افسانه اکبرزاده مقدم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پیامی از ماورا (پیام‌هایی خردمندانه برای آنهایی که تشنه معرفت‌اند)
هر روز صبح با امید از خواب بلند شو
  • 269,900 تومان
  • با تخفیف: 269,900 تومان
سرکوب ماورا آیا علم همیشه بر جادو پیروز می شود؟
همه‌چیز به نفع تو پیش می‌رود
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان
زبان اشاره کودکان
  • 47,900 تومان
  • با تخفیف: 47,900 تومان
دیگه عذرخواهی نکن دختر (با این راهکار بدون شرم و خجالت به اهداف خود برسید)
راهنمای زنان آلفا درباره مردان و ازدواج
  • 24,900 تومان
  • با تخفیف: 24,900 تومان
هم‌خانه با خدا در حیات جاودان
  • 309,900 تومان
  • با تخفیف: 309,900 تومان
نسخه بهتر خودت (7 نکته کلیدی برای بهبود زندگی روزانه)

پیامی از ماورا (پیام‌هایی خردمندانه برای آنهایی که تشنه معرفت‌اند)

  • 149,900 تومان

در زندگی امروزی گاهی با زمان رقابت می‌کنیم. انگار هر که مشغول‌تر باشد، زندگی بهتر، مهم‌تر یا پرمعناتری دارد. انگار هرچه فهرستمان را کامل‌تر کنیم، بیشتر زندگی کرده‌ایم، اما ما کالبدی خاکی و روحی معنوی داریم. این جسم و جان در هم تنیده شده‌اند. وقتی نیازهای جسم و روح را سرکوب می‌کنیم، با انسانی مواجه می‌شویم که کامل نیست، اصالت ندارد و قلبش آواز سر نمی‌دهد. مضطرب، خسته و بداخلاق است. جسم این شخص فرسوده و کرخت است و مقاومت می‌کند. روحش فقدانی عظیم را حس می‌کند، از عالم و آدم بریده و کلافه است. در تمام این لحظات، از سرشت معنوی خود جدا مانده‌ایم. گاهی نیز زمان بسیاری را هدر می‌دهیم. زیرچشمی به هدف خود نگاه می‌کنیم و اطرافش پرسه می‌زنیم. نمی‌دانیم واقعا به ما تعلق دارد یا نه. اگر حواسمان نباشد، به چنین آدمی تبدیل می‌شویم: نویسنده‌ای که نمی‌نویسد. نقاشی که نقش نمی‌زند. پزشکی که دیگران را درمان نمی‌کند. ماجراجویی که هیچ ماجرایی ندارد. مخترعی که هیچ اختراعی نمی‌کند و الهام‌بخشی که به هیچ‌کس انگیزه نمی‌دهد. بسیاری از ما بیشتر عمرمان را در خواب به‌سر می‌بریم، اما دیر یا زود روزی می‌رسد که بیدار می‌شویم. تمام حواس‌پرتی‌ها و هیجان‌ها ناپدید می‌شوند و حضور محض را تجربه می‌کنیم. این آگاهی آن‌قدر منحصربه‌فرد و کامل است که قلب را منفجر می‌کند. وقتی شهد نور ناب را می‌چشیم، چه می‌شود؟ قلبمان مشتاق‌تر می‌شود. رمزش چیست؟ باید خود حقیقی‌مان را به خاطر بیاوریم. باید پیام ماورا را بشنویم.

هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

  • 269,900 تومان

چگونگی شروع یک روز، حال و هوای کلی آن را مشخص می‌کند. صبح که از خواب بیدار می‌شوی، ممکن است بسیار ساده در رختخواب دراز بکشی و به افکاری منفی بیندیشی: حس کار کردن نیست. نمی‌خواهم با این بچه‌ها سر و کله بزنم. دیروز ورزش نکردم. متوجه نیستی، اما برای یک روز نکبت‌بار آماده می‌شوی. درست مانند آهنربا همان چیزی را که همواره به آن می‌اندیشی به خود جذب می‌کنی. بسیار اهمیت دارد که در ابتدای هرروز ذهن خود را در جهت صحیح تنظیم کنی. باید به دست خود حال و هوای روزهایت را معین کنی، وگرنه افکار منفی آن را برای تو معین خواهند کرد؛ به همین دلیل، این مجموعه نیایش را تألیف کرده‌ایم تا یاری‌ات کند که ذهن خود را برای روزی مثبت، شاد و سرشار از ایمان آماده کنی. وقتی روز خود را با قدردانی شروع می‌کنی، به خیر و برکت خداوند می‌اندیشی و چشم‌انتظار الطافش هستی؛ یعنی خود را برای روزی پربرکت و پرثمر آماده کرده‌ای. هر روز صبح چند دقیقه وقت بگذار و یکی از این نیایش‌ها را بخوان. فقط چند دقیقه طول می‌کشد، اما می‌تواند تغییری بزرگ رقم بزند. وقتی با امیدواری از خواب بیدار می‌شوی، نه‌تنها رفتاری بهتر پیش می‌گیری، بلکه برکت‌ها و الطاف بیشتر خداوند را به چشم خواهی دید.

