بابک اسلامیه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نمایش عروسکی
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
پسر دلبند
  • 74,000 تومان
  • با تخفیف: 74,000 تومان
در اسارت زمان
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان

نمایش عروسکی

  • 220,000 تومان

آدمکشی زنجیره‌ای قربانی‌هایش را در میدان‌های سنگی ماقبل تاریخ زنده‌زنده می‌سوزاند. هیچ سرنخی از خود به جا نمی‌گذارد و پلیس را درمانده کرده است. وقتی نام واشینگتن پو، کارآگاه تعلیق شده، روی بقایای جزغاله سومین قربانی نمایان می‌شود، برای در دست گرفتن پرونده فراخوانده می‌شود و تعقیب قاتل گریز پا آغاز می‌گردد. که هیچ تمایلی به درگیر شدن در آن ندارد.

پسر دلبند

  • 74,000 تومان

نخستین رمان دلخراش و تکان‌دهنده لورن نورث، با تعلیق روانشناسی آمیخته شده و داستان مادری است که به تازگی شوهرش را از دست داده و برای تامین جانی پسر کوچکش، دست به هر کاری می‌زند. وقتی تس کلارک یک روز پس از تولد هشت سااگی پسرش جیمی، در بیمارستان از خواب بیدار می‌شود، از چند چیز مطمئن است: به او چاقو زده‌اند، پسرش گم شده و پای برادرشوهر و مشاور سوگواری‌اش در میان است. ولی کسی به حرف‌هایش گوش نمی‌کند. پس از مرگ ناگهانی همسرش مارک در سانحه ناگواری که چند ماه پیش رخ داد، تنها چیزی که او را سرپا نگه داشته جیمی است. تس و جیمی برای درک زندگی جدیدشان بدون مارک با هم کشمکش دارند، ولی شادی‌شان را در لحظه‌های کوتاه زندگی روزمره مانند رفتن تا در مدرسه و تماشای تلویزیون پیدا می‌کنند. زندگی بدون مدارک دشوار است، ولی تس پسرش جیمی را دارد و نکته مهم همین است. ولی در حالی که تس در بیمارستان سردرگم است و کسانی دور و برش را گرفته‌اند که به حرف‌هایش گوش نمی‌کنند، دنیایش فرو می‌ریزد. برای نجات پسرش، باید اتفاقات بین روز مرگ مارک و تولد پسرش را کنار هم بگذارد، ولی شاید تحمل واقعیت برایش بیش از اندازه دشوار باشد.

در اسارت زمان

  • 65,000 تومان

اگر برای تغییر تاریخ فقط یک فرصت داشتی… کجا می‌رفتی؟ چه کاری می‌کردی؟ چه کسی را می‌کشتی؟ بن التون، نویسنده‌ رمان‌های پرفروش بین‌المللی، در رمان «در اسارت زمان» خواننده را به سفر پرهیجانی در اروپای اوایل قرن بیستم میلادی می‌برد. روز اول ژوئن سال 1914 هیو استانتن، نظامی کهنه‌کار سابق و ماجراجوی پرآوازه، به معنای واقعی کلمه تنهاترین مرد روی زمین است. هیچ‌کدام از کسانی که زمانی می‌شناخته یا دوست‌شان داشته، هنوز به دنیا نیامده‌اند. حالا شاید هرگز به دنیا نیایند. استانتن می‌داند که جنگ بزرگ و هولناکی در راه است؛ جنونی جمعی و انتحاری که تمدن اروپایی را نابود می‌کند و برای میلیون‌ها نفر در قرن پیش رو بدبختی و سیه‌روزی به ارمغان می‌آورد. استانتن این را می‌داند چون آن قرن، برای او پیشتر به تاریخ پیوسته است. اکنون باید تاریخ را تغییر دهد. باید از بروز این جنگ جلوگیری کند. جنگی که با شلیک یک تیر آغاز می‌شود. ولی آیا به‌راستی شلیک یک تیر می‌تواند یک قرن کامل را به فساد و تباهی بکشاند؟ و در این صورت، آیا شلیک تیر دیگری می‌تواند مایه‌ی نجاتش بشود؟

صفحه‌ی 1