امیرحسین فتوحی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قرن تنهایی (احیای ارتباطات انسانی در جهان در حال فروپاشی)
با چت جی‌پی‌تی میلیونر شوید (پول درآوردن راحت‌تر از همیشه)
امروز به کارهایم نرسیدم
  • 143,000 تومان
  • با تخفیف: 143,000 تومان
مجالی برای تمرکز (سیستمی برای افزایش بهره‌وری و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر با انجام کار کمتر)
همه حقیقت
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان

قرن تنهایی (احیای ارتباطات انسانی در جهان در حال فروپاشی)

  • 169,000 تومان

تنهایی، جزء لاینفک قرن بیست‌و‌یکم است. تنهایی به سلامتی، ثروت و خوشبختی ما آسیب می‌رساند و حتی دموکراسی را هم تهدید می‌کند. تنهایی خطر بیماری قلبی، سرطان و زوال عقل را افزایش می‌دهد. از نظر آماری، به اندازه کشیدن پانزده نخ سیگار در روز برای سلامتی ما مضر است. همچنین یک بحران اقتصادی است که سالانه میلیارد‌ها دلار هزینه برای ما دارد؛ و یک بحران سیاسی است، زیرا احساس به حاشیه رانده‌شدن باعث ایجاد تفرقه و افراط‌گرایی در سراسر جهان می‌شود. تنهایی هیچ‌گاه چنین فراگیر و گسترده نبوده است اما هیچ‌زمانی هم نمی‌توانستیم به اندازه حالا برای آن چاره بیندیشیم. کتاب قرن تنهایی، هم به درد و رنج تنهایی و هم به معضل تکه‌تکه شدن جامعه می‌پردازد. نورینا هرتز، یکی از متفکران پیشروی جهان، با ترکیب یک دهه تحقیق با گزارش دست اول، راه‌حل‌های جسورانه‌ای ارائه می‌دهد؛ از هوش مصنوعی هم‌دلانه گرفته تا مدل‌های نوآورانه برای زندگی شهری و راه‌های جدید برای تقویت مجدد محله‌ها و پذیرش تفاوت‌هایمان. قرن تنهایی چشم‌اندازی امیدوارکننده برای بهبود جوامع ازهم‌گسیخته و احیای ارتباطات در زندگی‌ها ارائه می‌کند. قرن تنهایی کتابی تامل‌برانگیز بوده و به پدیده رو به رشد تنهایی در قرن بیست‌و‌یکم، علل و پیامدهای آن می‌پردازد و راه‌حل‌هایی را برای مقابله با این معضل اجتماعی ارائه می‌دهد. یکی از نقاط قوت کتاب رویکرد میان‌رشته‌ای آن است. هرتز از بینش‌های جامعه‌شناسی، روانشناسی، اقتصاد و بهداشت عمومی استفاده می‌کند تا تحلیلی جامع برای تنهایی ارائه دهد. این کتاب به خاطر آمارهای متعدد، مطالعات موردی و مصاحبه با کارشناسان و افرادی که تنهایی را تجربه کرده‌اند، از نظر علمی نیز ارزشمند است. سبک نگارش هرتز جذاب بوده و برای طیف وسیعی از مخاطبان قابل فهم است. قرن تنهایی کتابی ارزشمند است که دیدگاهی انتقادی در مورد یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی جامعه مدرن ارائه می‌دهد. اگر به دنبال ایجاد تغییر مثبت در زندگی خود و اطرافیانتان هستید، این کتاب راهنمایی‌هایی ارزشمند ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند این امر مهم را بهتر درک کرده و به آن رسیدگی کنید.

با چت جی‌پی‌تی میلیونر شوید (پول درآوردن راحت‌تر از همیشه)

  • 79,000 تومان

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که کسب و کارها صدها دلار برای نوشتن مقاله‌ها و وبلاگ‌های جذاب و هزاران دلار برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و سئو می‌پردازند. اکنون با استفاده از ChatGPT، هر کسی می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد؛ حتی اگر تجربه‌ای در این زمینه نداشته باشد. اکثر کسب و کارها در حال حاضر از این موضوع آگاه نیستند و یا از آن استفاده نمی‌کنند. در این کتاب می‌آموزید که چگونه گام به گام با دستورالعمل‌هایی از این ظرفیت استفاده کنید. این بازار ممکن است یک سال دیگر اشباع شود؛ اما حالا زمان مناسبی برای شروع است.