سرکوب ماورا آیا علم همیشه بر جادو پیروز می شود؟

  • 98,900 تومان

دنیایی رادرنظر بگیرید که فقط بر‌مبنای علم و تفکر منطقی استوار است. از کجا شروع کنید؟ کتاب‌های کودکان را بدون شخصیت‌های ماورایی تصور کنید‎‎: نه پری وجود دارد‏ نه هیولا و نه شهر جادویی از. هیچ آلیسی نیست و در سرزمین عجایب به جست‌و‌جو نمی‌پردازد. هیچ وقت شنل قرمزی‏‏‏‏‎‏، زیبای خفته،جوجه اردک زشت و البته هری‌پاتر به جود نخواهد آمد‍؛ چه کودکی کسالت‌باری! اما دنیای کودکان سرشر از عناصرماورایی است. دشوارترین مشکلات خیالی را بسیار ساده حل می‌کنند و برای فرار از تله ها راهی می یابند. اگر هنگام بازی کردن ببری غول‌پیکر به آن ها حمله کند، مشکلی نیست؛ شمشیر می کشند و ببر را از بین می‌برند. کوهستان مانع به گنج میشود؟برمی‌دارند و از روی آن می‌پرند. کودکان اعتمادی خلل‌ناپذیر دارند که طبیعت با آن‌ها مهربان است و عناصری مانند آب، هوا و نیروی گرانش حق الهی آن‌ها را برای حضور در این مکان پذیرفته‌اند و شخصیت‌های قومی و فرهنگی مانند بابانوئل برای بر‌آورده کردن آرزو های کودکان تلاش می‌کنند. البته این پندار وهم آلود دوران کودکی تا ابد طول نمی‌کشد. در واقع، اکثر بچه‌ها بیرون از بازی، کاملا از محدودیت های فیزیکی و ذهنی خود آگاه اند. به مرور زمان تخیل رنگ می بازد و منطق جایگزین آن می‌شود اما بزرگسالان همچنان برای مشکلات هستی گرایانه خود، نظیر ترس از مرگ و معنای زندگی به ماورا پناه می‌برند. بی‌شک ما برای دستاورد هایی چشمگیر، همچون داروهای نوین، فناوری های دقیق و آرامش نسبی زندگی خود مدیون علم هستیم. با‌وجود این، هزینه چنین آرامشی بسیار سنگین است؛ فقدان رابطه‌ای معنا‌دار میان انسان و طبیعت. تفکر ماورایی دنیای بی‌جان را فهمیدنی‌تر می کند. وقتی عجله داریم و خودرومان روشن نمیشود صحبت کنیم. حتی کاربرد جان‌بخشی تفکر ماورایی به شدت در تبلیغات استفاده می‌شود؛ در تبلیغات استفاده می‌شود: در ویدیو‌های تلویزیونی، خودرویی پر سرعت به جگواری تیز‌پا تبدیل می‌شود و یک تکه شکلات می‌تواند در قالب انسان نشان داده شود. پس چرا بزرگسالان تا این حد بر منطقی بودن خود تاکید دارند؟ شما هم فکر می‌کنید علم همیشه بر جادو پیروز می‌شود؟

