اعظم فاضلی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازی‌درمانی (تکنیک‌های قدرتمند و کاربردی برای درمان اختلالات کودکان)
من بد نیستم فقط عصبی‌ام (کتاب خودیاری برای کمک به کنترل خشم کودکان)
101 روش برای آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان

بازی‌درمانی (تکنیک‌های قدرتمند و کاربردی برای درمان اختلالات کودکان)

  • 120,000 تومان

کتاب بازی درمانی: تکنیک‌های قدرتمند و کاربردی برای درمان اختلالات کودکان در 11 فصل تدوین شده که در هر فصل در خصوص مداخلات بازی درمانی در مشکلات روان‌شناختی مانند اختلال نقص‌توجه- بیش‌فعالی، اختلال اضطراب، اختلال اوتیسم، رفتارهای مخرب، افسردگی، وسواس، عزت‌نفس، بهبود مهارت‌های اجتماعی، پی تی اس دی مطالبی ارائه شده است. کتابی مناسب برای درمانگرانی که در حوزه کودک فعالیت می کنند و برای درمان مشکلات متعدد روان‌شناختی از روش بازی‌درمانی استفاده می‌کنند.

من بد نیستم فقط عصبی‌ام (کتاب خودیاری برای کمک به کنترل خشم کودکان)

  • 65,000 تومان

کنترل خشم، مقوله‌ای است که بیشتر کودکان با آن مشکل دارند و این مسئله می‌تواند موجب بروز مشکلاتی در نوجوانی و بزرگسالی شود، بنابراین لازم است والدین در این زمینه آگاهی داشته و مهارت‌های لازم برای آموزش این مسئله به کودکان‌شان را کسب کنند. کتاب حاضر برای کمک به تمام کودکانی که مشکل کنترل خشم دارند طراحی شده است و 40 فعالیت دارد که با استفاده از آن مسائل زیادی در مورد مدیریت احساسات و هیجانات را به کودکان آموزش می‌دهد. این فعالیت‌ها شامل ماز، بازی با کلمات و پازل‌های حل ‌کردنی است که بیشتر آنها علاوه بر آموزش، جنبه سرگرمی دارد و می‌تواند برای کودکان جذاب باشد.

101 روش برای آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان

  • 125,000 تومان

این کتاب شامل 9 فصل و 101 مهارت‌ است که به مقوله‌های اصلی رشد اجتماعی کودکان با جزئیات کامل اشاره و به خصوص برای آنهایی که در روابط اجتماعی، ابراز احساسات، مراقبت از خود، حل مسئله، مدیریت رفتار و... مشکلاتی دارند مفید خواهد بود. کلاس درس یا گروه‌های مشاوره بستر مناسبی برای اجرای فعالیت‌های این کتاب است. از آنجا که رفتارهای اجتماعی قابل یادگیری هستند، معلمان محترم و مربیان تربیتی می‌توانند با استفاده از این فعالیت‌ها آموزش‌های مفیدی به کودکان بدهند و مشکلات زیادی را که با آن مواجه هستند تا حدودی برطرف کنند. والدین نیز می‌توانند با مطالعه این کتاب آگاهی لازم برای آموزش مهارت‌های اجتماعی مفید به کودکان خود را کسب کنند. مهارت‌هایی که شاید خیلی اوقات به‌سادگی از کنار آن عبور می‌کنند، درحالی که هر کدام در جایگاه خود اهمیت به سزایی دارند و عدم کسب هر یک از آنها می‌تواند مشکلات متعددی را در کودکی و بزرگسالی فرزندشان به‌ وجود آورد. بی‌شک کودکانی که مهارت اجتماعی بهتری دارند روابط مثبتی را تجربه می‌کنند، اعتماد به نفس بالاتری دارند و به‌طور کلی در چالش‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی انعطاف‌پذیر هستند. اگر می‌خواهیم فرزندان موفق، مستقل، باکفایت و مسئولیت‌پذیر داشته باشیم باید برای رسیدن به این مهم وقت و انرژی زیادی اختصاص دهیم. مطالعه این کتاب و اجرای فعالیت‌های آن را به معلمان، مربیان تربیتی و والدین محترم توصیه می‌کنیم.

صفحه‌ی 1