امین مدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
محاکمه اندرسن‌ویل (نمایش‌نامه)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
مصائب زندگی صادقانه (چطور به همه مخصوصا خودمان دروغ می‌گوییم)
من دینامیتم (سرگذشت فریدریش نیچه)
  • 219,000 تومان
  • با تخفیف: 219,000 تومان
مارکس و آزادی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
محاکمه اندرسون‌ویل
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان

محاکمه اندرسن‌ویل (نمایش‌نامه)

  • 120,000 تومان

* گزاف می‌گویید سرهنگ- گزاف! از کسانی که در این سالن هستند بپرسید. بپرسید که اگر در جایگاه من بودند آیا می‌توانستند کاری متفاوت بکنند- بپرسید. شما همه از فاتحان هستید و برای مغلوبان اخلاقیات جعل می‌کنید. - بله! اخلاقیات را فاتح وضع می‌کند، زیرا مغلوب توان چنین کاری را ندارد. * و من تف می‌کنم به این اخلاقیات!

مصائب زندگی صادقانه (چطور به همه مخصوصا خودمان دروغ می‌گوییم)

  • 200,000 تومان

از دلایل بی‌صداقتی چه می‌دانیم؟ در علم اقتصاد خردگرا، نظریه‌ی فراگیر درباره تقلب را گری بکر، اقتصاددان دانشگاه شیکاگو و برنده جایزه نوبل، مطرح کرده است. او می‌گوید انسان بر مبنای تحلیل عقلانی‌اش در هر موقعیت است که مرتکب عمل بزهکارانه می‌شود. اگر بپذیریم که همه ما تا حدی پتانسیل بزهکاری را داریم، اول از همه باید از ساز و کار بی صداقتی سر در بیاوریم و پشت‌بندش ببینیم که چطور می‌توانیم این بعد از ماهیت انسانی‌مان را کنترل و مهار کنیم.

من دینامیتم (سرگذشت فریدریش نیچه)

  • 219,000 تومان

این اثر با بخشی از یک نمایش‌نامه شروع می‌شود که نیچه در جوانی نوشته است. داستان آن در مورد ملاقات نیچه با ریچارد واگنر است. او تاثیر زیادی بر نیچه گذاشته است به همین دلیل سو پریدو کتاب را با چند صفحه از این نمایش‌نامه آغاز می‌کند. در ادامه از دوران کودکی، پیشینه خانوادگی تا دوران مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و استادی گفته شده است. به اولین نوشته‌ها و مقاله‌های نیچه می‌رسد و تک تک این متون را معرفی کرده و خلاصه‌ای که برای مخاطب قابل فهم باشد ارائه می‌دهد. این اثر کتاب به کتاب جلو می‌رود و به ترتیب سال‌های زندگی نیچه و آثاری که نوشته است تا به دو مرگ نیچه می‌رسد. مرگ اول نیچه در تورین است و از 55 سالی که عمر کرده 12 سالش را در جنون بسر می‌برد تا از دنیا می‌رود. مرگ اول زمانی رخ می‌دهد که با دیدن تازیانه خوردن اسبی دچار فروپاشی روانی می‌شود. این اتفاق پایان حیات فکری نیچه است بعد از آن مرگ جسمی نیچه در سال 1900 با سکته مغزی اتفاق می‌افتد.

مارکس و آزادی

  • 25,000 تومان

برگردان فارسی این کتاب در قالب چهار مبحث فلسفه، انسان شناسی، تاریخ و سیاست عرضه گردیده است. "ایگلتون بر آن است که از نظر مارکس ما هنگامی که آزاد می‌شویم که بدون انگیزه‌ی ضرورت جسمانی تولید کنیم؛ و همین سرشت است که درنظر مارکس گوهر همگی ما را تشکیل می‌دهد. ایگلتون، با ذکر این نکته که مارکس بیشتر دغدغه‌ی تفاوت دارد تا برابری، توضیح می‌دهد که از لحاظ مارکس آزادی مستلزم خلاصی از کار تجاری است، آزادی همانا "نوعی افزون آفریننده بر آن چیزی است که به لحاظ مادی ضروری است". ایگلتون شرحی کلی در باب ارتباط‌های میان تولید، کار و مالکیت عرضه می‌کند، مفهوم‌هایی که در واقع هسته‌ی اصلی اندیشه‌ی مارکس را تشکیل می‌دهند. سپس شرحی از اوتوپیای مارکس به دست می‌دهد: "این اوتوپیا جایی است که در آن کار خودکار می‌شود، به نحوی که لذت از کی هلو یا خشنودی از یک کوارتت زهی همان اندازه جنبه‌هایی از خود تحقق بخشی ما به شمار می‌آیند که ساختن سدها یا بیرون دادن چوب رختی". ایگلتون بر آن است که در سوسیالیسم مارکس، در سوسیالیسم فردایی، و نه سوسیالیسم کاریکاتوری‌وار که تا کنون به بشر عرضه شده، عرصه‌ی زندگی و تولید بیشتر به عرصه‌ی زیبایی شناسی می‌ماند، عرصه‌ای که بی‌نیاز از ضرورت‌ها و نیازهای بیرونی است و در آن سرانجام ارزش مصرف بر ارزش مبادله چیرگی می‌گیرد؛ و کار نه اجباری برده‌وار بلکه نیازی مبرم به خودپروری و آزاد ساختن نیروهای آفریننده‌ی آدمی خواهد بود".

محاکمه اندرسون‌ویل

  • 14,000 تومان

ویرز: و من تف می‌کنم به این اخلاقیات! تف می‌کنم به این اخلاقیات! و می‌گویم از کسانی که در این سالن هستند سوال کنید که آیا می‌توانستند کاری متفاوت بکنند؛ بپرسید. چیپمن: و اگر این‌طور باشد که شما می‌گویید، دیگر باید با این تصور که فردی می‌تواند وجدان عده کثیری را تصاحب کند، به حال دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم تاسف بخوریم. زیرا در این صورت، دنیایی که پیش روی ما قرار می‌گیرد دنیای اندرسون‌ویل‌ها خواهد بود؛ دنیای زندانبان‌هایی که صرفا به فکر اجرای دستورات فرماندهانشان هستند....

صفحه‌ی 1