امروز به کارهایم نرسیدم

  • 143,000 تومان

کتاب «امروز به کارهایم نرسیدم» مقابله‌ای است با وسواس ما برای رسیدگی به همه‌چیز. فصل‌های کتاب در روزهای پرتلاطم همراه ما بوده و به روش‌های مختلف مواجهه ما با عذاب وجدان بهره‌وری می‌پردازند؛ نظیر مقایسه با دیگران، تلاش برای رسیدن به کمال و انتظارات بزرگ. وقتی دیگر در مورد لحظات خود قضاوت نکنیم، می‌توانیم از چرخه باطل بهره‌وری خارج شویم و به زندگی واقعی خود پا بگذاریم. این کتاب به شیوه‌ای گویا سعی دارد تا ما را از شر عذاب وجدان بهره‌وری نجات دهد. همچنین خیلی خوب به مفهوم روتین، تصمیم‌گیری و بیهوده بودن برخی مشغله‌ها می‌پردازد. مدلین روز در این اثر از هوش و اشتیاق خود استفاده کرده و به ما کمک کرده تا به جهان نگاهی متفاوت داشته باشیم و با خود و زنذدگی‌مان مهربان‌تر شویم. نویسنده این اثر، کتابی عملی و الهام‌بخش را به نگارش درآورده که تنش‌های زندگی را به رسمیت می‌شناسد و می‌گوید ما همیشه نمی‌توانیم به همه کارهایمان برسیم، هرچقدر هم که مهم باشند. فصل‌های این کتاب با نصیحت‌های هوشمندانه و کلماتی از سر مهربانی ما را با حقیقت کشمکش‌های این جهان آشنا می‌کند. هر کسی که نگران زمان تلف‌شده یا تردید و دل‌مشغولی است می‌تواند از این کتاب برای افزایش ارتباطات خود و همچنین خلاقیت و کنجکاوی‌اش استفاده نماید. مطالعه کتاب «امروز به کارهایم نرسیدم» برای همه افرادی که بیش از حد درگیر برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و استرس، فرسودگی، سرخوردگی، و لذت نبردن از چیزهای کوچک و ساده زندگی هستند، توصیه می‌شود.

مجالی برای تمرکز (سیستمی برای افزایش بهره‌وری و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر با انجام کار کمتر)

  • 169,000 تومان

به جنگ حواس‌پرتی‌ها بروید، حجم کارهای خود را کاهش دهید و خود را از شر وقفه‌ها خلاص کنید. تمام افراد در طول هفته 168 ساعت زمان دارند، اما به نظر کافی نمی‌رسد، درست است؟ ما اکثر این زمان را مشغول کار هستیم. افراد حرفه‌ای در طول هفته 70 ساعت کار می‌کنند و بنابراین فرصت بسیار کمی برای استراحت، ورزش، خانواده و دوستان دارند. اگر مراقب نباشید، کار تمام زندگی شما را اشغال می‌کند. پس چه باید کرد؟ در کتاب «مجالی برای تمرکز»، اثر مایکل هیت، نویسنده آثار پرفروش نیویورک تایمز، 9 روش اثبات شده برای داشتن زمان بیشتر جهت رسیدن به زندگی، سلامت، روابط و... و رها شدن از شر حواس‌پرتی‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. او به شما کمک می کند: - کار خود را اصلاح کنید و آن را تحت کنترل درآورد. - کارها و تعهدات خود را غربال کنید. - کارهای غیرضروری را حذف کنید. - به نبرد حواس‌پرتی و وقفه‌ها بروید. - مرزهایی را مشخص کنید و از آزادی خود محافظت نمایید. - از زمان و انرژی برای رسیدن به حداکثر بهره‌وری استفاده کنید.

همه حقیقت

  • 58,000 تومان

در این کتاب، روسلینگ نویسنده‌ی اثر، استاد درس بهداشت جهانی، به همراه همکارانش، آنا و اولا، به بررسی ده غریزه‌ای پرداخته‌اند که بینش ما نسبت به جهان را تحریف می‌کند. در این کتاب مشخص می‌شود که جهان، با تمام نواقصی که دارد، نسبت به آن چیزی که ما در نظر داشته‌ایم، جای بسیار بهتری است. وقتی به جای اینکه به جهان بر اساس حقیقت‌ها نگاه کنیم، همیشه در مورد آن نگران باشیم، آنگاه دیگر نمی‌توانیم روی مسائل مهم تمرکز کنیم و از آنها غافل می‌شویم. کتاب «همه‌ی حقیقت» اثری الهام بخش و پر از حکایات و داستان‌های انگیزشی است که قطعا دیدگاه شما نسبت به جهان را عوض می‌کند. پشت جلد کتاب آمده است: «در یکی از روزها، نزدیک بود سوءتفاهم یکی از دانشجویان در مورد زندگی در کشورهای سطح 2 به قیمت جان او تمام شود. مشغول بازدید از یک بیمارستان ۸ طبقه‌ی خصوصی و زیبا در استان کرالا در کشور هند بودیم. در لابی بیمارستان منتظر دانشجویی بودیم که دیر کرده بود. پس از ۱۵ دقیقه، تصمیم گرفتیم که دیگر برایش صبر نکنیم و از مسیر راهرو به سمت آسانسور بزرگ راه افتادیم، آسانسوری که اندازه‌ی آن برای جادادن چندین تخت بیمارستانی کافی بود. میزبان ما، یعنی رئیس واحد مراقبت‌های ویژه، دکمه‌ی طبقه‌ی ۶ را فشار داد. همان‌طور که در آسانسور داشت بسته می‌شد، دیدیم که دختر جوان با موهای بلوند با عجله وارد لابی بیمارستان شد. دوست او که پایش را بین درهای آسانسور قرارداده بود، از لای در فریاد زد «زود باش، سریع‌تر بدو!» پس از آن چندین اتفاق به سرعت رخ داد. درها همینطور به بسته شدن خود ادامه دادند و پای دانشجوی من تحت فشار قرار گرفت. او گریه می‌کرد و ترسیده بود... «همه‌ی حقیقت» در سال ۲۰۱۸ نامزده دو جایزه‌‌ی معتبر شده است.

صفحه‌ی 1