همه‌چیز به نفع تو پیش می‌رود

  • 199,900 تومان

همان خدایی که ما را به سوی مراتع سرسبز و چشمه‌ها‌ی زلال هدایت کرده بود ، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم . جوئل اوستین نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه چیز به نفع ما پیش می‌رود . همه‌‌ی ما شرایطی بی معنی را تجربه می‌کنیم : رفیق نیمه راه ، شرایط کاری غیر منصفانه ،پسرفت مالی ، بیماری ناگهانی ، طلاق ، خسارت و فقدان عزیزان . این تجربه‌ها بخشی از مسیر زندگی انسان ها هستند ، اما وقتی خود را در چنین شرایطی می‌یابیم ، باید دیدگاه مثبتمان را حفظ کنیم . جوئل اوستین به ما می‌گوید که اگر در چالش‌های زندگی کماکان یقین داشته باشیم و روشی صحیح پیش بگیریم ، رشد می‌کنیم و متوجه ‌می‌شویم که همه چیز به نفع ما پیش ‌می رود . این کتاب با بهره گیری از آموزه‌های معنوی باعث نزدیک تر شدن به پروردگار و ایمان داشتن در شرایط بی معنی می‌شود . اگر در سراشیبی زندگی باور داشته باشیم که خداوند همچنان کنترل همه چیز را به دست دارد ، متوجه می شویم که او برای ضیافت ما تدارک دیده و ظرف‌هایمان را از رحمت خویش لبریز کرده است .

زبان اشاره کودکان

  • 47,900 تومان

محدودیت‌های زبانی را بشکنید! البته، شما احمق نیستید. اما اگر بتوانید نیازها و خواسته‌های فرزندتان را بفهمید زندگی شما ساده‌تر می‌شود. شیشه شیر؟‌ پتو؟ پستانک؟ شما همه را ب - ب می‌شنوید. به حدس و گمان متوسل نشوید. به کودک خود کمی مهارت اشاره بیاموزید! ویرایش دوم کتاب راهنمای کامل زبان اشاره کودکان و نوزادان،‌ شما را در مسیری بهتر برای ارتباط والد - کودک قرار می‌دهد. در این کتاب به‌روز و ویرایش شده،‌ مطالب زیر را می‌یابید: - فرهنگ لغت تصویری بیش از 150اشاره و شیوه انجام آن‌ها؛ - بیش از سی راهکار جدید برای یادگیری و آموختن ساده‌تر؛ - شگردهایی آسان برای آموزش نوزاد و اطرافیان؛ - اشاره راهبردی برای آموزش توالت رفتن.

دیگه عذرخواهی نکن دختر (با این راهکار بدون شرم و خجالت به اهداف خود برسید)

  • 27,900 تومان

شاید شما هم از نظرات دیگران می ترسید و به جای اینکه آرزوهایتان را دنبال کنیدء دست روی دست می‌گذارید تا رؤیاهایتان از بین بروند؛ شاید مخفیانه به آن‌ها می‌رسید یا بدتر از آنء عذاب وجدان داریدء زیرا احساس می‌کنید به جای رسیدگی به دیگرانء به خودتان بها داده‌اید. شاید با احساس گناهء شرم و هراس زندگی می‌کنیدء امید قلبی‌تان به آتش زیر خاکستر بدل می‌شود و خود را در ذهن محاکمه می‌کنید. شاید از شکست واهمه داریدء کمال‌گرا هستید و می‌ترسید ضایع بشوید یا نگران هستید مبادا به اندازه کافی باهوشء زیباء جوان یا باتجربه نباشید... یک عمر به شما گفته‌اند اگر دیگران را خوشحال کنیدء ارزش خواهید داشت. دروغ است! باید خودتان را قبول داشته باشیدء باید بدانید می توانید تغییر کنید. وقتی این کتاب را می‌خوانید و تلاش می‌کنید شخصیت دلخواه خود را بیابیدء به یاد داشته باشید که سفر زندگی با یک هدف آغاز می‌شود. باید مسیر خود را پیدا کنید؛ سپس عاداتی را پرورش بدهید که شما را به مقصد می‌رسانند. امید استراتژی نیست. اگر فقط امیدوار باشید که زندگی و شخصیت‌تان بهتر شوند و تمرکز و اشتیاقتان خود به خود بالا بروندء بیهوده است. باید برای موفقیت برنامه ریزی کنید و هدفمند باشیدء باید همین حالا تصمیم بگیرید که دوست دارید چه کسی باشید و آنچه را می‌خواهیدء به دست بیاورید.

