلسوزی بزرگ‌ترها، کودکان می‌توانند «غول حسادت» را پشت سر گذاشته و زندگی شادتر و آرام‌تری داشته باشند. این کتاب به بچه‌ها کمک می‌کند حسادت را در خانه، مدرسه و زمین بازی تشخیص بدهند. سپس با روش‌های ساده و کارآمدی به آنها کمک می‌کند با این احساس کنار بیایند و بدانند زندگی بدون حسادت تجربه بهتری است!

خجالتی بودن بد نیست (چگونه کمرویی را به نقطه قوت تبدیل کنیم)

  • 40,000 تومان

بعضی بچه‌ها از ابتدا اجتماعی هستند و با دیگران زود جوش می‌خورند، اما برای بعضی دیگر شرکت در تعاملات اجتماعی کار مشکل‌تری است. گذر از کمرویی و خجالتی بودن و به دست آوردن حس امنیت و راحتی بیشتر در اجتماع، روندی است که ممکن است کند و ناخوشایند باشد، اما روش‌هایی وجود دارد که می‌تواند این کار را آسان‌تر کند. مطالب و تصویرهای این کتاب به شما کمک می‌کنند که کودک با این شرایط پیچیده بهتر کنار بیاید و کم‌کم از لاک خود بیرون آمده و در جمع‌های مختلف حس امنیت بیشتری داشته باشد. همچنین، به شما یادآوری می‌کند این کودکان خجالتی می‌توانند چه استعدادها و ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشند. با هم یاد می‌گیریم که خجالتی بودن بد نیست.

دیگر از قلدرها نمی‌ترسم (راهنمای کودک برای برخورد با قلدرها)

  • 15,000 تومان

قلدری و زورگویی جزو رفتارهای مخرب و فراگیر بین کودکان است. هر چند، بسیاری از کودکان نمی‌توانند به تنهایی با این آزار و اذیت‌ها مقابله کنند. این کتاب با تصویرهای دلنشین، سعی می‌کند نشان دهد چه زمان، چرا و چگونه زورگویی اتفاق می‌افتد و چطور می‌شود در مقابل آن ایستادگی کرد. کودکان با خواندن این کتاب روش‌های صلح‌آمیز و بدون خشونتی را یاد می‌گیرند که بتوانند از خودشان دفاع کنند.

صفحه‌ی 1