امیر مرزبان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بچه‌کشی (مشاهیر مرگ)
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
آدم‌کش شاعر (مشاهیر مرگ)
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
جاسوس میلیارد دلاری (داستانی واقعی از توطئه و خیانت در جنگ سرد)

بچه‌کشی (مشاهیر مرگ)

  • 54,000 تومان

همانند تمام هراس‌های اخلاقی، هراس جنایت جنسی سال 1937، بیشتر با وهم و خیال در ارتباط بود تا با واقعیت. هیولایی که روح و ذهن آمریکایی‌ها را تسخیر کرده بود، درنده‌خوی جنسی دیوانه که زنان و کودکان را طعمه خود می‌کرد، در حقیقت مظهر اضطراب‌های گسترده ناشی از شرایط اجتماعی دوران رکود اقتصاد بود. «روزی نیست خبر یکی از این جنایات وحشتناک را در روزنامه‌ها نخوانیم. واقعا می‌ترسم روزی یکی از این آدم‌های وحشی جگرگوشه‌هایمان را به دام بیندازد.» هوربا چفسکی از قرار معلوم نتیجه گرفته بود که فقط یک راه برای حفظ فرزندانش از این وحشت وصف‌نشدنی وجود دارد.

آدم‌کش شاعر (مشاهیر مرگ)

  • 54,000 تومان

در بهار 1964 اسمیتی نقشه‌ای را که ماه‌ها در سر داشت و دیگر مصمم شده بود عملی‌اش کند، با دو نوچه ضعیف‌النفسش در میان گذاشت. گفت: «می‌خواهم یک نفر را بکشم، می‌خواهم یک دختر را بکشم.» ....

جاسوس میلیارد دلاری (داستانی واقعی از توطئه و خیانت در جنگ سرد)

  • 73,000 تومان

بحبوحه جنگ سرد بود. در هوای گرگ و میش، رئیس مقر سیا در مسکو داشت باک خودرویش را در پمپ بنزین پر می‌کرد که غریبه‌ای به او نزدیک شد و پاکتی داخل خودرو انداخت. رئیس مقر از ترس تله کا. گ. ب. به آن توجهی نکرد، اما مرد تصمیمش را گرفته بود. تلاش‌های او برای برقراری تماس با سیا به در بسته می‌خورد تا این که سرانجام، وقتی سازمان اطلاعاتی آمریکا محتویات پاکت را بررسی کرد، انگشت به دهان ماند... یکی از متخصصان رادارهای هوابرد، که در انستیتوی نظامی شوروی کار می‌کرد، اسناد نظامی آمریکا را متحول کرد و در کشمکش جنگ سرد، ورق بازی را به نفع آمریکا برگرداند. پرتره او بر دیوار فرماندهی سازمان سیا، در کنار بزرگ‌ترین جاسوسان تاریخ این سازمان، نشانه اهمیت میلیاردها دلار. آدولف تولکاچف جاسوس میلیارد دلاری بود.

صفحه‌ی 1