راهنمای زنان آلفا درباره مردان و ازدواج

  • 24,900 تومان

این کتاب برای زنانی نوشته شده است که در تقش مادری یا جایگاه حرفه‌ای خود غرق شده‌اند و فراموش کرده‌اند چگونه با همسر خود رفتار کنند! زنان آلفا به‌شدت مستقل،منظم،با اعتماد به‌نفس،سخت‌گیر و پایبند به اصول شخصی خودشان هستند.این ویزگی‌ها در محیط کار و هنگام تربیت فرزندان ویژگی‌های مثبت تلقی می‌شوند:اما وقتی پای روابط عاطفی به میان بیاید،داستان کمی فرق می‌کند. غر زدن،کوتاه نیامدن یا بدخلقی کردن مسیری حتمی به سوی جهنم خانوادگی است،پس یک زن آلفا دقیقا چگونه می‌تواند ملایم‌تر یا مثل زنان بتا رفتار کند؟ سوزان ونکر عقیده دارد بیشتر مردان دوست دارند با زنان مهربانی ازدواج کنند که به آسانی راضی می‌شوند.منظور این نیست که در جستجوی زنان تو سری خور هستند یا زنانی را ترجیح می‌دهند که طرز تفکر یا زندگی شخصی ندارند.این یک اشتباه رایج درباره زنان بتاست.زن بودن به معنای بی‌هویت بودن و چسبیدن به همسر نیست.جامعه زمان زیادی صرف می‌کند تا به اعضای خود بیاموزد خودشان را همان‌طور که هستند بپذیرند،طوری که انگار به هیچ تغییری نیاز ندارند:اما این کتاب به زنان آلفا کمک می‌کند تا بتوانند بتای درونی خود را بیدار کنند و بار دیگر زنانگی خویش را در اختیار بگیرند.

هم‌خانه با خدا در حیات جاودان

  • 309,900 تومان

پس از پایان زندگی زمینی چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا به عزیزانی که از دست داده‌ایم ملحق می‌شویم؟ آیا خداوند از ما استقبال می کند؟ آیا آن روز، همان روز داوری خواهد بود؟ گناهکاران چقدر در جهنم می‌مانند؟ آیا از آن‌جا راه گریزی به بهشت وجود دارد؟ آیا می‌دانیم پس از مرگ چه اتفاقی می‌افتد؟ اصلا قرار هست اتفاقی بیفتد؟ تجربه‌ای که آن را «مرگ» می‌نامیم، هراس‌انگیزترین و جذاب‌ترین تجربه ماست. نیل دونالد والش در کتاب هم‌خانه با خدا در حیات جاودان، فرایند پایان زندگی زمینی و رویدادهای پیش رو را برای ما توضیح می‌دهد. آنجاست که با شکوه و جلالی نفس‌گیر درهم آمیخته می‌شوی؛ با عظمتی بی‌پایان، جمالی بی‌همتا و جلوه‌ای بی‌نظیر از کمال وجود. اینک تو با نور، یگانه گشته‌ای و این امتزاج را حس می‌کنی...

نسخه بهتر خودت (7 نکته کلیدی برای بهبود زندگی روزانه)

  • 339,900 تومان

از وادی ترس بیرون بیا و به سرزمین ایمان وارد شو. از ناامیدی ها دست بردار و نشاط را در آغوش بگیر. شکایت کردن و اندیشیدن به ناکامی‌ها بی‌احترامی به ساخت پروردگار است. باید متوجه شوی که هر روز هدیه‌ای از جانب خداست و زندگی کردن با طرز فکری منفی و مغلوب چقدر خجالت‌آور است. فرقی ندارد زندگی بر وفق مرادت باشد یا جلوی چشمانت از هم بپاشد، وقتی کتاب را در دست گرفته ای یعنی می خواهی بهتر شوی. می‌خواهی تاثیرگذارتر عمل کنی، خدا را بهتر بشناسی، همسر، پدر، مادر، مشوق، مربی، کارمند، کارفرما و مدیری بهتر باشی. خداوند در اعماق وجودت آرزویی را هاده است؛ می خواهی بیشتر شبه او شوی. آماده باش، قرار است با خواندن این کتاب عازم سفری درونی بشوی و بخش‌هایی از وجودت را کشف کنی که ممکن است تا پیش از این به ندرت ان ها را آزموده باشی یا حتی هیچ‌وقت نیازموده باشی. جوئل اویتسن یکی از بزرگ‌ترین روان‌شناسان انگیزشی است و در این کتاب هفته نکته کلیدی ارائه می‌کند تا با انجام آن‌ها به نسخه بهتری از خودت دست پیدا کنی.

صفحه‌ی 1