احمد روستا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنما‌ی موثر فروش
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند
  • 77,900 تومان
  • با تخفیف: 77,900 تومان
پیش به سوی اقیانوس آبی (فراتر از رقابت)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
فروش بیشتر در زمان کمتر
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان

راهنما‌ی موثر فروش

  • 32,000 تومان

آنتونی یانارینو در کتاب تنها راهنمای موثر فروش نشان می‌دهد که امروزه ، برای موفقیت در فروش باید از فروشندگی عالی صرف فراتر برویم و چیزی بیش از آن باشیم. در واقع ، برای اینکه فروشنده‌ای عالی باشیم باید تاجران فوق‌العاده‌ای باشیم. نویسنده‌ی کتاب پیشرو ، با شما نکاتی به اشتراک گذاشته است که هدفشان پرورش شم تجاری شما و متمایز کردن شما از رقبای ‌تان است. یانارینو همه‌ی تلاش خود را کرده تا شما به اهمیت اجماع و چگونگی مذاکره با سازمان مشتری رویایی‌تان - برقراری ارتباط با ذی‌نفعان مختلف پی ببرید و بتوانید استادانه از فرصت‌ها استفاده کنید و هر یک را برای خود تبدیل به دستاوردی ارزشمند کنید.

100 چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

  • 77,900 تومان

این کتاب راهنمایی است برای شما تا بتوانید آرزوهای بزرگ و شجاعانه تا آرزوهای کوچک و پیش پاافتاده را درک کنید. کتاب 100 چیزی که افراد موفق انجام می‌دهند سرشار از ایده‌های بزرگ است برای این‌که هوشمندانه کار کنید و زندگی خوبی داشته باشید و تمامی این موارد در این کتاب به دقت انتخاب شده‌اند تا به شما کمک کنند که به نوعی از موفقیت که تصور آن را دارید، برسید. هر فصل، ایده جدیدی را به شما پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کند تا ذهنیت‌ها و عادت‌های بهینه‌ای را که به منظور موفقیت در کار و زندگی به آن نیاز دارید، یاد بگیرید...

پیش به سوی اقیانوس آبی (فراتر از رقابت)

  • 120,000 تومان

بدون شک زندگی خالی از چالش‌هاو محنت‌ها نیست. اما زندگی انسان می‌تواند شکل بگیرد و از خود اثری، هر چند ناچیز، به جا بگذارد. انسان می‌تواند نقشه راه خود را بکشد و هدف را به واقعیت مبدل سازد. برای نیل به این مقصود، باید گستره تنگ خود را وسیع‌تر کند تا به فرصت های بکر فردا رهنمون شود. کتاب پیش به سوی اقیانوس آبی به سازمان‌ها و رهبرانی می‌پردازد که موفق شده‌اند از بازاری آکنده از رقابتی فشرده که در این‌جا اقیانوس قرمز خوانده می‌شود فراتر بروند و مرزهای رشد اشتغال‌زایی را از نو تعریف کنند....

انقلاب شبکه‌های اجتماعی (بازارهای شبکه‌ای چگونه اقتصاد را متحول می‌کنند و چگونه می‌توان آن‌ها را به خدمت گرفت)

  • 32,000 تومان

انقلاب شبکه‌های اجتماعی ، تلاش ما برای ارائه اولین کتاب راهنمای کامل، معتبر و واضح در زمینه مهم‌ترین پیشرفت‌های اقتصادی و اجتماعی عصر کنونی است که همان ظهور سکو، به مثابه مدل سازمانی و کسب و کار می‌باشد. مدل سکویی را می‌توان علت اصلی موفقیت بسیاری از بزرگ‌ترین شرکت‌های امروزی گوگل، آمازون و مایکروسافت گرفته تا اوبر، ایر بی ان بی و ان بی تلقی کرد که با سرعت هرچه تمام‌تر در حال رشد هستند و با قدرت تمام در کار دیگر شرکت‌ها اخلال ایجاد می‌کنند. مهم‌تر آن‌که، سکوها به تدریج در دیگر عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی از بهداشت و درمان و آموزش تا انرژی و دولت وارد شده‌اند و تغییراتی به‌دنبال داشته‌اند. صرف‌نظر از این‌که چه کسی هستید و چگونه امرار معاش می‌کنید، به احتمال زیاد سکوها پیش‌تر زندگی شما را در مقام کارمند، رهبر تجاری، متخصص، مصرف‌کننده یا شهروند تغییر داده‌اند و در صددند که در سال‌های آتی تغییرات بزرگ‌تری نیز در زندگی شما ایجاد کنند.

فروش بیشتر در زمان کمتر

  • 199,900 تومان

کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌کند که فروشندگان در عصر پرسرعت و پرنیاز امروز به آن محتاجند: راهبردهای مطالعه و آزموده‌ شده‌ای در این کتاب برای مدیریت زمان جهت کار فروشندگی طراحی و ارائه شده است.

صفحه‌ی 1